فرمانیه
محله فرمانیه از جمله محله های اعیان نشین پایتخت می باشد که خانه های لوکس و فوق العاده ی را در آن می توانید مشاهده کنید.

" فرمانیه " گران قیمت ترین محله در تهران

محله فرمانیه محله ای اعیان نشین،  لوکس و زیبا درشمال تهران است که در منطقه یک شهرداری تهران واقع شده است.  در سال های اخیر به دلیل ساخت و ساز های زیاد در این منطقه تعداد زیادی از باغ های این منطقه تخریب شده اند و به آپارتمان های گران قیمت تبدیل شده اند. آپارتمان های موجود در این محله علاوه بر زیبا و لوکس بودن، دارای امکاناتی نظیر سونا، جکوزی، استخر، سالن های ورزشی، سیستم های هوشمند و سینمای خانگی های مجلل می باشند. این امکانات موجب بیشتر شدن قیمت آپارتمان در فرمانیه می شوند.
 
فرمانیه از شمال به نیاوران، از شرق به پاسداران، ازغرب به دزاشیب و از جنوب به اتوبان صدر محدود می شود. اصلی ترین خیابان در این منطقه خیابان فرمانیه یا همان شهید دکتر لواسانی می باشد. از مهم ترین خیابان های فرمانیه می توان به خیابان های پاسداران شمالی، دیباجی شمالی وخیابان سنبل( سلمان پور ظهیر)  اشاره کرد. این محله دارای برج ها و آپارتمان های گران قیمت و معروفی است . معروف ترین برج های فرمانیه برج آسمان در چهارراه فرمانیه و برج های دوقلوی فرمان می باشند.

دسترسی

این محل فاقد ایستگاه مترو است و نزدیک ترین ایستگاه مترو به فرمانیه ایستگاه نوبنیاد می باشد. خط اتوبوسرانی پایانه شهید دستواره از این محله می گذرد و حمل و نقل را در این محله آسان تر می کند. خط 106، که از پایانه لاله به پایانه شهید افشار( پارک وی) می رسد، خط 217 از شهرک صدف تا بلوار صبا( مترو قیطریه) ادامه دارد وخط 220 که از میدان ازگل تا پایانه تجریش ادامه دارد، خطوط اتوبوسرانی هستند که از فرمانیه عبور می کنند. همچنین نزدیک ترین پایانه تاکسیرانی به فرمانیه در میدان نوبنیاد قرار دارد.

مراکز آموزشی

این محله از لحاظ آموزشی سطح خوبی دارد و تقریباً برای تمام مقاطع تحصیلی دارای مدرسه های خوب می باشد. البته همه مدارس این منطقه به جز یک مدرسه، مدارس غیر دولتی هستند. همچنین چندین آموزشگاه زبان خارجی و اموزشگاه موسیقی نیز در این محل وجود دارد.

مراکز تفریحی و مرکز خرید

مهم ترین مراکز خرید در محله فرمانیه مرکز خرید کوهستان، مرکز خرید آرتمیس، مرکز خرید فرمانیه و مرکز خرید کوه نور  هستند. همچنین بازار میوه و تره بار شهید لواسانی و فروشگاه شهروند فرمانیه فروشگاه هایی هستند که می توانید مایحتاج روزانه خود را از آن ها تهیه کنید.

در این مرحله تعداد زیادی بوستان و پارک مانند بوستان صدر، بوستان دیباجی، بوستان پگاه، بوستان نارنجستان یکم و چهارم، بوستان رز و بوستان دستواره برای تفریح و گردش وجود دارند. ورزشکاران نیز می توانند از مراکز ورزشی این محله برای ورزش استفاده کنند. مراکز ورزشی مهم این محله استخر الغدیر، مجموعه ورزشی فدک، مجموعه ورزشی فرمانیه و مرکز تندرستی ورزشی نارنجستان هستند. همچنین در صورتی که به ورزش اسکواش علاقمه مندید، می توانید به باشگاه ورزشی اسکواش دیباجی مراجعه نمایید .

قیمت آپارتمان

قیمت آپارتمان در فرمانیه در اسفند ماه 1397 از 22 میلیون تا 52 میلیون متغیر است. در صورتی که قصد خرید و فروش آپارتمان را دارید می توانید دیوار که بزرگترین مرجع درج آگهی رایگان است مراجعه نمایید. برای مثال یک آپارتمان 125 متری در فرمانیه قیمت 25 میلیارد تومان در سایت دیوار برای فروش قرار داده شده است. با استفاده از وب سایت دیوار می توانید در کمترین زمان ممکن نسبت به فروش ملک خود و اقدام کنید ایا مناسب ترین قیمت نام مورد نظر خود را  برای خرید بیابید.

فرمانیه گران قیمت ترین محله پایتخت

4.212
این مطلب مفید بود ؟102
برچسب : کسب و کار
نظر سنجی برای این مطلب غیر فعال شده است
وبگردی