فرزاد حسنی و آزاده نامداری

طلاقهای بازیگران|طلاقهای بازیگران سینمای ایران

کد مطلب : 8006تعداد نظرات : 56 نظرزمان مطالعه : 9 دقیقه
پس از طلاق آزاده نامداری و فرزاد حسنی در این مطلب به طلاق های پر سر و صدای بازیگران زن و مرد سینمای ایران می پردازیم. در ادامه طلاقهای بازیگران مشهور سینما را ببینید.

طلاق بازیگران مشهور ایرانی

با طلاقهای بازیگران سینما که سرو صدای زیادی به پا کردند زوج های بازیگر سینمای ایران که از گذشته تا به حال حاشیه های زیادی را هم در بر داشته آشنا شوید.

فهرست اسامی بازیگران معروف سینما و تلویزیون که پس از مدتی تشکیل زندگی مشترک از هم جدا شده اند، از جدایی آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا تا جدایی آزاده نامداری و فرزاد حسنی را در ادامه ملاحظه میکنید.

طلاق محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان

محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان

حاصل ازدواج محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان دو دختر با نام های مهراوه و ملیکا است، هر دو بعد از جدایی شان ازدواج کردند.


طلاق امین حیایی و همسر سابقش مونا بانکی پور

مونا بانکی پور همسر سابق امین حیایی است که مدت زیادی است از یکدیگر جدا شده اند حاصل این ازدواج پسری به نام دارا حیایی است.

امین حیایی و پسرش

پسر امین حیایی و مونا بانکی پور

مونا بانکی پور بازیگری است که سابقه بازیگری در سریال خواب و بیدار ( در نقش همسر دانیال حکیمی ) و فیلم سینمایی خانه ای در شن رو دارد .

مونا بانکی پور

مونا بانکی پور همسر سابق امین حیایی


طلاق علی دهکردی و آفرین چیت ساز

علی دهکردی و آفرین چیت ساز 

علی اسماعیل پور دهکردی متولد 1344 در شهرکرد بازی در سینما را از سال 1370 با فیلم از کرخه تا راین به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا آغاز کرد. او فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. او همسر سابق آفرین چیت ساز بازیگر است.


طلاق آیدین آغداشلو و شهره آغداشلو

آیدین آغداشلو و شهره آغداشلو

آیدین آغداشلو که نقاش، طراح، گرافیست و نویسنده ای تواناست، سال ها قبل، پس از یک ازدواج ناموفق و در حالی که دختری به نام تارا داشت، با شهره آغداشلو ازدواج کرد. شهره در فیلم های علی حاتمی (سوته دلان) و عباس کیارستمی (گزارش) بازی کرد و با تحسین مواجه شده بود و کم کم داشت به بازیگری توانا تبدیل می شد. شهره آغداشلو که با بازی در فیلم خانه ای از شن و مه و نامزدی اسکار، امروزه یک بازیگر معتبر در عرصه جهانی است، از آیدین جدا شد و مجددا ازدواج کرد و خدا دختری به او داده که ظاهرا او هم اسمش تارا است. شهره آغداشلو در تمام گفت و گوهایش همواره از آیدین آغداشلو به عنوان کسی یاد کرده است که دوران سعادتمندی را با هم سپری کرده اند.


طلاق ابوالفضل پور عرب و آناهیتا نعمتی

ابوالفضل پور عرب و آناهیتا نعمتی

زمانی که ابوالفضل پورعرب با آناهیتا نعمتی ازدواج کرد، بازیگر بسیار معروفی بود. از آنطرف، آناهیتا نعمتی تازه با فیلم خوش ساخت هیوا، ساخته رسول ملاقلی پور، وارد سینما شده بود و به عنوان یک چهره جوان و با استعداد، اول راه بود. از طلاق این دو حدود 8 سال می گذرد.


