لاغری با صبحانه
لاغری با صبحانه هم امکان پذیر می باشد پس نیازی نیست که اقدام به حدف وعده صبحانه خود نمایید.

لاغری با صبحانه های مفید و مقوی و کم کالری 

اگر شما به دنبال کاهش وزن هستید، پس باید مطمئن شوید که هر روز صبحانه می خورید ، صبحانه، اغلب به عنوان مهمترین وعده غذایی روز شناخته می شود، اما شما مجبور نیستید هر روز یک مدل تکراری صبحانه میل کنید. تغییر روال صبحانه و تلاش برای صبحانه های جدید،و سالم باعث می شود که در طول روز انتخاب های سالم داشته باشید. شما مجبور نیستید مدت طولانی برای آماده کردن این وعده های غذایی وقت صرف کنید و بعضی از آنها را حتی می توانید از شب قبل نیز آماده داشته باشید ،تا زمان کمتری صرفه جویی کنید ، اینجا در بخش تناسب اندام نمناک چند ایده برای صبحانه وجود دارد ،که شما را در ماجرای کاهش وزن کمک می کند.

صبحانه لاغر کننده

صبحانه های لاغر کننده و سالم رژیمی

8 دستور العمل برای آماده کردن صبحانه سالم رژیمی ،که فوق العاده لاغر کننده هستند

1. غلات، تمشک، ماست

هنگام خوردن غلات (یا کورن فلکس)، ماست را بجای شیر جایگزین کنید تا کمی کالری در صبح ذخیره کنید. ماست را در یک کاسه ریخته و از ترکیب غلات، آجیل، میوه ها، خورده های شکلات و یک قاشق دارچین روی آن یک وعده صبحانه خوشمزه میل کنید. اگر ممکن است، این صبحانه را در راه میل کنید، تا زمان میل کردن، باقی مواد آن را از ماست جدا نگه دارید تا تُرد بمانند و از خوردنش لذت ببرید.
صبحانه کامل و لاغر کننده

مخلوط غلات و تمشک و مایت یک صبحانه لاغر کننده

2. تخم مرغ نرم با پنیر پارمسان

برای ساخت یکی از دستور العمل های صبحانه خوشمزه تخم مرغ سالم، ابتدا فر را 450 درجه از پیش گرم کنید و سفیده های تخم مرغ را از زرده ها جدا کنید و در کاسه کوچکی قرار دهید.با استفاده از میکسر الکتریکی، سفیده ی تخم مرغ را هم بزنید تا زمانی که پف کند.به این مخلوط پارمزان و پیازچه یا تره فرنگی اصافه نموده و با یک کفگیر،چهار عدد از این مخلوط را (مثل کوکی) بر روی سینی فر قرار دهید ، از یک قاشق برای ایجاد یک دهانه در مرکز هر کدام استفاده کنید و در حدود 3 دقیقه در فر قرار دهید سپس آن را بیرون آورده و زرده یک تخم مرغ را در مرکز هر کدام بگذارید و 3-5 دقیقه دیگر(و یا تا زمانی که ظاهرا به حد مورد علاقه شما پخته شده است) در فر قرار دهید.

صبحانه سالم رژیمی

تخم مرغ نرم با پنیر پارمسان یک صبحانه کامل 

3. شیر نارگیل و جو دوسر

اگر شما به دنبال یک صبحانه سریع و راحت هستید، می توانید جوی دوسر و شیر نارگیل و نمک را از شب در یک کاسه مخلوط کرده روی آن را پوشانده و در یخچال نگه داری کنید. و صبح هنگام مصرف، زردآلو یا فندق به آن اضافه کنید و لذت ببرید! بسته به میل خودتان می توانید این صبحانه را هم گرم هم سرد میل کنید.

4. بادام و میکس بری ها

آماده سازی دستور العمل های صبحانه سالم ساعت زیادی زمان نمی برد. گاهی اوقات، کل پروسه در حد ریختن همه چیز در مخلوط کن طول می کشد، یک دکمه را فشار می دهید و صبحانه آماده است.
برای دستورالعمل این اسموتی، کل کاری که باید انجام دهید این است که میوه های دلخواه (انواع توت ها یا موز)، شیر بادام، بادام، دارچین و وانیل را مخلوط کنید تا زمانی که یک مخلوط صاف در مخلوط کننده ایجاد شود.
هنگامی که آن را به طور کامل مخلوط نمودید، به یک کاسه یا یک فنجان منتقل نموده و از صبحانه خود لذت ببرید.

