برو به :
نمناک رپورتاژ

رپورتاژ آگهی یا رپرتاژ خبری چیست و چه معنی دارد؟

در معنای لغوی و علم رسانه در حقیقت رپورتاژ تبلیغ یک محصول یا خدمات در حین ارائه یک گزارش یک برنامه می باشد یا به عبارتی یک برنامه یا یک گزارش را کاملاً در جهت تبلیغ بسازیم در حالی که عنوان و نوع مطرح کردن آن غیر از این نشان دهد.

این رپورتاژ (رپرتاژ آگهی) ها تا جایی پیش رفت که برخی از دولت ها بر این آمدند که قوانینی را وضع نمایند تا در رسانه ها به صراحت مشخص گردد محتوای که ارائه می شود تبلیغ می باشد.

گرچه رپورتاژ آگهی هایی که در سایت های بزرگ اکران می شود معمولاً همین هدف را دنبال می کند و به منظور تبلیغ و یا برند سازی می باشد اما روند و هدف از ارائه رپورتاژ آگهی (رپرتاژ) به سمت و سویی دیگر سوق داده شده است از آنجایی که موتور جستجو ها دریچه ی ورود و هدایت کاربران در اینترنت می باشد قرار گرفتن در رتبه‌های ابتدایی نتیجه جستجو ها تضمین کننده بازدید و فروش کالاها و ارائه خدمات برای سایت ها می باشد که البته این نوع بازدیدکننده برای ما رایگان می باشد یعنی بدون صرف هزینه کاربر و بازیدکنندگان جذب کرده ایم.

این بود که سایت ها برای دستیابی به نتیجه های اول گوگل شروع به تلاش کرده و رقابت بین آنها شروع شد.

رپورتاژ آگهی

تاثیر رپورتاژ در بالا بردن رتبه در گوگل

یکی از پارامتر هایی که وجود داشت بک لینک سایت ها با عنوان کلمه کلیدی های محبوب بود ، البته در دورانی نتیجه های مطلوبی را شامل سایت ها کرد.

در سال های گذشته موتور جستجو ها(خصوصا گوگل) بسیار هوشمندتر شده اند و در یک مرحله اعلام کردند که سایت هایی که بک لینک خریداری می کنند جریمه خواهند شد و از نتایج ابتدایی حذف و به رده های پایین تر سقوط خواهند کرد.

پس از این اتفاق متخصصان سئو و وب به راهکارهای رسیدند که بجای خرید بک لینک از رپورتاژ آگهی به جای خرید بک لینک زمان دار استفاده کنند. اما از آنجایی که گوگل همیشه با گذشت زمان هوشمندتر می شود بعد از مدتی به مرحله ای رسید که رپورتاژها را شناسایی کرده و اثر آنها را از بین برد.

گوگل همیشه به این مساله تاکید داشت که اجازه بدهید لینک بصورت طبیعی پخش شود. پس بیاید که رپورتاژ را طوری ارائه دهید که رشد لینک های ما طبیعی جلوه داده شود.

در ادامه اشتباهاتی که در ارائه رپورتاژ آگهی وجود دارد بیان می کنیم اما چه شد که گوگل متوجه این مساله شد.

بالا بردن سئو با رپورتاژ

اشتباهات رایج در رپورتاژ آگهی

1 - زمان ارائه رپورتاژ آگهی 

گاها پیش می آید که ما برای گرفتن نتیجه در کمترین زمان خیلی عجولانه تعداد زیادی رپورتاژ را در سایت های مختلف منتشر می کنیم

ممکن است این رپورتاژ ها که در جهت گرفتن بک لینک منتشر کرده اید در یک زمان کوتاه نتیجه بسیار شگفت انگیزی برای شما رقم بزند اما به احتمال خیلی زیاد این خوشیی دوام چندانی نخواهد داشت و هزینه ای که برای گرفتن این رپورتاژ صرف کرده اید منجر به پنالتی شدن و حذف شدن به یکباره شما از نتایج گوگل شود.