طلاق سیما تیرانداز و ناصر هاشمی  
 
  سیما تیرانداز و ناصر هاشمی

آغاز فعالیت سیما تیرانداز از سال 1367 با نمایش های آموزشی مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما زیر نظر جاری سابق خود -گلاب آدینه- بود. با بازی در نقش کوتاهی در فیلم هامون ساخته داریوش مهرجویی به سینما آمد و سپس در فیلم بانو ساخته دیگر داریوش مهرجویی بازی کرد. اما سایه های هجوم فرصت مناسبی برای هنرنمایی او بود که برای بازی در همین فیلم نامزد جایزه بهترین بازیگر زن از یازدهمین جشنواره فیلم فجر شد. سیما تیرانداز با ناصر هاشمی ازدواج کرد ولی اکنون از هم جدا شده اند. اکنون مجید جوزانی همسر اوست.


طلاق مهتاب کرامتی و بابک ریاحی پور (آهنگ ساز)

 مهتاب کرامتی و بابک ریاحی پور

بابک ریاحی پور یکی از معروف ترین نوازنده های ایرانی با ساز تخصصی گیتار باس است و در زمینه موسیقی راک فعالیت می کند. مهتاب کرامتی از سال 1377 با بازی در فیلم «مردی از جنس بلور» پایش به سینمای ایران باز شد. جالب اینکه ریاحی پور زودتر از کرامتی به سینما آمده بود. او در سال 1374 برای موسیقی فیلم «فاتح» نوازندگی کرده بود؛ کاری که بعدها ریاحی پور کمتر سراغ آن رفت ولی مهتاب کرامتی با جدیت، حضور در سینما و تلویزیون را ادامه داد و خیلی زود به ستاره سینمای ایران تبدیل شد. حالا مهتاب کرامتی تنها زندگی می کند و علاوه بر بازیگری و فعالیت در یونیسف، در یک موسسه طراحی و تولید لباس هم حسابی مشغول است.


طلاق خسرو شکیبایی و تانیا جوهری

خسرو شکیبایی و تانیا جوهری

شاید خیلی ها ندانند که شکیبایی در دهه 40 کار خودش را با دوبلوری شروع کرد و پس از ناکامی در این رشته به تئاتر رفت و سال ها گذشت تا دوباره با فیلم «خط قرمز» مسعود کیمیایی به سینما بازگشت. تانیا جوهری هم در همان سال های دهه 50 بازیگر تئاتر بود. این رابطه که منجر به ازدواج شد، چندان خبرساز نبود؛ چون هیچ یک از این دو، آدم های معروفی نبودند و در سال های بعد در حرفه شان سرشناس شدند.


طلاق فریبرز عرب نیا از آتنه فقیه نصیری و عسل بدیعی

فریبرز عرب نیا از آتنه فقیه نصیری و عسل بدیعی

این 3 بازیگر، معروف تر از آن هستند که بخواهیم معرفی شان کنیم. فریبرز عرب نیا به ترتیب با آتنه فقیه نصیری و عسل بدیعی ازدواج کرد و از آن ها جدا شد.عرب نیا که اغلب، او را با بازی های چشم گیرش در فیلم های مسعود کیمیایی، مانند«سلطان» و «ضیافت»، به خاطر می آورند، در فیلمی با موضوع طلاق نیز ایفای نقش کرده است. او در این فیلم (هزاران زن مثل من)، از همسرش (نیکی کریمی) جدا شده و مانع احقاق حق او برای تصاحب بچه می شود. آتنه فقیه نصیری نیز که در فیلم ها و سریال های متعددی ایفای نقش کرده است، با بازی خوبش در نقش خاله سارا در یک سریال تلویزیونی، نگاه ها را به خود متوجه کرد. درخشش عسل بدیعی نیز از بازی در فیلم بودن یا نبودن، ساخته ی کیانوش عیاری، شروع شد.


طلاق عاطفه رضوی و مهرداد شکرآبی

 عاطفه رضوی و مهرداد شکرآبی

عاطفه رضوی در سال 1347 در تهران متولد شد. او دوره دو سالهٔ تئاتر را در تالار محراب گذراند و سال 1365 به عنوان هنرجوی گریم زیر نظر عبدالله اسکندری شروع به کار نمود. او همسر سابق مهرداد شکرآبی و همسر کنونی حسین پاکدل نویسنده، نمایش نامه نویس، مجری صدا و سیما و کارگردان است.