5. املت آووکادو و کلم 

دستور العمل های صبحانه سالم می تواند کمک کند رژیم غذایی خود را در مسیر مورد نظر حفظ کنید و شما را در مسیر خود برای کاهش وزن نگه می دارد.
برای این دستور العمل، 2-4 تخم مرغ را در یک کاسه ریخته و آنها را تا زمانی که کف کنند مخلوط نمایید، سپس نمک و فلفل اضافه کنید.
در یک دیگچه با حرارت کم، روغن زیتون گرم و مخلوط تخم مرغ را اضافه کنید.
شما مخلوط تخم مرغ را تا زمان رسیدن به پایه مورد نظر، (مرکز همچنان کمی شل باشد)، روی حرارت نگه داشته و سپس آن را در ظرف بریزید تا برگردانید.
هنگامی که هر دو طرف پخته می شوند و دیگر شل به نظر نمی رسند، تخم مرغها را در یک دیس ریخته و در یک کاسه جداگانه مخلوط کلم، روغن زیتون، آب لیمو، سیب زمینی و مغز آفتابگردان را با نمک و فلفل قرمز (در صورت تمایل) مخلوط کنید و روی تخم مرغ ها آب بریزید.
برای مغذی بودن و داشتن انرژی اضافه در طول روز، آوکادو را برش داده روی مخلوط کلم بگذارید.
 
طرز تهیه ی صبحانه های لاغر کننده

طرز تهیه ی املت آووکادو و کلم

6. پنکیک پروتئینی

مثل تهیه پنکیک معمولی، ولی مقدار بیشتری از مواد مغذی را در نظر بگیرید، پودر پروتئین به مخلوط اضافه کنید و از این گزینه صبحانه خوشمزه بسیار بیشتر لذت خواهید برد.
اگر می خواهید پنکیک خود را حتی دلپذیرتر کنید، اضافه کردن بلغور جو دوسر و همچنین شما را طولانی تر با انرژی نگه می دارد و در تمام ساعات صبح گرسنه نمی مانید. ساختن عضله با استفاده از پودر پروتئین به شما کمک می کند تا در کنار کاهش وزن، متناسب و قوی بمانید.
پنکیک پروتئینی

پنکیک پروتئینی یک صبحانه لاغر کننده و رژیمی

7. اسموتی سیب و کدو تنبل

در پاییز ،وقتی که استارباکس لاته شیرین کدو تنبل خود را سرو می کند، اگر بخاطر کاهش وزن این نوشیدنی را میل نمی کنید، در عوض، می توانید جایگزین سالم خود را با اضافه کردن شیر بادام، سیب، کدو تنبل، ماست یونان، یخ، شربت و ادویه کدو تنبل تهیه کنید و آنها را در مخلوط کن مخلوط کنید.
شما طعم پاییزی را بدون دریافت تمام کالری های اضافه شده به نوشیدنی استارباکس، خواهید داشت.
اسموتی سیب و کدو تنبل

صبحانه سالم رژیمی با اسموتی سیب و کدو تنبل 

8. جو دوسر با شکلات و موز

یکی دیگر از دستور العمل های صبحانه سالم جایگزینی بلغور جو دوسر است. جو خود را آماده کنید و به سادگی با شکلات فندق و تکه های موز مخلوط کنید. اگر می خواهید این صبحانه را شب قبل تهیه کنید، جو دوسر خود را با آب مخلوط کنید و در یخچال قرار دهید.
صبح، همه چیزی که باید انجام دهید اضافه کردن تنقلات سالم شما و لذت بردن از صبحانه به صورت سرد یا گرم است.
تغذیه سالم در صبح یک راه عالی برای شروع روزهای خوب و رفتن راه درست آن با صبحانه سلامت امکانپذیر است، تا زمانی که سالم بخورید و ورزش و تمرین کنید، داشتن و حفظ تناسب اندام را بدون هیچ مشکلی تجربه خواهید کرد.
اگر شما دوستانی دارید که می توانند از این دستور العمل ها بهره مند شود، با عشق این دستورات را با آنها به اشتراک بگذارید و اسرار خود را به آنها بگویید تا بتوانند در رژیم غذایی و ورزش های خود موفق تر عمل کنند.
داشتن همراه مسئولیت پذیر، ایده خوبی برای کمک به انسان در طی کردن مسیر است و اطمینان حاصل کنید که هر وعده غذایی، مخصوصا مهمترین وعده غذایی روز صبحانه را از دست ندهید.
جو دوسر با شکلات و موز

جو دوسر با شکلات و موز صبحانه رژیمی و خوشمزه

لاغری با صبحانه و لاغر شدن با خوردن این صبحانه فوق العاده

4.4157
این مطلب مفید بود ؟13720
منبع : بخش ورزش و تناسب اندام نمناک/ن/ز.ت
برچسب : صبحانه
وبگردی