بارش برف

پیش بینی هواشناسی از دمای هوای کشور تا 5 روز آینده

تاریخ انتشار : 16 خرداد 1398کد مطلب : 29709زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از کاهش سه تا شش درجه ای دمای هوا در نوار شمالی کشور خبر داد.

پیش بینی دمای هوای کشور

ایسنا: احد وظیفه با اشاره به آخرین وضعیت نقشه های پیش یابی هواشناسی اظهار کرد:از امروز تا اواسط هفته آینده در اغلب مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم خواهد بود. طی این مدت در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در ارتفاعات زاگرس مرکزی، ارتفاعات شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات شمال شرق کشور افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی با رعد و برق خواهیم داشت.

وی ادامه داد:از امروز تا پنج روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور به ویژه در مناطق زابل گاهی وزش باد شدید پیش بینی می شود که انتظار می رود از روز یکشنبه شدت آن افزوده شده و در منطقه زابل به شکل طوفان و گرد و خاک رخ دهد. 

وظیفه با بیان اینکه از امروز تا اواسط هفته آینده توده هوای گرم در اغلب مناطق کشور استقرار خواهد داشت، گفت:از روز یکشنبه تا سه شنبه دمای هوای نوار شمالی کشور بین سه تا شش درجه کاهش خواهد یافت. 

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در مورد پیش بینی وضعیت آب و هوای پایتخت طی روزهای آتی نیز گفت:روز جمعه (17خرداد ماه) هوای تهران صاف تا قسمتی ابری در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد با بیشترین و کمترین دمای 36و 24 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود. آسمان پایتخت شنبه (18خرداد ماه) صاف در بعد از ظهر همراه با افزایش دما با بیشینه دمای 37و کمینه دمای 26درجه سانتیگراد خواهد بود.

انتهای پیام/م

پیش بینی هواشناسی از دمای هوای کشور تا 5 روز آینده

2.54
این مطلب مفید بود ؟22
برچسب : هواشناسی
وبگردی