برو به :
نمناک رپورتاژ

رپورتاژ آگهی یا رپرتاژ خبری چیست و چه معنی دارد؟

در معنای لغوی و علم رسانه در حقیقت رپورتاژ تبلیغ یک محصول یا خدمات در حین ارائه یک گزارش یک برنامه می باشد یا به عبارتی یک برنامه یا یک گزارش را کاملاً در جهت تبلیغ بسازیم در حالی که عنوان و نوع مطرح کردن آن غیر از این نشان دهد.

این رپورتاژ (رپرتاژ آگهی) ها تا جایی پیش رفت که برخی از دولت ها بر این آمدند که قوانینی را وضع نمایند تا در رسانه ها به صراحت مشخص گردد محتوای که ارائه می شود تبلیغ می باشد.

گرچه رپورتاژ آگهی هایی که در سایت های بزرگ اکران می شود معمولاً همین هدف را دنبال می کند و به منظور تبلیغ و یا برند سازی می باشد اما روند و هدف از ارائه رپورتاژ آگهی (رپرتاژ) به سمت و سویی دیگر سوق داده شده است از آنجایی که موتور جستجو ها دریچه ی ورود و هدایت کاربران در اینترنت می باشد قرار گرفتن در رتبه‌های ابتدایی نتیجه جستجو ها تضمین کننده بازدید و فروش کالاها و ارائه خدمات برای سایت ها می باشد که البته این نوع بازدیدکننده برای ما رایگان می باشد یعنی بدون صرف هزینه کاربر و بازیدکنندگان جذب کرده ایم.

این بود که سایت ها برای دستیابی به نتیجه های اول گوگل شروع به تلاش کرده و رقابت بین آنها شروع شد.

رپورتاژ آگهی

تاثیر رپورتاژ در بالا بردن رتبه در گوگل

یکی از پارامتر هایی که وجود داشت بک لینک سایت ها با عنوان کلمه کلیدی های محبوب بود ، البته در دورانی نتیجه های مطلوبی را شامل سایت ها کرد.

در سال های گذشته موتور جستجو ها(خصوصا گوگل) بسیار هوشمندتر شده اند و در یک مرحله اعلام کردند که سایت هایی که بک لینک خریداری می کنند جریمه خواهند شد و از نتایج ابتدایی حذف و به رده های پایین تر سقوط خواهند کرد.

پس از این اتفاق متخصصان سئو و وب به راهکارهای رسیدند که بجای خرید بک لینک از رپورتاژ آگهی به جای خرید بک لینک زمان دار استفاده کنند. اما از آنجایی که گوگل همیشه با گذشت زمان هوشمندتر می شود بعد از مدتی به مرحله ای رسید که رپورتاژها را شناسایی کرده و اثر آنها را از بین برد.

گوگل همیشه به این مساله تاکید داشت که اجازه بدهید لینک بصورت طبیعی پخش شود. پس بیاید که رپورتاژ را طوری ارائه دهید که رشد لینک های ما طبیعی جلوه داده شود.

در ادامه اشتباهاتی که در ارائه رپورتاژ آگهی وجود دارد بیان می کنیم اما چه شد که گوگل متوجه این مساله شد.

بالا بردن سئو با رپورتاژ

اشتباهات رایج در رپورتاژ آگهی

1 - زمان ارائه رپورتاژ آگهی 

گاها پیش می آید که ما برای گرفتن نتیجه در کمترین زمان خیلی عجولانه تعداد زیادی رپورتاژ را در سایت های مختلف منتشر می کنیم

ممکن است این رپورتاژ ها که در جهت گرفتن بک لینک منتشر کرده اید در یک زمان کوتاه نتیجه بسیار شگفت انگیزی برای شما رقم بزند اما به احتمال خیلی زیاد این خوشیی دوام چندانی نخواهد داشت و هزینه ای که برای گرفتن این رپورتاژ صرف کرده اید منجر به پنالتی شدن و حذف شدن به یکباره شما از نتایج گوگل شود.

