الناز حبیبی
در سالروز تولد الناز حبیبی بازیگر کشورمان مروری بر پربیننده ترین سریال های این بازیگر جوان و نقش های ماندگارش داشته ایم که در ادامه مشاهده میکنید.

مروری بر بهترین سریال های الناز حبیبی

امروز 21 مرداد همزمان با سالروز تولد الناز حبیبی بازیگر جوان و پرطرفدار این روزهای سینما و تلویزیون است و به همین بهانه مروری بر نقش های ماندگار این بانوی هنرمند در سریال هایش داشته ایم که توصیه میکنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

الناز حبیبی بازیگری را با سریال سالهای برف و بنفشه سعید سلطانی آغاز کرد و بازی در این سریال راه را برای بازی های دیگر او سینما و تلویزیون باز کرد.

ماندگارترین سریال های الناز حبیبی را اینجا ببینید

الناز حبیبی 21 مرداد 1367 در تهران متولد شد و بازیگری را از دوران کودکی با تئاتر آغاز کرد و سال 85 برای بازی در سریال سالهای برف و بنفشه ساخته سعید سلطانی آغاز کرد و در دومین تجربه بازیگری در تلویزیون ایفاگر نقش زهرا خواهر دکتر قریب در روزگار قریب شد.

الناز حبیبی

تولد الناز حبیبی بازیگر سینما و تلویزیون

سریال فاصله و بازی در نقش صبا و نقش کوتاهی که در پنج کیلومتر تا بهشت داشت راه را برای بازی های درخشان اودر سی امین روز و تا ثریا باز کرد.

سریال دودکش

الناز حبیبی بازیگر نقش عالیه در سریال دودکش

بازی در نقش عالیه در سریال دودکش یکی از ماندگارترین نقش های الناز حبیبی است که سال 92 در کنار بازیگرانی چون هومن برق نورد ، امیرحسین رستمی ، سیما تیرانداز ، بهنام تشکر و نگار عابدی به کارگردانی محمدحسین لطیفی به ایفای آن پرداخت.

الناز حبیبی

بازی جواد عزتی و الناز حبیبی در سریال دردسرهای عظیم

الناز حبیبی بعد از بازی موفق در سریال دودکش برای بازی در سریال دردسرهای عظیم انتخاب شد و با نقش بهار در این سریال بیش از پیش به شهرت و محبوبیت رسید و با ساخت دومین فصل این سریال باز هم به محبوبیتش اضافه شد.

الناز حبیبی

بازی الناز حبیبی در سریال پرستاران

یکی دیگر از نقش های ماندگار الناز حبیبی مربوط به سریال پرستاران و نقش سمیرا در این سریال است که باز هم توانست نظر مثبت بسیاری از مخاطبان تلویزیون را جلب کند.

الناز حبیبی

عکسی از بازی الناز حبیبی در سریال دلدار

بازی در نقش شادی جوانمردی سریال دلدار جدیدترین نقش تلویزیونی الناز حبیبی است که در این سریال در نقش حسابدار یک ماهی سرا جلوی دوربین رفت و با شکل گیری یک داستانی عاشقانه درگیر ماجراهای فراوانی شد.

سریال های دیدنی الناز حبیبی از دردسرهای عظیم تا دودکش و دلدار

3.645
این مطلب مفید بود ؟3213
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک / م.ف
برچسب : الناز حبیبی
وبگردی