طلاق سوسن تسلیمی و داریوش فرهنگ

سوسن تسلیمی و داریوش فرهنگ


فرهنگ و تسلیمی از طریق گروه تئاتر پیاده با همدیگر آشنا شده بودند، پس از مدت ها زندگی مشترک سرانجام فرصت پیدا کردند تا در فیلم شاید وقتی دیگر ساخته بهرام بیضایی، نقش زن و شوهر را بازی کنند. تسلیمی، پس از این فیلم، همراه فرزندش عازم سوئد شد و امروز یکی از چهره های سرشناس تئاتر سوئد است اما داریوش فرهنگ مانده و فیلمسازی و بازیگری را تا امروز ادامه داده است.


طلاق نیما بانکی و لیلی رشیدی

نیما بانکی و لیلی رشیدی

لیلی رشیدی و نیما بانکی چند سالی می شود که از یکدیگر جدا شده اند. نیما بانکی را اگر از پراید تهران یازده به یاد نداشته باشید، در آگهی های سامسونگ با لباس برزیل یا با کت و شلوار در حالی که پایش را از قاب ال سی دی بیرون گذاشته، دیده اید. حاصل زندگی مشترک این دو، پسری است که با مادرش پیش خانواده رشیدی زندگی می کند.


طلاق فرحناز منافی ظاهر و حسین محب اهری

 فرحناز منافی ظاهر و حسین محب اهری

منافی ظاهر فعالیتش را در سال 1348، با گویندگی در گروه کودک رادیو و بازی در نمایش های رادیویی آغاز کرده است. او از سال 1353 وارد تئاتر شد و اولین تئاتر او در جشنواره جشن فرهنگ و هنر، با نام ترب نوشته بیژن مفید بود. از سال 1357، وارد تلویزیون شد و در سریال هایی چون امام علی به کارگردانی سید داود میرباقری، پدرسالار، این خانه دور است، روزگار قریب، روز حسرت و در چشم باد ایفای نقش کرده است. حسین محب اهری، بازیگر سینما و تلویزیون، همسر وی بود.


طلاق شراره رخام و فرهاد قریب (استیون راش نام آمریکایی اوست)

شراره رخام و فرهاد قریب

شراره رخام متولد 17 مرداد 1350 در تهران، او دارای مدرک لیسانس زبان روسی از دانشگاه آزاد و همچنین لیسانس بازیگری از جهاد دانشگاهی است. او همسر سابق فرهاد قریب (استیون راش)  فیلمنامه نویس و کارگردان ایرانی-آمریکایی میباشد.


طلاق بهروز بقایی و پرستو گلستانی

 بهروز بقایی و پرستو گلستانی

 


طلاق اکرم محمدی و مجید جعفری

 اکرم محمدی و مجید جعفری

اکرم محمدی دارای مدرک تحصیلی دیپلم است و کلاس های آزاد بازیگری را گذرانده است. فعالیتش را از سال 1364 با نمایش خسیس آغاز کرد. از جمله افتخارات وی می توان به نامزدی دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش دوم زن در هشتمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم مادر اشاره کرد. او همسر سابق مجید جعفری بازیگر میباشد.


طلاق مینا لاکانی و امین زندگانی

مینا لاکانی و امین زندگانی

زندگانی از سال 1374 با بازی در سریال وکلای جوان (بهرام کاظمی)، کار در مقابل دوربین را آغاز کرد. زندگانی در سال 1374 جایزهٔ بهترین بازیگر مرد از جشنوارهٔ تئاتر فجر را دریافت کرد و در سال 1380 دومین بازیگر منتخب مردم از بین سریال های پخش شده (در طول 4 سال) از شبکه سوم سیما شد. وی در فیلم سینمایی پلیسی ماموریت در تهران به ایفای نقش پرداخته است که این فیلم برنده 11 کلت طلایی از جشنواره فیلم پلیسی مسکو شد. او از مینا لاکانی همسر سابقش جدا شده و با الیکا عبدالرزاقی ازدواج کرده است.


