هانیه توسلی
امروز 14 خرداد همزمان با سالروز تولد چند تن از هنرمندان و چهره های مشهور ایرانی است که در ادامه شما را بیشتر با آنها آشنا میکنیم.

تولد هنرمندان مشهور ایرانی در 14 خرداد

در روزشمار تاریخ تولد چهره های مشهور ایرانی به چهاردهمین روز از خردادماه رسیدیم . امروز 14 خرداد همزمان با سالروز تولد افراد زیادی در دنیا است که ما در این مطلب به معرفی بیوگرافی کوتاهی از چهره های مشهور ایرانی متولد 14 خرداد اکتفا میکنیم.

مهدی سلوکی

مهدی سلوکی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 14 خرداد 1361 در اصفهان متولد شد.

مهدی سلوکی

مهدی سلوکی بازیگر جوان سریال بوی غریب پاییز، چراغ های خاموش و نرگس در دو فصل ستایش مقابل دوربین قرار گرفت و در کنار هنرمندان این سریال ایفای نقش کرد.

محمود بهرامی

محمود بهرامی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون کشورمان 14 خرداد 1316 در همدان متولد شد.

محمود بهرامی

محمود بهرامی بازیگری در سینما را از سال 1350 شروع کرد و یکی از نخستین تجربه های سینمایی او بازی در فیلم خواستگار علی حاتمی در سال 1351 بود. سریال زن بابا آخرین حضور محمود بهرامی در تلویزیون است.

هانیه توسلی

هانیه توسلی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 14 خرداد 1358 در همدان متولد شد.

هانیه توسلی

هانیه توسلی بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و برای اولین بار در سال 80 با بازی در فیلم شام آخر به دنیای سینما وارد شد و سریال شمس العماره اولین سریال تلویزیونی این بازیگر جوان و پرکار سینما و تلویزیون است.

حمید حامی

حمید حامی خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان 14 خرداد 1355 در تهران متولد شد.

حمید حامی

حمید حامی خوانندگی را از سال 77 آغاز کرد و اولین آلبوم رسمی خود را با نام حامی در سال 1379 روانه بازار موسیقی کرد و خیلی زود به یکی از خواننده های پرطرفدار تبدیل شد و آهنگهای او مورد توجه بسیاری از دوستداران موسیقی قرار گرفت.

چهره های مشهور ایرانی متولد 14 خرداد

3.936
این مطلب مفید بود ؟288
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک/ م.ف/ف
وبگردی