گران قیمت ترین غذای دنیا
گرانترین غذاهای دنیا معمولا در بهترین رستوران های کشورهای توریستی سرو می شوند. آن را بشناسید و در سفرهایتان از بهترین و لاکچری ترین غذاها استفاده کنید.

گران ترین غذاهای دنیا

غذا خوردن در بیرون از منزل و در رستوران های کشورهای مختلف قطعاً لذت بسیار زیادی دارد اما به شرطی که به قیمت های آن ها نگاه نکنید. جالب است بدانید که بعضی از غذا ها در دنیا هستند که قیمت بسیار زیادی دارند و شاید درصد بسیار کمی از افراد بتوانند آن را امتحان کنند.

در این قسمت از نمناک گران ترین غذاهای دنیا را به شما معرفی خواهیم کرد، غذاهایی که شاید تا به حال اسمشان را هم نشنیده باشید چه برسد به اینکه آنها را چشیده باشید.

سوپ 190 دلاری در انگلستان

این سوپ ، گران قیمت ترین سوپ دنیاست و در لندن سرو می شود. شاید احساس کنید که این سوپ بسیار رقیق است اما مواد به کار رفته در آن شما را قانع می کند. این سوپ از قارچ ، خیار دریایی، مرغ، جینسینگ و مواد دیگر تهیه کرده است.

سوپ 190 دلاری

پیتزای لوئیس XIII به قیمت 8.768 دلار

در کشور ایتالیا می توانید هر نوع پیتزایی را در رستوران ها سفارش دهید اما این پیتزا در رستورانی در سالرنو به فروش می رسد که قیمت بسیار زیادی دارد و و دقیقاً قیمت آن مانند نامش بسیار بالا است و یک غذای دریایی کلاسیک محسوب می شود.

پیتزای لوئیس XIII

سوشی

یکی از گرانترین سوشی ها که در کتاب گینس به ثبت رسیده است از ماهی قزل آلا, برنج, خرچنگ تهیه شده و بر روی آن هم دانه هایی از الماس قرار گرفته است.

هات داگ دراگون به قیمت 100 دلار

این هات داگ را نمی توانید غیر از مکان های خاصی در کشور کانادا میل کنید. این هات داگ گران ترین هات داگ در کل دنیا است و در آن خرچنگ و گوشت قرمز و روغن قارچ به کار رفته است. شاید فکر کنید که این یک هات داگ معمولی است اما اگر طعم آن را بچشید نظرتان عوض می شود.

هات داگ دراگون

پکیج طلایی از شکلات در فرانسه

فروشگاه فرانسوی لادوری پک کامل از شکلات و شیرینی جات را تولید نموده که در آن آمیزه ای از مد و فشن هم دیده می شود و لایه ای از طلای خوراکی روی آن استفاده می شود.

کاپ کیک در امریکا به قیمت 750 دلار

همه ما عاشق کاپ کیک هستیم. یک رستوران معروف در لاس وگاس کاپ کیک را به شکل جدید و هنری تری درست می کند که اصلا شبیه کاپ کیک های معمولی نیست. شکلات به کار رفته در آن بسیار نادر است. اگر بخواهید که این کاپ کیک را میل کنید، باید از دو روز قبل آن را سفارش دهید.

گران ترین کاپ کیک

شکلات تخته ای در انگلستان

در بعضی از جواهر فروشی های انگلستان شکلات تخته ای به فروش می رسد که روکش آن کاملا از طلا ساخته شده است.

کلوچه در هتل لورد دادلی در استرالیا به قیمت 12000 دلار

سیدنی بسیار بزرگ است و غذاهای بسیار متنوعی دارد و همچنین یک کلوچه 12 هزار دلاری دارد که در آن از گوشت قرمز و خرچنگ هم استفاده شده است و همچنین روغن سیاه قارچ و خود قارچ نیز در آن به کار رفته است و طعم بی نظیری دارد.

گرانترین کلوچه

شیرینی حلقوی

یکی از گرانترین وعده های صبحانه این شیرینی حلقوی محسوب می شود که بر روی آن لایه ای از طلا کار شده است.

پیتزا قارچ و طلا در مالتا به قیمت 2420 دلار

این پیتزا معمولاً در شب جمعه سرو می شود که آن را در پایتخت مالتا به فروش می رسانند. شاید با شنیدن نام این پیتزا انتظار دیدن قارچ های سفید را داشته باشید اما ظاهر این پیتزا رنگ طلایی دارد.

