شال با مانتو مشکی
مانتو مشکی را با رنگ های مختلفی می توانید ست کنید اما برای جذابیت بیشتر باید نوع مانتو را در نظر بگیرید سپس بهترین شال و روسری را برایش انتخاب کنید.

راهنمای کامل ست کردن مانتو مشکی با شال و روسری مناسب

ست کردن رنگ لباس همیشه دغدغه‌ای برای خانم‌ها بوده و هست، اینکه هر مانتویی را با چه رنگ شالی می‌توان ست نمود، برای اکثر خانم‌ها مشکل است و اغلب نمیدانند کدام رنگ‌ها قابلیت ست شدن با هم را دارند. در این بخش از دنیای مد نمناک به شما میگوییم با مانتو مشکی چه رنگ شالی بپوشید.

شال با مانتو مشکی

با مانتو مشکی چه شالی میتوانیم بپوشیم؟

مانتو مشکی یکی از پرطرفدارترین لباس‌ها در بین خانم‌ها است. انتخاب رنگ مشکی برای مانتو، به دلیل تیره بودنش، اندام را لاغرتر نشان می‌دهد اما سوالی که برای اغلب خانم‌ها پیش می‌آید این است که با مانتو مشکی چه شالی بپوشیم؟

شال‌های کار شده و طرح دار

رنگ مشکی در کنار هر طرحی بسیار زیبا می‌نشیند و خود را به زیبایی نشان می‌دهد. اگر می‌خواهید استایل متفاوتی داشته باشید و جذاب تر به نظر برسید، مانتو مشکی را با شال و روسری طرح دار بپوشید، شال‌های طرح دارنقطه قوتی در یک استایل مشکی است.

شما می‌توانید از طرح‌های پوست حیوانات، از طرح‌های چهارخانه سفید و مشکی، راه‌راه و خال خالی سفید مشکی ،پلنگی، گورخری ، گلدار، اشکال هندسی و ... استفاده کنید و یک استایل زیبا برای خود ایجاد نمایید. شال و روسری طرح دار را می‌توانید در هر رنگی انتخاب کنید اما توجه کنید که آن رنگ به پوست شما بیاید.

شال خال خالی

شال‌های تک رنگ و ساده

شما می‌توانید مانتو مشکی خود را با شال و روسری‌های ساده و تک رنگ بدون ترس و نگرانی استفاده کنید. در انتخاب رنگ شل‌ها آزاد هستید اما رنگی را انتخاب کنید که به متناسب با پوستتان است. بهتر است از رنگ‌هایی با تناژ سرد مثل طیف آبی تا خاکستری روشن استفاده نمایید.

شال‌های رنگی‌رنگی

برای اینکه استایل مشکی شما زیادی ساده نباشد، شال‌های آبرنگی و شلوغ بپوشید تا یکنواختی استایل تان تعدیل شود. با پوشیدن این نوع شال‌ها می‌توانید از رنگ‌های موجود در شال برای انتخاب آیتم‌های دیگر مثل کیف و کفش استفاده کنید.

شال در جنس‌های مختلف

جنس شال و روسری یکی از مهمترین مواردی است که باید در زمان خرید شال و روسری به آن توجه کنید. شما می‌توانید مانتو مشکی خود را با انواع جنس شال ست کنید.

در انتخاب جنس شال به فصل و مراسمی که در آن شرکت می‌کنید، توجه کنید. شال ابریشمی و نخی برای فصل تابستان مناسبند وشال پشمی برای فصل زمستان مناسب تر است.

اگر می‌خواهید در مجالس و مهمانی‌ها شرکت کنید، یک شال ساتن یا حریر را با مانتو مشکی خود ست نمایید. لمه و پارچه‌های شاین دار نیز در کنار مشکی درخشندگی زیادی دارند و می‌توانند استایل روزمره شما را به یک استایل خاص و مناسب میهمانی تبدیل کنند.

شال لمه مجلسی

چه رنگ شالی با مانتو مشکی ست میشود؟

رنگ مشکی با اکثر رنگ‌ها به راحتی ست میشود اما باید بگوییم رنگ‌های زیر برای انتخاب شال مناسب اند:

مانتو مشکی و شال مشکی

برای شرکت در مجالس و مهمانی‌های رسمی می‌توانید مانتو مشکی خود را با شال ساتن و یا کارشده با گیپور و منجوق دوزی و سنگ کاری شده ست کنید و در کنار آن برای زیباتر شدن از دیتیل‌ها و اکسسوری‌های طلایی استفاده نمایید.

مانتو مشکی و شال و روسری سفید

شما می‌توانید مانتو مشکی خود را با شال و روسری سفید ساده یا طرح دار ست کنید. سفید و مشکی کاملا متضاد هستند و بیشترین کنتراست رنگی را به وجود می‌آورند.

ست روسری با مانتو مشکی

مانتو مشکی و شال قرمز

برای اینکه ظاهر زیبا و جذابی داشته باشید، می‌توانید مانتو مشکی خود را با رنگ‌های جیغ و سرزنده‌ای مثل قرمز ست کنید تا اثر چشمگیری بر استایل شما داشته باشد. می‌توانید میان قرمز و مشکی از یک رنگ خنثی مثل خاکستری یا طوسی استفاده نمایید.

سایر رنگ‌هایی که می‌توانید با مانتو مشکی ست کنید:

  • صورتی
  • آبی کاربنی
  • زرد
  • گلبهی
  • سبز لجنی
  • طوسی

مانتو مشکی با شال طوسی

نکات مهم درباره ست کردن شال با مانتو مشکی

  1. انتخاب و پوشیدن رنگ روسری و شال با مانتو مشکی به مراسم شما بستگی دارد.
  2. در ست کردن شال و روسری با رنگ مشکی تقریبا به رنگ پوست خود دقت کنید، اگر پوست تان سبزه است بهتر است با مانتو مشکی شال رنگ روشن بپوشید و اگر پوست تان به زردی میزند باید از شال‌هایی به رنگ‌های روشن مانند صورتی استفاده کنید.
  3. ست کردن شال و روسری رنگ‌های خنثی مانند خاکستری و کرم و شیری در کنار یک مانتوی مشکی القا کننده آرامش و رسمیت بیشتری هستند و این رنگ شال‌ها مناسب فضاهای رسمی می‌باشند.
  4. رنگ‌های جیغ و چشمگیر مثل صورتی، بنفش و زرد و سبز و… مناسب میهمانی‌ها و قرار‌های دوستانه هستند.
  5. مانتوهای گشاد را با شال‌های بلند ست کنید.
  6. شال و روسری‌های کوچک را با مانتو‌های سنتی و گشادست نکنید.
  7. شال یا روسری که طرح‌های سنتی دارند را با مانتو‌هایی که طرح‌های فانتزی دارند، ست نکنید.
  8. شال و روسری‌های سنتی خود را با مانتو‌های ساده‌تر و سنتی ترست کنید.
  9. از شال و روسری طرح دار برای مانتو ساده استفاده کنید.
  10. شال یا روسری تک رنگ و ساده را با مانتوی طرح دار ست کنید.

مانتو مشکی رو با چه شال و روسری ست کنم؟

3.4116
این مطلب مفید بود ؟8036
منبع : بخش دنیای مد نمناک/ن/ز.ت
وبگردی