حال تصور کنید قبل از اینکه شروع به گرفتن رپورتاژ آگهی کنید رتبه شما در نتیجه گوگل 8 یا 9 بود و حالا با این حرکت انتحاری نه تنها به جایگاه اول سعود نکرده اید بلکه از نتایج حذف شده اید.

2 - متن و محتوای رپورتاژ آگهی 

یکی از اشتباهات رایج ارائه رپورتاژ متن تکراری و همسان درتمامی سایت هاکه منتشر کننده می باشد.خوب می دانید که متن های تکراری به عنوان کپی شناسایی شده و اثر بازدهی خود را از دست می دهند.

3-گرفتن پکیج برای رپورتاژ:

اگر دقت نمایید کسانی که برای ارائه رپورتاژ پکیج ارائه می دهند در حقیقت 2 مورد قبلی که بیان شد را اجرا می کنند پس تا می توانید حوصله به خرج دهید و از گرفتن پکیج و انتشار یکباره چندیدن رپورتاژ خود داری کنید.

پیشنهادات سایت نمناک برای رپورتاژ

1 - ارائه متن های یونیک و غیر تکراری 

سعی کنید مطالبی که در سایت های مختلفی ارایه می کند و رپورتاژهایی در جهت بک لینک منتشر می کنید همه با یکدیگر متفاوت باشد و متن ها در هیچ جایی قبلا منتشر نشده باشد.

این کار باعث می شود که اعتبار مطلب بالا رفته و لینک هایی که از این رپورتاژ به شما رائه می گردد دارای اعتبار بیشتری خواهد بود.

2 - سایت های هم موضوع و نزدیک به شما :

چه دلیلی می تواند وجود داشته باشد که شما وقتی یک فروشگاه پوشاک هستید و از یک سایت تکنولوژی بک لینک می گیرید گوگل به شما امتیاز بالایی ارائه دهد.

اگر بخواهیم مثال قابل لمس بزنیم می توانیم بگویم فرض کنید شما یک تکنسین برق هستید و درباره شما تحقیق و پرس و جو می کنند؛ حال تاییدی که یک تکنسین برق دیگر درباره شما می دهد با ارزش تر است یا فرض مثال یک دنداپزشک

واضح و روشن است که تاییده همکار شما با ارزش تر است ؛ پس سعی کنید که رپورتاژهای خود را در سایت هایی منتشر کنید که مطالبی مشابه به مطالب شما دارند.

رپورتاژ آگهی

3 - اعتبار سایت و سئو و قالب پذیرنده رپورتاژ

در جریان باشید که وقتی کسی به شما لینک می دهد تاثیر دامنه ، قالب و سئو سایت و صفحه آن تاثیر غیر مستقیم در قدرت لینک ها خواهد داشت. پس به سئوی سایت منتشر کننده رپورتاژ دقت کنید و با سایت هایی که ساختار و قالب مناسبی دارند همکاری کنید.

4 - زمان مناسب انتشار رپورتاژ آگهی 

از حرکت های شتابنده و عجله کردن در رپورتاژ جدا خودداری کنید ، سعی کنید برنامه ریزی بلند مدت برای انتشار رپورتاژ داشته باشید و البته این عمل منظم یا تصاعدی نباشد و یا به عبارتی نظم خاصی در انتشار آن نداشته باشد .

توجه کنید که گوگل برای اینکه متوجه پخش لینک طبیعی یا غیر طبیعی شما شود زمان آن ها مورد بررسی قرار می دهد و به محض اینکه متوجه شود تاریخ لینک ها نزدیک به هم و غیر طبیعی است شما را پنالتی خواهد کرد.

5 - ارائه متن رپورتاژ بصورت سئو شده

سعی کنید زمانی که برای یک سایت رپورتاژ آگهی ارسال می کنید در قالب HTML  آنرا ارسال کنید تا بتوانید عمل سئو را پیش از انتشار روی مطلب خود انجام داده تا با بالا رفتن ارزش رپورتاژ ارزش لینک های شما نیز بالاتر برود. و در حد امکان از ارسال فایل های word  خودداری کنید ، چون زمانی که فایل word باز نشر می شود تمامی تگ ها و alt  و title  ها از بین رفته و عوض خواهد شد.

