دکور بالای تخت
اگر برای دکور بالای تخت خواب تان به دنبال ایده های ناب و در عین حال آسان هستید ما در ادامه بهترین روش های تزیین بالای تخت خواب را به شما میگوییم.

روش های تزیین دکور بالای تخت خواب

دیوار پشت تخت خواب را هرگز بدون تزیین رها نکنید، دکور بالای تخت خواب یکی از روش های تاثیر گذار در زیبایی و تزیین اتاق خواب است پس نباید آن را نادیده گرفت و از آن غافل شد. برای تزیین دکور بالای تخت خواب ایده های شیک و جدیدی وجود دارد که بهترین آن ها را در این بخش از نمناک مشاهده میکنید.

یکی از ساده ترین راه های تزیین دکور بالای تخت خواب استفاده از تابلوی های نقاشی است، میتوانید از تابلوهای زیبا و متناسب با تم اتاق خواب تان انتخاب کنید و روی دیوار پشت تخت خواب تان نصب کنید.

دکوراسیون بالای تخت خواب

دکوراسیون بالای تخت خواب

از ساده ترین وسایل هم میتوان برای تزیین دکور بالای تخت خواب استفاده کرد، میتوانید هر وسیله ای که به نظرتان جالب است را با میخ به دیوار پشت تخت خواب آویزان کنید مثلا میتوانید اگر تعدادی کلاه شاپو دارید آن ها را بالای تخت آویزان کنید.

اگر جزو افراد علاقمند به کتاب هستید یکی از بهترین ایده ها برای شما این است که دیوار پشت تخت خواب را به کتابخانه تبدیل کنید، یک کتابخانه بزرگ که پر از کتاب های رنگارنگ است.

دیزاین بالای تخت خواب

تزیین دیوار پشت تخت خواب با کتاب

آینه های زیبا برای تزیین دکور بالای تخت مناسب هستند، میتوانید سه آینه شیک را بسیار با سلیقه به دیوار پشت تخت خواب نصب کنید با این کار اگر اتاق خواب تان کوچک باشد بزرگتر دیده میشود.

تزیین بالای تخت

آینه برای دکور بالای تخت خواب

وسایل قدیمی و عتیقه هم میتوانند برای تزیین دکور بالای تخت خواب مورد استفاده قرار بگیرند، این ایده برای اتاق خواب های کلاسیک و سنتی بسیار مناسب است.

 

ایده ها ناب برای تزیین دکور بالای تخت خواب + تصاویر

3.39
این مطلب مفید بود ؟63
منبع : بخش دنیای مد نمناک /ح
وبگردی