ارسلان کاظمی
ارسلان کاظمی نائینی دومین بسکتبالیست ایرانی است که در لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا NBA حضور یافته است. وی متولد 2 اردیبهشت 1369 در اصفهان می باشد. زندگینامه “ارسلان کاظمی” را در ادامه می خوانید.

بیوگرافی ارسلان کاظمی


  • نام:ارسلان
  • نام خانوادگی:کاظمی نائینی
  • تاریخ تولد:1369/02/02
  • محل تولد:اصفهان
  • پست:فروارد قدرتی
  • شماره پیراهن:14
  • تحصیلات:دانشجو
  • تاهل:مجرد

------------------------------

ارسلان کاظمی، کاپیتان تیم ملی زیر 18 سال بود و در سن 17 سالگی برای یک فصل بازیکن تیم بزرگسالان ذوب آهن اصفهان بود و دومین ایرانی تاریخ بسکتبال کشور است که در اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا حضور پیدا کرده و هم اکنون عضو باشگاه واشینگتن ویزاردز است.
 
او اولین ایرانی تمام تاریخ است که موفق به دریافت کمک هزینه دانشجویی برای بازی در لیگ دسته یک کالج های آمریکا (NCAA) شد. او پیشنهاداتی از دانشگاه های مریلند، سیتون هال، اوکلاماها، میسوری، نبراسکا و رایس دریافت نمود. در یازده آبان سال 1387 (یک نوامبر 2118)، ارسلان کاظمی، در زمستان سال بعد برای رایس بازی نمود. او عضو کالچ مک مورتی در دانشگاه رایس است.
کاظمی در سال اول حضورش در در دانشگاه رایس را با میانگین 11٫3 امتیاز در هر بازی و 9٫1 ریباند در هر بازی، سالی خوب و دلپذیری را سپری نمود کاظمی عنوان عضو سی-یو ای ای، تیم منتخب دانشحویان سالی را کسب کرد.
 
کاظمی به عنوان کاپیتان تیم ملی زیر 18 سال، در مسابقات بین المللی، با کسب 16٫6 امتیاز و 12٫2 ریباند، در هر بازی، و نیز 3 پاس منجر به گل، به عنوان برترین امتیازآور مسابقات جام جهانی زیر 19 سال فیبا 2119، در اوکلند نیوزلند را کسب نمود. او در سال 2111 یکی از 12 مرد اصلی تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی بسسکتبال در استانبول بود. وی دی ان مسابقات با میانگین 12 امتیاز و 7٫4 ریباند و 1٫4 پاس منجر به گل، در هر بازی یکی از بازیکنان موفق ایران بود. همچنین او با 2٫8 استیل در هر مسابقه بهترین استیلر رقابت های جام جهانی بسکتبال 2111 بود.
عکس های ارسلان کاظمی:
 
بیوگرافی ارسلان کاظمی   عکس
 
بیوگرافی ارسلان کاظمی   عکس
 
بیوگرافی ارسلان کاظمی   عکس
 
بیوگرافی ارسلان کاظمی   عکس
 
بیوگرافی ارسلان کاظمی   عکس
 
بیوگرافی ارسلان کاظمی   عکس
 

ارسلان کاظمی ، بیوگرافی و تصاویر ارسلان کاظمی

4.212
این مطلب مفید بود ؟102
برگرفته از fa.wikipedia.org
وبگردی