 

شرایط ارائه و تعرفه - قیمت رپورتاژ

شما می توانید در هر رپورتاژ 4 لینک فالو به یک دامنه (فقط یک سایت) داشته باشید

رپورتاژ شما در 24 ساعت اول انتشار در صفحه اول سایت در 3 بخش از صفحه اصلی نمایش داده خواهد شد و بعد از 24 ساعت به صفحات آرشیو انتقال میابد

از نظر مدت زمان مانایی در سایت محدودیتی در مورد آن وجود ندارد و رپورتاژ از سایت حذف نخواهد شد تا ارزش و امتیاز لینک های داخل رپورتاژ همیشه برای سایت شما باقی بماند

جهت هماهنگی بیشتر می توانید با شماره 22144319 در ساعات اداری تماس گرفته و در ساعات غیر اداری با ایمیل namnak[dot]com[at]gmail[dot]com و یا آی دی تلگرام @namnak_com مکاتبه کنید

روال انتشار رپورتاژ در سایت نمناک

رپورتاژ خود را از طریق تلگرام  و یا ایمیل (با توجه به شرایط بالا) ارسال نمایید

در صورت تایید متن و محتوی رپورتاژ تاییدیه و مبلغ آن برای شما ارسال میشود

پس از آن رپورتاژ در سایت نمناک بصورت غیر فعال ثبت شده و لینک مطلب برای ارسال کننده رپورتاژ ارسال می شود

رپورتاژ دهنده پس از واریز مبلغ ؛ اطلاعات پرداخت را برای سایت ارسال می کند.

پس از پرداخت رپورتاژ در سایت فعال می گردد.

نمونه رپرتاژهای آگهی

در زیر برخی از رپورتاژهای ارسال شده و منتشر شده در سایت نمناک را می توانید مشاهده کنید.

 

به دیگران پیشنهاد کنید .
این مطلب مفید بود ؟ 21 4
4.225
بررسی جنبه های محیط زیستی چوب ترمو

بررسی جنبه های محیط زیستی چوب ترمو


چوب ترمو در رابطه با جنبه هایی مانند چرخه حفظ و نگهداری و افزایش طول عمر و همچنین بهبود ویژگی های کلیدی ثبات و دوام دارای مزایای منحصر بفردی هستند. سایر مزایای آن با توجه به دغدغه های مشتری و تولید کننده مانند ترمو سمی، حرکت مصالح (عدم ثبات) و نارضایتی مشتری است.
سان سیلک محافظ موهای شما

سان سیلک محافظ موهای شما


سان سیلک٬ برند محصولات مراقبت مو از یونیلیور ایران٬ به تازگی اعلام کرده است که رده¬ی جدیدی از محصولات خود را به بازار ایران معرفی خواهد کرد، که با همکاری متخصصین برتر دنیا ساخته شده اند.
پایین ترین قیمت کالای دیجیتال در آی تی قیمت

پایین ترین قیمت کالای دیجیتال در آی تی قیمت


در آی تی قیمت واسطه ها از بین رفته و خریداران بصورت مستقیم از نمایندگان اصلی خرید کرده که این موضوع باعث پایین آمدن قیمتها و رضایت مندی خریدار و فروشنده میشود، چرا که هم خریدار کالا را ارزانتر خریده و هم فروشنده تعداد بیشتری کالا را بفروش رسانده است.
مقصد گردشگری

4 مقصد گردشگری ایرانیان در تابستان


هرساله با شروع فصل تابستان و تعطیلات مدارس ایرانیان به فکر سفر و دیدن جاذبه های گردشگری شهرها کشور های دیگر می افتد . از جمله مکان هایی که ایرانیان در 5 ماهه نخست سال 96 به آن بیشترین سفر را انجام داده اند را ما به شما معرفی می کنیم .
چرا حسابداری به یک شغل پردرآمد تبدیل شده است؟

