شقایق فراهانی
شقایق فراهانی برای بازی در نقش مانیا به گروه سازندگان سریال انقلاب زیبا پیوست. انقلاب زیبا در تهران در حال تصویربرداری می باشد و بهرنگ توفیقی کارگردانی آن را بر عهده دارد.

مجموعه تلویزیونی «انقلاب زیبا» به تهیه کنندگی رامین عباسی زاده و کارگردانی بهرنگ توفیقی دوم اردیبهشت امسال در منزلی حوالی خیابان کامرانیه کلید خورده و گروه به صورت شب کاری تصویربرداری را پیش می برند.
 

رامین عباسی زاده


شقایق فراهانی جدیدترین بازیگری است که در نقش زنی به نام مانیا به گروه هنرمندان سریال پیوسته و بزودی جلوی دوربین می رود. او نقش زنی را دارد که با یکی از خانواده های اصلی قصه با بازی آتیلا پسیانی و آزاده صمدی که پدر و دختری به نام های جابر و زیبا هستند، در ارتباط است. سازندگان بزودی از لوکیشن فعلی که منزل جابر و زیباست، راهی شرکتی در خیابان شریعتی می شوند که در قصه محل کار زیبا معرفی می شود.

شقایق فراهانی


بازیگران اصلی سریال عبارتند از:علیرضا کمالی (حامد) ، فریبا کوثری (مادر حامد)  مجید واشقانی (سروان بهرامی)، نوش آفرین رحمانی (زهره دوست زیبا)، اکبر معززی (محمود)، ماریه تهرانچی(مهتاج)، فهیمه جلوخانی نیارکی، کیان محمدی، غلامرضا صادقی، نیوشا مدبر، رضا افشار، محسن درویش زاده، پیمان یاحقی و.... یکی دو بازیگر دیگر نیز بزودی به گروه خواهند پیوست. تدوین همزمان سریال نیز طی روزهای آینده آغاز خواهد شد.

عکس شقایق فراهانی


خلاصه داستان :زیبا و حامد به تازگی ازدواج کرده اند. بازگشت پدر زیبا از خارج پس از سالها باعث یادآوری خاطره و ماجرای تلخی در سالها پیش می شود که خانواده ها را تا مرز از هم پاشیدگی پیش می برد. در این میان اما ماجرای بزرگتر و خطیرتری در پس این اتفاق جریان دارد که زندگی همه را تهدید می کند.
 

شقایق فراهانی در انقلاب زیبا + تصاویر

3.9157
این مطلب مفید بود ؟12136
برگرفته از بانی فیلم - / ک
وبگردی