طلاق کوروش تهامی و شبنم طلوعی

 کوروش تهامی و شبنم طلوعی

کوروش تهامی متولد 4 اردیبهشت 1350 در تهران دانش آموختهٔ رشتهٔ تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است و تاکنون تئاترهای گوناگونی از او به نمایش در آمده است. نخستین حضور او در سینما در سن 25 سالگی بود که نخستین فیلم سینمایی اش با نام سینما سینماست را بازی کرد. او همسر سلبق شبنم طلوعی میباشد.


طلاق امیر غفارمنش و شادروان پوپک گلدره

 امیر غفارمنش و شادروان پوپک گلدره 

امیر غفارمنش 6 اردیبهشت سال 1347 در تهران متولد شد و فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر آغاز نمود. پس از آن توسط آقایان محمد رحمانیان و حسن فتحی به تلویزیون راه یافت و در سریالهای مختلف تلویزیونی از جمله:ساعت خوش، سیب خنده، قصه های شبانه، همسایه ها، چشم براه، دنیای شیرین، جادوی مهتاب، هفت گنج و رستوران خانوادگی به ایفای نقش پرداخت. او حضور در سینما را با فیلم خانه ای روی آب ساخته بهمن فرمان آرا تجربه کرد. وی متاهل است ومرحوم پوپک گلدره نیز همسر سابق وی بوده است.


طلاق الهام چرخنده و فرشید نوابی

 الهام چرخنده و فرشید نوابی

این زوج اندکی پیش از ایام نوروز 1393 تصمیم به جدایی و طلاق خود را عملی کردند.این دو هنرمند به تازگی پس از سالها دوری از عرصه تصویر به فعالیت مجدد خود روی آورده اند و در بهار سال گذشته در سریال  پروانه ساخته جلیل سامان با یکدیگر همبازی بوده اند. چرخنده نیمه دوم سال 93 نیز با سریال  آوای باران بازی قابل توجهی را در شبکه سه ارائه داد.


طلاق فرزاد حسنی و آزاده نامداری

 فرزاد حسنی و آزاده نامداری

آزاده نامداری بالأخره ماجرای طلاق از فرزاد حسنی را پس از حدود سه ماه رسانه ای کرد و در گفتگویی این موضوع را رسماً تأیید کرد. از حدود سه ماه پیش خبری دهان به دهان در میان اهالی رسانه ای می چرخید. خبر مربوط بود به پرسر و صداترین ازدواج سال 92، ازدواجی که سید حسن خمینی عاقد آن بود و دو تن از مجریان مطرح کشور، زوج و زوجه آن. فرزاد حسنی و آزاده نامداری با هم ازدواج کردند و این موضوع را رسماً و با حضور در کنسرت یکی از خوانندگان کشور اعلام کردند.


طلاق نگار عابدی و هدایت هاشمی

نگار عابدی و هدایت هاشمی

نگار از ماجرای جدایی از همسرش هدایت هاشمی گفت و اینکه بعد از جدایی ترجیح داد مدتی را به خاطر دخترش با خانواده اش زندگی کند. او نه از جدایی اش یک کابوس شوم ساخت نه اینکه این موضوع را پنهان کرد؛ سر بسته اما با صداقت به این نکته اشاره کرد که گاهی افراد در زندگی شان تصمیم می گیرند مسیرهای جداگانه ای را انتخاب کنند و باید به این تصمیم احترام گذاشت. باقی حرف ها را از زبان خودش بخوانید.

نگار عابدی و دخترش

نگار عابدی و دخترش اما


طلاق لادن طباطبایی و سعید تهرانی

 لادن طباطبایی و سعید تهرانی

لادن طباطبایی، مثل خیلی دیگر از زنان سینمای ایران، همه زندگی اش در هنر خلاصه نمی شود. او مادر 2 فرزند است، پسری 23 ساله و دختری 7ساله. می شود حدس زد که لادن، با خصوصیت های مردانه ای که خودش می گوید از کودکی با او بوده و در نقش هایش هم جلوه می کند، مادری جدی و مهربان است و با پسرش شاهین، بیشتر دوست و رفیق. یک دلیلش هم شاید فاصله سنی کم اوست با پسرش. لادن طباطبایی حوالی 20 سالگی مادر شده.