پیتزا قارچ و طلا

استیک 350 دلاری در آمریکا

این استیک قیمت بسیار زیادی دارد و کیفیت گوشت آن بسیار بالا است و جزء بهترین استیک ها محسوب می شود. پس اگر به این استیک علاقه دارید پیشنهاد می کنیم که اگر به آمریکا سفر کردید حتماً آن را مصرف کنید.

استیک 350 دلاری

پودینگ 35000 دلاری در هتل لیندس در انگلستان

این پودینگ انگلیسی طرفداران بسیار زیادی دارد. ظاهر آن بسیار لوکس است و در یکی از هتل های انگلستان به فروش می رسد. شکلات به کار رفته در آن بسیار با کیفیت است.

پودینگ 35000 دلاری

چای طلا سنگاپوری

یک کمپانی سنگاپوری بسته های100 گرمی برای فروش چای طلا را تولید می کند و برای فروش گذاشته است.

ساندائی طلایی 1000 دلاری در آمریکا

نیویورک انواع مختلف غذا ها با طعم های جدید را به مردم ارائه می دهد. این غذای خاص قیمت بسیار زیادی دارد و از مقداری طلا هم در آن استفاده شده است و همچنین بستنی های مختلف همراه با قارچ با طعم های شکلاتی متفاوت در این غذا استفاده شده است.

ساندائی طلایی

سیگار برگ تهیه شده از طلا

گرچه سیگار برگ جزو غذاها و دسرها محسوب نمی شود اما یکی از گرانترین چیزهایی است که مردم مصرف می کنند. پک 5 تایی از سیگار برگ توسط تنباکو درجه یک و لایه ای از طلا ساخته شده است.

کیک دام دام 1900 دلاری در انگلستان

این کیک خوشمزه در لندن به فروش می رسد. در آن وانیل به کار رفته شده است و یک کیک شکلاتی محسوب می شود که قطعاً طعم بی نظیری دارد.

کیک دام دام

دسر طلایی در آمریکا

دسر طلایی از شکلات های آمریکای غربی و آفریقا تهیه شده و بر روی آن از طلای خوراکی استفاده شده است.

لابستر زیلیون 1000 دلاری در آمریکا

این غذا طرفداران بسیار زیادی دارد و بسیاری از افراد برای این که روحیه خود را بهبود ببخشند، از آن مصرف می کنند. در این غذا از خاویار استفاده شده است و یکی از گرانترین املت های دنیا محسوب می شود و کمی فراتر از یک صبحانه است.

لابستر زیلیون

کیک لا مادلین 250 دلاری در آمریکا

این کیک شکلاتی گرانترین کیک شکلاتی دنیاست در آن از قارچ و شکلات تلخ استفاده شده است. پودر کاکائو نیز در انتهای کار به این کیک اضافه می شود.

کیک لا مادلین

بیکن تکه ای

بیکن تکه ای غذایی گران قیمت است که روی آن را لایه ای از شکلات تلخ و روی شکلات هم گرده های طلا استفاده خواهند کرد.

دسر 14500 دلاری در سری لانکا

اگر دوست دارید تعطیلات بسیار لاکچری داشته باشید، بهتر است به سریلانکا سفر کنید و حتماً این دسر را میل کنید. از خامه ایرلندی و ایتالیایی در این دسر استفاده شده است و شکلات آن کاملاً خانگی است. قطعاً با خوردن آن هیچ حرفی برای گفتن نخواهید داشت و فقط لذت خواهید برد.

دسر 14500 دلاری

همبرگر مخصوص

یکی دیگر از گرانترین نوع غذاها در جهان همبرگری است که از گوشت درجه یک گاو تشکیل شده و بر روی آن لایه ای از طلا و بر روی طلا از پنیر, خاویار و خرچنگ دریایی استفاده کرده اند.

ساندویچ گراند 25000 دلاری در مکزیک

بسیاری از افراد از غذاهای خوش طعم و با قیمت های متفاوت در مکزیک استفاده می کنند اما بعضی از آن ها مثل تاکو بسیار گران است. این ساندویچ جزء مشهور ترین غذاهایی است که در آن از طلا، گوشت قرمز، خاویار و قارچ استفاده شده است.

ساندویچ تاکو

دسر توت فرنگی 3.95 میلیون دلاری در آمریکا

گران ترین دسر توت فرنگی در دنیا همین دسر است. در این دسر از الماس صورتی استفاده شده است. یعنی همه افراد این دسر را تا آخر میل می کنند تا به آن الماس برسند.

عکس ها و قیمت گران ترین غذاهای دنیا

3.8193
این مطلب مفید بود ؟14746
منبع : بخش سرگرمی نمناک/ن/ز.ت
وبگردی