سام درخشانی

سام درخشانی : تا یک سال آینده ازدواج میکنم

تاریخ انتشار : 7 دی 1392کد مطلب : 5370زمان مطالعه : 1 دقیقه
سام درخشانی بازیگر مشهور و جوان ایرانی که با ایفای نقش در سریال پژمان و پس از آن در سریال آوای باران محبوبیت خاصی بین مردم پیدا کرده است.

سام درخشانی با بازی خوبش در «آوای باران» این روزها به شدت در کانون توجه مخاطبان قرار گرفته است در تازه ترین گفتگویش نکات جالبی را درباره حضور بازیگر «حریم سلطان» در «آوای باران» و همچنین مساله ازدواجش بیان کرده است.

سام درخشانی در سریال آوای باران

در مورد ازدواج هیچ وقت با فشار و اجباری از سوی خانواده مواجه نبوده ام و تصمیم گیری در این مورد برعهده خودم بوده است. طی این سالها به دنبال تثبیت جایگاه مالی و شغلی خودم بوده ام و کم کم دارم به جایگاهی میرسم که مطمئن و امن است و می توانم فرد جدیدی را وارد زندگیم کنم. خدا را شکر به لحاظ مالی به جایگاهی رسیده ام که بتوانم به ازدواج فکر کنم. انشاا.. ظرف یک سال آینده این اتفاق خواهد افتاد.

سام درخشانی

درخشانی درباره حضور بازیگر نقش «ابراهیم» سریال «حریم سلطان» در «آوای باران» مطرح شده می گوید:این موضوع صحت ندارد. بازیگری که برای یکی از نقشهای این سریال انتخاب شده تنها شبیه آن بازیگر ترک است اما این بازیگر یکی از بازیگران جوان ایرانی است و این مساله فقط یک شباهت ظاهری است. اینکه ما در ترکیه فیلمبرداری داشتیم هم به این ماجرا دامن زد.

سام درخشانی : تا یک سال آینده ازدواج میکنم

3.144
این مطلب مفید بود ؟2717
برگرفته از inn.ir
برچسب : سام درخشانی
وبگردی