طلاق رامبد جوان و ماندانا روحی

رامبد جوان و ماندانا روحی

رامبد جوان در دهه هفتاد با ماندانا روحی ازدواج می کند. همسرش هم مانند او هنرمند بوده و البته سروصدای ازدواج آنها زیاد به اطرافیان نمی رسد. نکته جالب در مورد ازدواج اول رامبد جوان این است که سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور وقت ایران آنها را پای سفره عقد نشانده و برایشان خطبه را جاری می کند. در هر حال تنها چند سال بعد این ازدواج به بن بست رسیده و این دو از هم جدا می شوند. چند سال بعد و در 36 سالگی دوباره به فکر ازدواج می افتد.

طلاق رامبد جوان و سحر دولتشاهی

رامبد جوان و سحر دولتشاهی

 اینبار همسر او سحر دولتشاهی است که ماجرای آشنایی آنها به صحنه تئاتر برمی گردد. رامبد جوان در سال 94 از همسرش سحر دولتشاهی جدا شده و با نگار جواهریان بازیگر سینما ازدواج کرد.دولتشاهی که به دلیل جدایی از همسر سابقش رامبد جوان سال 93 را در تنهایی و البته پرکاری در عرصه بازیگری دنبال کرده در گفتگویی اعلام کرد سال 93 در عین حال که سال شلوغی برایم بود در تنهایی لذت بخشی هم سپری شد نه فقط به عنوان بازیگر که در خیلی جهات هم رشد داشتم. بعد از حرف و حدیث های زیادی که پیرامون ازدواج رامبد جوان مجری مشهور خندوانه با نگار جواهریان بازیگر زن وجود داشت ، این بار تیر 94 یک سایت خبری سینمایی به صراحت از این ازدواج می گوید.


 طلاق آزاده صمدی و هومن سیدی

آزاده صمدی و هومن سیدی

خیلی از مخاطبان تلویزیون آزاده صمدی و هومن سیدی را با سریال پرطرفدار "راه بی پایان" شناختند. آنها با وجود اینکه پیش از آن سریال هم نقش آفرینی هایی داشتند اما با پخش این سریال بود بر سر زبان ها افتادند. جدای از داستان سریال و ویژگی هایی که نقش این دو داشت خبر ازدواج آنها نیز دلیل دیگری برای این مطرح شدن بود. هومن سیدی با انتشار متنی در صفحه شخصی اش پایان زندگی مشترکش با آزاده صمدی را رسما اعلام کرد. 

طلاق بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل 

بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل

 

