نرگس محمدی و سامان گوران
سریال میلیاردر 2 در راه است . گفتگویی با بازیگر سریال تلویزیونی میلیاردر را در ادامه ملاحظه میکنید. پیش تولید میلیاردر2 آغاز شده و از یک ماه گذشته، نگارش آن توسط میهن دوست شروع شده است.

"زهیر یاری" بازیگر مجموعه های تلویزیونی در خصوص مراحل پیش تولید سریال "میلیاردر2" گفت:پیش تولید "میلیاردر2" آغاز شده و از یک ماه گذشته، نگارش آن توسط "میهن دوست" شروع شده است.
وی با اشاره به حضورش در این مجموعه تلویزیونی تصریح کرد:"بهمن" با همان شخصیت قبلی در "میلیاردر2" به ایفای نقش خواهد پرداخت.

عکس های سریال میلیاردر


"یاری" با اشاره به فکر کردن روی شخصیت "بهمن" و تکه کام جدیدی گفت:"بهمن" با خنده های خاص در بحث های جدی و با فرمی کودکانه و عاشقانه به احتمال زیاد در سری جدید حضور خواهد  داشت.
وی افزود:در "میلیاردر" هم در فرمی عاشقانه با خنده های بی ربط ظاهر شدم که به احتمال زیاد در سری جدید "بهمن" با کاراکتری پررنگ تر ولی با همان سبک و سیاق سری گذشته در نقش خود ظاهر می شود.

بازیگران سریال میلیاردر

این بازیگر با اشاره به استقبال مخاطبان اظهار داشت:وقفه ای طولانی در زمان ساخت سری دوم "میلیاردر" افتاد که امیدوارم با پخش مجدد این سریال در ایامی مثل "نوروز"، بتواند مخاطبان خود را بدست آورد.
"یاری" در خصوص کلید خوردن "میلیاردر2" گفت:به نقل از "رامین عباسی زاده" تهیه کننده "میلیاردر2" به احتمال زیاد یک ماه دیگر کار کلید می خورد.

بازگشت میلیاردرهای ایرانی به تلویزیون + عکس

2.97
این مطلب مفید بود ؟43
برگرفته از yjc.ir
وبگردی