مهندس ناسا
یکی از مهندسان ناسا با طرحی کاملا جدید و با استفاده از تکنولوژی بدون استفاده از نیروی انسانی 36000 درخت را در یک روز می کارد.

ابتکار مهندس ناسا برای پرورش و کاشت درخت با هواپیمای بدون سرنشین

جنگل زدایی یکی از بحران های نگران کننده محیط زیست در عصر جدید است . فاجعه نابودی سالانه 6.5 میلیارد درخت تهدیدی است برای زندگی انسان ها و از بین رفتن محیط زیست. با تمام این اوصاف جایگزینی این همه درخت کار مشکلی است و به جرات خارج از توانایی های نیروی انسانی است چرا که کاشت دوباره میلیاردها درخت هزینه ی بالایی را در کنار نیروی کار بالا نیاز دارد.

یک کمپانی برنامه ی عظیمی برای حل این بحران ارائه داده است ، طرحی که با استفاده از تکنولوژی اجرا خواهد شد." لارن فلچر" یکی از مهندسان سابق ناسا طرحی به نام " یک میلیارد درخت در یک آن (زمان) " را آغاز کرده است.

مهندس ناسا

طرح مهندس ناسا برای کاشت درخت

وی با استفاده از هواپیمای بدون سرنشین طرحی را اجرا خواهد کرد که پروسه ی کاشت و رشد گیاه - درختان را با 15 درصد هزینه ی کاشت درخت به روش سنتی انجام دهیم. به گفته ی این دانشمند با این روش روزانه 36000 بوته ی درخت کاشت می شود. کاشت درختان یک فرایند چند مرحله ای است. برای شروع، هواپیماهای بدون سرنشین ثابت بالدار بالا منطقه پرواز وبعد از ارزیابی توپوگرافی، مواد مغذی آن ، و تنوع زیستی در اصل ، پتانسیل برای توانبخشی را تکمیل می کند.

پرورش و کاشت درخت

طرح مهندس ناسا برای پرورش و کاشت درخت توسط هواپیمای بدون سرنشین 

مهندس ناسا به تنهایی 1میلیارد درخت می کارد + تصاویر

57
این مطلب مفید بود ؟70
منبع : بخش تکنولوژی نمناک/ن
وبگردی