طلاقهای بازیگران ، طلاقهای بازیگران سینمای ایران

4.37604
این مطلب مفید بود ؟65391065
منبع : نمناک - / ک
نظر سنجی برای این مطلب غیر فعال شده است
مرتضی عمرانی1395-03-29
آفرین به عشق پدر و مادر بی سوادم که همه جا و همه لحظه با هم بودن باهم خندیدن و با هم گریستن و با هم فکر کردن و با هم 6 تا پسر با شعور و با ادب تحویل جامعه دادن
74659
مجید1395-03-29
کاشکی به ازدواجهای موفق هنر مندان رو هم اشاره ای می کردید البته اگر ازدواج موفقی اصلا داشته باشیم
16156
Ali ghiasvand 1395-03-28
مگه ازدواج فیلم هندیه اولش عاشق میشن بعد دو روز طلاق اینها دیگه شورشو در آوردن براشون متاسفم
15731
آب جاری1395-03-28
واقعا که اینا ازدواجو به بازی گرفتن
11826
روح الدین1395-03-27
به نظر بنده افراد باید بدانند افراد مشهور چه دانسمند یا هنرمند و یا ورزشکار قرار نیست الگو باشن هر کسی با شناخت خودش باید زندگی خودش رو بسازه نه با همانند سازی با دیگران . نکته جالب دیگه که من به عنوان یک روان شناس به اون می پردازم اینکه چرا مردم ایران اینقدر علاقه مند هستن به زندگی خصوصی افراد سرک بکشن بد نیست این سوال رو از خودمون بکنیم. سوم اینکه با اینکه طلاق راه پسندیده ای نیست و ما همیشه باید دنبال ساختن باشیم تا خراب کردن ولی یه جایی اتفاقا بهترین راه طلاقه تا زمانی که افراد نتونن با شناخت وارد زندگی بشن قابل پیشبینیه و این داستان ادامه داره در ضمن اینکه کلا به دلیل کم بودن یکسری محدودیت ها در برخی از قشرها ما این موضوع رو بیشترین می بینیم در اخر اینکه سعی کنیم مسایل رو تحلیل کنیم نه قضاوت
12940
غزل 1395-03-26
من دلم براشون خیلی سوخت
5648
غزل1395-03-26
من فکر می کنم نباید در زندگی کسی دخالت کرد ولی من برای طلاق محمد شریفی نیا و. آزیتا حاجیان. ناراحتم
5666
عباس1395-03-18
من پول ندارم از دار دنیا یک زن ودو فرزند دارم که با دنیا عوض نمیکنم دلم به حال زندگی همه بازیگرها میسوزد
23725
نيلو1395-03-18
چه قدر سست مگه داريم؟
6122
فاطمه1395-03-11
من بيشتر از همه از طلاق رامبد و سحر ناراحتم،،، خيلى عزيز اند هر دو شون رو دوست دارم ،، كاش بشه دوباره با هم ازدواج كنن ايشاللا...
7098
شیوا1395-03-11
متاسفم برای این همه طلاق
9726
فردوس1395-03-08
حداقل توی تلویزیون و مصاحبه ها اینقدر خودشون و موجه وخانواده دوست و پایبند به اصول خانوادگی و اخلاقی و..... نشون ندن.
18021
حوالی خدا1395-02-25
من ناراحت میشم که هنرپیشه های کشورمان اینقدر در اصل زندگیشان سست و متزلزلند
13420
شهرزاد171395-02-25
طلاق یک کار عادی شده میون هنر مندان ایرانی .....واقعا که جای تاسف داره .........
13730
امیر1395-02-25
طلاق عشق است .چون بهترین راه کار برای تمام کردن همه تنشها و دلخوریها ناراحتی واز همه مهمتر پایانی است برای ایستادن کامل وقطع ناراحت کردن دوطرف
86150
مهدي1395-02-24
سلام اينها دارن عين خاله بازي بچگي طلاق بازي ميكنن
13019
شهین س1395-02-24
عجب روزگاری جرا این همه طلاق
6421
ستاره کوچولو1395-02-24
واقعا جای تاسف است این همه طلاق اخه چرا مگه چی باعث جداییشون میشه اینده بچه هاشون چی میشه
8523
کیان1395-02-23
واقعا متاسفم برای همه زوجهایی که طلاق گرفتن،ما نباید قضاوت کنیم درباره زندگی دیگران،تاسفم فقط بخاطر بچهاست که هیچ گناهی ندارن