حال تصور کنید قبل از اینکه شروع به گرفتن رپورتاژ آگهی کنید رتبه شما در نتیجه گوگل 8 یا 9 بود و حالا با این حرکت انتحاری نه تنها به جایگاه اول سعود نکرده اید بلکه از نتایج حذف شده اید.

2 - متن و محتوای رپورتاژ آگهی 

یکی از اشتباهات رایج ارائه رپورتاژ متن تکراری و همسان درتمامی سایت هاکه منتشر کننده می باشد.خوب می دانید که متن های تکراری به عنوان کپی شناسایی شده و اثر بازدهی خود را از دست می دهند.

3-گرفتن پکیج برای رپورتاژ:

اگر دقت نمایید کسانی که برای ارائه رپورتاژ پکیج ارائه می دهند در حقیقت 2 مورد قبلی که بیان شد را اجرا می کنند پس تا می توانید حوصله به خرج دهید و از گرفتن پکیج و انتشار یکباره چندیدن رپورتاژ خود داری کنید.

پیشنهادات سایت نمناک برای رپورتاژ

1 - ارائه متن های یونیک و غیر تکراری 

سعی کنید مطالبی که در سایت های مختلفی ارایه می کند و رپورتاژهایی در جهت بک لینک منتشر می کنید همه با یکدیگر متفاوت باشد و متن ها در هیچ جایی قبلا منتشر نشده باشد.

این کار باعث می شود که اعتبار مطلب بالا رفته و لینک هایی که از این رپورتاژ به شما رائه می گردد دارای اعتبار بیشتری خواهد بود.

2 - سایت های هم موضوع و نزدیک به شما :

چه دلیلی می تواند وجود داشته باشد که شما وقتی یک فروشگاه پوشاک هستید و از یک سایت تکنولوژی بک لینک می گیرید گوگل به شما امتیاز بالایی ارائه دهد.

اگر بخواهیم مثال قابل لمس بزنیم می توانیم بگویم فرض کنید شما یک تکنسین برق هستید و درباره شما تحقیق و پرس و جو می کنند؛ حال تاییدی که یک تکنسین برق دیگر درباره شما می دهد با ارزش تر است یا فرض مثال یک دنداپزشک

واضح و روشن است که تاییده همکار شما با ارش تر است ؛ پس سعی کنید که رپورتاژهای خود را در سایت هایی منتشر کنید که مطالبی مشابه به مطالب شما دارند.

رپورتاژ آگهی

3 - اعتبار سایت و سئو و قالب پذیرنده رپورتاژ

در جریان باشید که وقتی کسی به شما لینک می دهد تاثیر دامنه ، قالب و سئو سایت و صفحه آن تاثیر غیر مستقیم در قدرت لینک ها خواهد داشت. پس به سئوی سایت منتشر کننده رپورتاژ دقت کنید و با سایت هایی که ساختار و قالب مناسبی دارند همکاری کنید.

4 - زمان مناسب انتشار رپورتاژ آگهی 

از حرکت های شتابنده و عجله کردن در رپورتاژ جدا خودداری کنید ، سعی کنید برنما هریزی بلند مدت برای انتشار رپورتاژ داشته باشید و البته این عمل منظم یا تصاعدی نباشد و یا به عبارتی نظم خاصی در انتشار آن ندشاته باشد .

توجه کنید که گوگل برای اینکه متوجه پخش لینک طبیعی یا غیر طبیعی شما شود زمان آن ها مورد بررسی قرار می دهد و به محض اینکه متوجه شود تاریخ لینک ها نزدیک به هم و غیر طبیعی است شما را پنالتی خواهد کرد.

