سریال همه چیز آنجاست

پیش بینی آخر سریال همه چیز آنجاست

تاریخ انتشار : 29 دی 1393کد مطلب : 11212زمان مطالعه : 1 دقیقه
سریال جدید همه چیز آنجاست که مدتی بر روی آنتن شبکه سه سیما در حال پخش می باشد و در این مدت کوتاه مخاطبان زیادی را پیدا کرده است. تهیه کننده این مجموعه پایان این سریال را غیر قابل حدس خواند.

مجموعه همه چیز آنجاست به تهیه کنندگی داوود هاشمی، نویسندگی فیروزه قشقایی و کارگردانی شهرام شاه حسینی با 25 بازیگر اصلی و 61 هنرپیشه مهمان این روزها از شبکه 3 در حال پخش است و تهیه کننده سریال همه چیز آنجاست پیان این سریال را غیرقابل پیش بینی خواند.

شروع سریال با تعطیلی کارگاه تولیدی خانواده محسن فرهمند به علت ورود کالاهای خارجی می باشد. مهدی، پسر بزرگ خانواده در گیر و دار رفع مشکلات به وجود آمده به بسیاری از رازهای خانواده پی می برد. داستان سریال با قصه خانواده محسن ادامه پیدا کرده و در دل قصه اصلی، حکایت دیگر خانواده ها روایت می شود.
 
سریال همه چیز آنجاست
 
داوود هاشمی تهیه کننده مجموعه تلویزیونی  همه چیز آنجاست که پخش آن تا 10 بهمن ماه ادامه پیدا می کند، گفت:گروه این روزها با شتاب بیشتری کار را آماده پخش می کنند و پیش بینی ما این است که تا 10 بهمن ماه پخش داشته باشیم و اکنون نیز چند قسمت پایانی کار در حال تصویربرداری و تدوین همزمان است.
 
سریال همه چیز آنجاست
 
وی درباره آخرین وضعیت کار افزود:امروز تصاویر مربوط به کلانتری و خانه سیاوش دوست مهران ضبط شد و فردا لوکیشن اصلی مان دفتر روحی دیگر کاراکتر این سریال است.
همه چیز آنجاست هر شب از ساعت 20:45 روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد.
 
سریال همه چیز آنجاست
 

پیش بینی آخر سریال همه چیز آنجاست

2.3397
این مطلب مفید بود ؟184213
برگرفته از جام جم-/ف
وبگردی