10521
taranemiss66@gmail.c1395-02-21
واااای خدای من،چقدر طلاق،این به اون پاس میده،اون به این پاس میده،چه خبره؟؟؟!!!!!!!!به کجا چنین شتابان
12823
فهیمه1395-02-20
اغلب ما جوانها از این بازیگرها الگو میگریم وقتی روی بازیگر محبوبمون حساب باز میکنیم واینجوری در میان دیگه چه توقعی میتوان از سایرین داشت همش میگویم سعی کنیم امار طلاق کم بشه اینجوری
6534
لیلی1395-02-19
مثه اینکه طلاق بین هنرمندا یه رسم شده.
14828
سینا1395-02-19
ازدواج بازیگران هم ظاهرا یک بازی است
19124
علی1395-02-18
جالبتر اینکه اینها به اصطلاح الگوی جوانان هستن
11440
wwwraham500@ir1395-02-17
سلام واقعاغیرقابل باورآخه طرزبرخوردشون توتلوزیون یه چیزدیگه ای اززندگیهاشون نشون میده ای کااااش هیچ جدایی وجودنداشت
10725
hamid1395-02-16
مردم دنیا دانشمنداشونو میپرستن، مردم ایران بازیگرا و فوتبالیستاشونو. غافل از اینکه به چه افراد کثیفی امید دارن. این طلاق ها نشون میده اسطوره های ایرانی ها چه افرادی هستن
27349
بهمن محجوبی1395-02-15
به نظر من آدم باید بعد از ازدواج " مبارز " باشه . چه زن و چه مرد . صفات مشترکی هم در مردها هست هم در زنها.پس اشتباهه اگر کسی طلاق بگیره و فکر کنه همسره بعدیش عالیه. شاید این خودخواهی باشه که کسی فکر کنه با بعدی موفق تره و بهتر درکش میکنه یا مثلا اوضاع خیلی بهتر میشه. باید مبارز بود .سخت نگرفت و همسر را همانطور که هست پذیرفت . صبر و گذشت عوامل تداوم هر زندگی مشترکیه. طلاق یعنی حداقل یکی پذیرفته که کم آورده و شکست خورده. امیدوارم ما اون یک نفر نباشیم .
18426
یک فرهنگی1395-02-13
طلاق عرش الهی رابه لرزه در می آورد.مواظب باشیم به بهانه های مختلف واوضاع واحوال مدرنیته امروز به آسانی ازهم جدا نشیم وکانون گرم خانواده را به ویرانه ای تبدیل نکنیم. « والله مع الصابرین »
23039
زکیه1395-02-12
نمیدونم شایدواقعانمیتونستن باهم زندگی کنن ولی خوب اوناالگوی جامعه هستن
6284
یه بنده ی خدا1395-02-12
واقعا افسوس داره که این همه بازیگر مشهور از هم جدا شوند مخصوصا اون هایی که الگو برای مردم هستند
9050
حسین1395-02-11
متاسفم واسه خودم که سرلوحه زندگیم این افرادین که خودشون تو زندگیشون ناموفقن.....خسته نباشیم....
14858
آشنا1395-02-10
چیز عجیبی نیست، وقتی حریم محرم و نامحرم رعایت نشه، اون هم در محیطی مثل سینما و تلویزیون که نقش های بسیار نزدیک رو با هم دارن، ایجاد علاقه های زودگذر و کاذب چیزی طبیعی به نظر می رسه، که نتیجه اش یا سستی ازدواجه یا از هم پاشیدن زندگی برای رسیدن به عشقی تازه.
49064
بهار1395-03-10
کاملا باهاتون موافقم.این همه ااگوی های پاک و دوست داشتنی تو دینمون رو ول کردیم چسبیدیم به يه سری هنرمند هايي که از پس زندگی خودشون هم بر نمیان چه برسه بخوان الگو بشن.يه کم دیدمون رو باز تر کنیم.
39353
بهارک1395-02-11
این همه الگوی درست و حسابی... چرا بازیگرا رو الگو قرار بدیم؟ :/
43844
کیمیا1395-02-08
کاش بازیگرامون می دونستن الگوی جوونای این دوره زمونن وکمی مراقب زندیشون بودن
20475
هما1395-02-07
واقعا خیلی ناراحت کننده هنرمندن خوب دوست داشتنی با این همه شکست
11059
محسن1395-02-05