5 - ارائه متن رپورتاژ بصورت سئو شده

سعی کنید زمانی که برای یک سایت رپورتاژ آگهی ارسال می کنید در قالب HTML  آنرا ارسال کنید تا بتوانید عمل سئو را پیش از انتشار روی مطلب خود انجام داده تا با بالا رفتن ارزش رپورتاژ ارزش لینک های شما نیز بالاتر برود. و در حد امکان از ارسال فایل های word  خوددداری کنید ، چون زمانی که فایل word باز نشر می شود تمامی تگ ها و alt  و title  ها از بین رفته و عوض خواهد شد.

 

شرایط ارائه و تعرفه - قیمت رپورتاژ

شما می توانید در هر رپورتاژ 4 لینک فالو به یک دامنه (فقط یک سایت) داشته باشید

رپورتاژ شما در 24 ساعت اول انتشار در صفحه اول سایت در 3 بخش از صفحه اصلی نمایش داده خواهد شد و بعد از 24 ساعت به صفحات آرشیو انتقال میابد

از نظر مدت زمان مانایی در سایت محدودیتی در مورد آن وجود ندارد و رپورتاژ از سایت حذف نخواهد شد تا ارزش و امتیاز لینک های داخل رپورتاژ همیشه برای سایت شما باقی بماند

جهت هماهنگی بیشتر می توانید با شماره 22144319 در ساعات اداری تماس گرفته و در ساعات غیر اداری با ایمیل namnak[dot]com[at]gmail[dot]com و یا آی دی تلگرام @namnak_com مکاتبه کنید

روال انتشار رپورتاژ در سایت نمناک

رپورتاژ خود را از طریق تلگرام  و یا ایمیل (با توجه به شرایط بالا) ارسال نمایید

در صورت تایید متن و محتوی رپورتاژ تاییدیه و مبلغ آن برای شما ارسال میشود

پس از آن رپورتاژ در سایت نمناک بصورت غیر فعال ثبت شده و لینک مطلب برای ارسال کننده رپورتاژ ارسال می شود

رپورتاژ دهنده پس از واریز مبلغ ؛ اطلاعات پرداخت را برای سایت ارسال می کند.

پس از رپورتاژ در سایت فعال می گردد

نمونه رپرتاژهای آگهی

در زیر برخی از رپورتاژهای ارسال شده و منتشر شده در سایت نمناک را می توانید مشاهده کنید.

 

به دیگران پیشنهاد کنید .
این مطلب مفید بود ؟ 19 4
4.123
استخرهای تهران

بهترین استخرهای تهران را بشناسید


در گرمای تابستان یکی از فعالیتهایی که پر طرفدار میباشد شنا در استخر می باشد ؛ اما با فراوانی استخرها یافتن استخرهای لوکس و مناسب در استخرهای تهران کار مشکلی است.
تور اروپا

بفرمایید تور دور اروپا !


آژانس مسافرتی زاگرس شرایط ویژه و قیمت منحصر به فردی را برای تور دور اروپا ارائه کرده تا عشاق سفر به کشورهای اروپایی به رویای خود برسند !
خرید کتاب با تخفیف 15 درصد از روزآهنگ (+ ارسال رایگان)

خرید کتاب با تخفیف 15 درصد از روزآهنگ (+ ارسال رایگان)


خرید کتاب از یک کتابفروشی آنلاین می تواند یک تجربه ی بسیار ویژه را برای شما به همراه داشته باشد. نه تنها می توانید کتاب های مورد علاقه خود را بخرید، بلکه می توانید این کار را زمانی که در خانه و درحال استراحت هستید انجام دهید.
خواب راحت در هواپیما

8 توصیه برای داشتن خواب راحت در هواپیما


یکی از سخت ترین بخش های سفر با هواپیما، خوابیدن هنگام پرواز است. این موضوع به خصوص در پروازهای طولانی مدت باعث می شود تا خستگی پرواز دوچندان شود و با انرژی لازم به مقصد نرسید. پس اگر می خواهید هنگام پرواز در هواپیما راحت بخوابید، با ما همراه باشید.