رضا صادقی

آلبوم جدید رضا صادقی در سال 92 منتشر شد

تاریخ انتشار : 8 تیر 1392کد مطلب : 3170زمان مطالعه : 1 دقیقه
آلبوم موسیقی جرعه باران جدیدترین کار رضا صادقی با موضوع دفاع مقدس منتشر شد و به زودی روانه بازار می شود. این آلبوم با خوانندگی رضا صادقی و سید میثم حجار ساخته شده است و اولین آلبوم رضا صادقی در سال 92 می باشد.
آلبوم موسیقی «جرعه باران» به خوانندگی سیدمیثم حجار با همراهی رضا صادقی منتشر با موضوع دفاع مقدس به زودی روانه بازار موسیقی کشور می شود. این اثر به سفارش معاونت هنری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تولید شده است.
آلبوم موسیقی «جرعه باران» دارای 9 قطعه آهنگ به آهنگسازی علی موثقی (آهنگساز اصلی آلبوم) است؛ مهدی یراحی و پاشا یثربی دو آهنگساز دیگری هستند که با علی موثقی همکاری می کنند. بایک رضایی مدیرعامل پیشین انجمن موسیقی ایران مدیر اجرایی و اهورا ایمان ترانه سرا مدیر هنری این پروژه ارزشی هستند.
«جرعه باران» با اشعار و ترانه هایی از محمدعلی بهمنی، عبدالجبار کاکایی، اهورا ایمان و احمد امیرخلیلی، زهرا تیموری و روزبه بمانی با موضوع ایثار، شهادت و دلاوری های رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی تولید شده است. 
رضا صادقی متولد 25 مرداد 1358 در بندرعباس است. رضا صادقی اصلاتا از شهری به نام میناب (آنامیس)می باشد . وی در خانواده ای مذهبی و مقید چشم به دنیا گشود و از ابتدا خواندن را با تلاوت قرآن آغاز کرد. علاقه مندی او به موضوعات هنری باعث شد تا در زمینه موسیقی فعالیتش را آغاز کند .
اولین جرقه فکری او در سال 1368 زده شد و با مطالعه کتابهای متفاوت در این زمینه ساختار فکری خود را در مورد این هنربسیار لطیف استحکام بخشید . 

آلبوم جدید رضا صادقی در سال 92 منتشر شد

4.37
این مطلب مفید بود ؟61
برگرفته از entekhab.ir
برچسب : رضا صادقی
وبگردی