ستایش 3

جزئیاتی جدید از ساخت سریال ستایش 3

تاریخ انتشار : 28 دی 1394کد مطلب : 25707زمان مطالعه : 2 دقیقه
سریال ستایش 3 ساخته می شود. سعید سلطانی کارگردان سریال ستایش گفته که داستان فصل سوم هم در ادامه دو فصل قبل ساخته خواهد شد و قصه با ویژگی های جدید پیش می رود.

سریال ستایش 3 کی کلید می خورد

بعد از فراگیر شدن موج ساخت سری دوم سریالها و تشویق کارگردانها به این امر، حالا چند وقتی است که ساخت فصل سوم مجموعه ها هم باب شده. بعد از « عملیات 125 » و « پایتخت »، سعید سلطانی هم تصمیم جدی دارد « ستایش 3 » را بسازد؛ سریالی که در همین سری دوم هم به آب بندی و کش دار بودن متهم شده و منتقدان زیادی دارد. اولین سوالی که می شود اینجا مطرح کرد این است که یک سریال چه زمانی باید به فصل سوم برسد؟

سریال ستایش 3 کی کلید می خورد

سری 1 و 2 سریال « ستایش » به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب از شبکه سه سیما پخش شد. در این سریال بازیگرانی چون:داریوش ارجمند ، نرگس محمدی ، مهدی سلوکی ، حدیث میرامینی ، سیما تیرانداز، رامسین کبریتی فریبا نادری، مهدی پاکدل و ... به ایفای نقش پرداختند.

سعید مطلبی نویسنده سریال ستایش گفت:به تازگی فیلم نامه سریال 30 قسمتی «ماه و پلنگ» را به اتمام رساندم. وی در همین زمینه ادامه داد:قرار بر این است تا از ده روز آینده پیش تولید را آغاز کنیم و گروه تولید در حال انتخاب بازیگر هستند.

مطلبی درباره داستان این سریال نیز گفت:« ماه و پلنگ » یک ملودرام اجتماعی است و مانند «ستایش»، قهرمان محور نیست و سریالی موضوع محور درباره مسائل روز جامعه صحبت است. وی ادامه داد:کارگردان «ماه و پلنگ» احمد امینی و تهیه کننده آرمان زرین کوب هست و سریال برای شبکه سه تولید می شود.

سریال ستایش 3 کی کلید می خورد

این نویسنده همچنین درباره نگارش سریال « ستایش 3 » نیز گفت:تا الان مشغول نگارش سریال «ماه و پلنگ» بودم، زمانیکه پیش تولید این سریال آغاز شود، نگارش « ستایش 3 » را دوباره از سر می گیرم. مطلبی درباره زمان کلید خوردن این سریال نیز گفت:از زمانی که شروع به نگارش کنم، حداقل مدت 6 ماه نگارش سریال ادامه دارد و بعد از آن و در سال آینده کار را کلید خواهیم زد.

وی در همین زمینه ادامه داد:زمان « ستایش 3 » در حال اتفاق می افتد و در حقیقت ادامه همان داستان های گذشته ستایش هست. مطلبی بیان داشت:مشاور حقوقی این سریال مریم حقیقی و مشاور اقتصادی رضا رهبر است.

جزئیاتی جدید از ساخت سریال ستایش 3

3.4169
این مطلب مفید بود ؟11653
برگرفته از سینماخبر -/ ن.م
برچسب : سریال ستایش
وبگردی