همیشه یک پایان تلخ بهتر از تلخی بی پایانه ....خوب دو نفر موقعیکه نمی توانند باهم باشند بهتر نباشند .....دنیا به اخر نمی رسه...البته این طلاق ها نشون میدن ما ایرانی ها خیلی زود تب می کنیم و خیلی زود هم گرمیمون میشه وخیلی هم جوگیر میشیم..البته بنده سال ۶۶ ازدواج کردم ولی خانمم هنوز منو تحمل می کنه .شوخی می کنم هنوزم دوستش دارم مثل روز های اول ...
29076
س ج1395-02-05
پولداری وبی نیازی باعث کم طاقتی ادمامیشه
32885
زهرا ح1395-02-04
واقعاحیفه که بازیگرای محبوبمون اینطوری زندگیشون به هم میپاشه هععععععی روزگاااااار
19064
هدی کیانی1395-01-10
وقتی رابطه ها آزاد میشه و حد و مرزها رعایت نمیشه نتیجه اش همین میشه
67489
NEDA1395-02-21
سلام.ایولللللللللللللللللللللللل قربون دهنت................
13558
فاطی1394-11-29
حیفه این همه زوج جوان از هم طلاق بگیرند
23856
nana 1394-11-20
ســـــــــــــــــــــــــــــلام . ب نظر من ازادیه بیش ازحد .................................................................
252107
حوالی خدا1395-02-25
متاسفم به این جور تفکرات آخه جانم بچه ها چه گناهی کردن که فرزند طلاق هستن مگه الکیه زندگی زناشویی تشکیل دادن اینا دیگه تمام ایین رسومات حکم خدا و پیغمبر را هم زیر سوال بردن متاسفم برای اونا و صد البته برای طرز تفکر شماهااااااا
315137
غزاله1395-03-30
باورکنیدگاهی وقتهاجدایی خیلی بهتره تازندگی که می خوادبه خیانت ویا جنگ ودعواختم بشه اگه کلا طلاق بد بود که خدا حرومش می کرد.من خودم اینولمس کردم ودیدم که دوطرف باهم زندگی کردند ولی جدا می شدند خیلی بهتر بودحتی برای بچه هاشون .
29077
علی از رشت1395-02-12
رویا جون اخه اینا قراره الگوی منو تو بشن گلم اینا که یه جور دیگه هستن ما یه جور دیگه انگار از جنس ما ادمای معمولی نیستن نه عززیزم هم روشون زیاده هم پولشون ایدو تا که زیاد باشه همه چیز ادم زیاد میشه ...نه!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
315165
آتیلا1395-01-31
ایول منطقی گفتی
279169
رویا1394-11-13
فکر می کنم که زندگی خصوصی هر فرد و تصمیم گیری برای زندگیش یک امر شخصی باشه و اینکه هنرمندان از هم جدا میشن یا ... به هیچ فردی ارتباطی نداره و هیچکس حق قضاوت رو نداره چون اینگونه قضاوتها یک طرفه س چرا که از زندگی داخلیشون کسی خبر نداره و ما فقط از بیرون می بینیم. پس لطفا قضاوت نکنید و به این خبرا صرفا به عنوان ارضای حس کنجکاویمون نگاه کنیم و بس.
665193
زهرا1394-09-04
واقعا ناراحت کننده است که بازیگرای خوبمون زندگیشون به جدایی کشید. خدا کنه همه هنرمندامون زندگی خوب و بادوامی داشته باشن.
47787
غزاله1395-03-30
عزیزم اینا چون معروفند زیادبه چشم میان این مساله برای کل جامعه هست .مثل بقیه مشکلات جامعه که کسی به فکر حل کردنشون نیست وفقط بفکر پاک کردن صورت مساله هستند.
632142
زهرا1394-08-28
واقعاً كه جاى تأسف داره.انگار كه از هم عقب موندن.از هم سبقت گرفتن.شايد مد شده ها.والااااااااا به خدا. هر روز خبر جديد جدايى بازيگرا رو ميشنويم.
637119
آنارزیتا1394-08-27
آفرین به اونایی که هردوهنرمند هستند ودرازدواجشون موفق و پایدار وباوفا..
83380
sadegh1394-08-13
چه جالب.این همه طلاق
350132
زینب1394-08-08
میگن سحر قریشی و الناز حبیبیم از شوهراشون جدا شدن
672206
رز1394-07-14
باورم نمیشه این همه طلاق
68188
سحر1394-06-25
مگه طلاق الکیه...؟
714135
وبگردی