گلاره عباسی

عکسهای گلاره عباسی در سریال برادر

تاریخ انتشار : 27 خرداد 1395کد مطلب : 32272زمان مطالعه : 1 دقیقه
گلاره عباسی یکی از بازیگران سریال برادر است که با کاراکتر نازی در آن به ایفای نقش می پردازد، در این مطلب عکسهای گلاره عباسی در سریال برادر را مشاهده میکنید.

گلاره عباسی در سریال برادر

آخرین حضور گلاره عباسی در تلویزیون به سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار و سریال خانگی شهرزاد بر می گردد. او در حال حاضر مشغول ایفای نقش در سریال برادر ویژه ماه رمضان میباشد. 

گلاره عباسی

گلاره عباسی در سریال برادر

 

 این بازیگر در باره فعالیت های اخیر خود فیلم توضیح می دهد:« این روزها در سریال « برادر» وی‍ژه ماه رمضان به کارگردانی جواد افشار ایفای نقش می کنم. همکاری با آقای افشار در سریال « کیمیا» برای من تجربه خوبی بوده و این تجربه در کنار سایر ویژگی های مثبت مجموعه «برادر» منجر به استقبال من برای همکاری با این گروه شده است. بیشترین بازی های من در مقابل پوریا پورسرخ و حسین یاری انجام می شود». بازیگر سریال «مدینه» در ادامه درباره حضور در سریال شهرزاد می گوید:« من در این مجموعه نیز ایفای نقش اکرم را بر عهده داشته ام». عباسی در پایان اشاره می کند:« من همیشه به حضور بر صحنه تئاتر علاقه زیادی دارم و خودم هم با تئاتر وارد عرصه بازیگری شده ام ، اما به دلیل تداخل با آثار تصویری ام ، امکان فعالیت در این عرصه فراهم نشده است».

گلاره عباسی و حسین یاری

گلاره عباسی و حسین یاری در سریال برادر

 

گلاره عباسی و عوامل سریال برادر

گلاره عباسی و عوامل سریال برادر در پشت صحنه 

 

گلاره عباسی و پوریا پورسرخ

گلاره عباسی و پوریا پورسرخ در سریال برادر 

 

گلاره عباسی و افشین عمران دستیار کارگردان

گلاره عباسی و افشین عمران دستیار کارگردان سریال برادر

عکس های گلاره عباسی

عکس های گلاره عباسی در پشت صحنه سریال برادر

عکسهای گلاره عباسی در سریال برادر

4.323
این مطلب مفید بود ؟203
منبع : نمناک - /ک
برچسب : گلاره عباسی
وبگردی