چرا حسابداری به یک شغل پردرآمد تبدیل شده است؟


این جمله را بارها دیده و شنیده اید : "همه مشاغل و شرکتها به حسابدار نیاز دارند" معنی و مفهمومش این است که حسابداری یک شغل پرطرفدار است و فردی اگر بتواند به خوبی در بازارکار حسابداری نفوذ کند خیلی سریع می تواند درآمد بسیار خوبی را رقم بزند.
یک شب عروسی خاص و بیاد ماندنی با تشریفات بهبود

یک شب عروسی خاص و بیاد ماندنی با تشریفات بهبود


تشریفات عروسی 5 ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا در لاکچری ترین لوکیشن ها ، برگزاری مراسم عروسی در شیک ترین تالارهای عروسی و باغ های تهران و حومه. متخصص در برگزاری مجلل ترین مراسم عروسی ، نامزدی ، سمینار و کنفرانس ، جشن سالگرد ازدواج و جشن تولد
همه چیز در مورد کنکور هنر

همه چیز در مورد کنکور هنر


در ابتدا لازم است بدانید که کنکور هنر با دیگر کنکورهای سراسری تا حد زیادی متفاوت است. در ادامه به بررسی تفاوت های کنکور هنر با دیگر کنکورها و نکات اصلی و مهمی که برای موفقیت در این کنکور باید مد نظر قرار گیرد، خواهیم پرداخت.
تلوبیون، پخش زنده و آرشیو تلویزیون در تلفن همراه شما

تلوبیون، پخش زنده و آرشیو تلویزیون در تلفن همراه شما


یکی از جدید ترین فناوری هایی که در تمام دنیا طرفداران بسیاری پیدا کرده است ، وب سایت ها و اپلیکیشن های تلویزیون آنلاین است . حالا بسیاری از مردم ترجیح میدهند که برنامه ها و فیلم های مورد نظرشان و یا حتی مسابقات ورزشی را بصورت زنده از طریق موبایل یا لپ تاپ خود مشاهده کنند.
خرید ملک و اخذ اقامت گرجستان

خرید ملک و اخذ اقامت گرجستان


از آنجائی که در سالهای اخیر میزان مسافران به مقصد گرجستان به طرز عجیبی افزایش پیدا کرده است، موضوع خرید املاک و اخذ اقامت گرجستان نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است . در ادامه به روش های اخذ اقامت گرجستان خواهیم پرداخت.
زمان واقعی حکاکی شرف الشمس

زمان واقعی حکاکی شرف الشمس


این سوال ذهن خیلی از مسلمانان را مشغول کرده است و هیچ منبع علمی برای آن نیست و هر وبسایت و منبعی یک ساعت خاصی را بدون هیچ استدلالی بیان میکند . شاید شما شنیده باشید که از 11 صبح تا 11 شب هست اما این زمان کاملا اشتباه است .
دیگر نگران تعمیر لوازم خانگی خود نباشید!

دیگر نگران تعمیر لوازم خانگی خود نباشید!


شرکت "دیجی سرویس" با بهره گیری از تکنسین های مجرب و کار آزموده و با بیش از 15 سال تجربه در زمینه تعمیر و سرویس لوازم خانگی، زمینه آسایش ساکنین تهران بزرگ و کرج این امکان را فراهم آورده است که در هر ساعت از شبانه روز اقدام به تعمیر لوازم خانگی خود کنند.
بیمه شخص ثالث

خرید اقساطی بیمه شخص ثالث


با توجه به اینکه بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه، تکمیل کننده بیمه یک خودرو هستند، بیمه پارسیان اعلام می کند که در صورت صدور همزمان بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث یک خودرو، بیمه گذار می تواند هر دو بیمه نامه را بصورت قسطی صادر نماید .