ست کت و شلوار با کفش
یکی از روش های شیک پوشی در مهمانی های رسمی ست کردن رنگ کت و شلوار با کفش است که اصول و قوانین خاصی دارد.

راهنمای ست کردن رنگ کت و شلوار با کفش

کت و شلوار از جمله لباس هایی است که ظاهر افراد را رسمی تر ، شیک و مرتب تر نشان می دهد اما اگر رنگ کفشی که به پا می کنید با کت و شلوارتان جور در نیاید ، ظاهرتان بهم ریخته و ناجور خواهد شد . ست کت و شلوار با کفش اصولی دارد که اگر از این اصول اطلاع یابید به راحتی خواهید توانست خوش پوش شوید . برای اینکه بدانید چه رنگ کفشی را می توانید با چه رنگ کت و شلواری به تن کنید بهتر است این بخش از دنیای مد نمناک را مطالعه فرمایید.

توصیه هایی برای ست کردن کت و شلوار مردانه با رنگ کفش

کت و شلوار سرمه ای با کفش قهوه ای

کت و شلوار سورمه ای رنگی سرد دارد و انتخاب کفش های قهوه ای که رنگی گرم دارند، برای این کت و شلوار به این جهت که مکمل هم هستند ، مناسب است. بنابراین برای تکمیل شدن ظاهرتان و ایجاد تنوع در ظاهرتان این دو رنگ را با هم، بپوشید.

کت و شلوار سرمه ای با کفش شرابی

اگر انتخاب شما برای کت و شلوار رنگ سورمه ای است ، کفش شرابی را انتخاب نمایید. با پوشیدن این کفش می توانید حسی کلاسیک و در عین حال مدرن را منتقل نمایید و با یک تیر دو نشان بزنید.

ست کت و شلوار با کفش

ست کت و شلوار سرمه ای با کفش قهوه ای

کت و شلوار خاکستری

اگر به فکر ست کردن کت و شلوار خاکستری تان با کفشی مناسب هستید باید بدانید که تن رنگی کت و شلوارتان کم رنگ یا پر رنگ است . گزینه های زیادی برای ست کردن کفش با این رنگ کت و شلوار وجود دارد.

کت و شلوار خاکستری تیره با کفش مشکی

اگر انتخاب شما برای کت و شلوار رنگ خاکستری تیره است ، پیشنهاد می کنیم کفش مشکی را انتخاب نمایید زیرا این رنگ کفش برای کت و شلوار خاکستری مناسب است. این ترکیب بندی بسیار ساده و شیک است و انتخاب مناسبی برای مراسم رسمیی باشد.

ست کت و شلوار طوسی

ست کت و شلوار خاکستری با کفش مشکی

کت و شلوار خاکستری تیره با کفش شرابی

اگر رنگ کت و شلوار شما خاکستری تیره است ، برای ست کردن کفش با این رنگ کت و شلوار، کفش های شرابی را انتخاب کنید اما هیچ گاه با کت و شلوار خاکستری تیره ، کفش قهوه ای ست نکنید . این تیپ نه تنها برای میهمانی های رسمی و غیر رسمی نیز انتخاب مناسبی است.

کت و شلوار مشکی با کفش مشکی

در کمد لباس های اغلب آقایان کت و شلوار مشکی یافت می شود بنابراین بهتر است آقایان بدانند که این کت و شلوار را می توانند با چه رنگ کفشی ست کنند . برای اینکه ظاهرتان یک دست و متناسب به نظر آید بهتر است کت و شلوار مشکی را با کفش مشکی ست کنید اما به هیچ وجه کت و شلوار مشکی را با کفشهای روشن نپوشید.

اکنون که کتو شلوار مشکی خود را با کفش مشکی ست نمودید ، سر تا پایتان مشکی می شود در این صورت می توانید برای اینکه از حالت یکنواختی در آیید ، بقیه لباس ها یا اکسسوری هایتان را رنگی انتخاب کنید. برای جذاب به نظر رسیدن ، در انتخاب کفش خود دقت کنید و به جای مدل های سنتی کفشی مدرن تر مانند لوفر را انتخاب کنید.

انتخاب رنگ کفش

ست کت و شلوار مشکی با کفش مشکی

کت و شلوار سورمه ای با کفشی به جز رنگ مشکی

اگر کت و شلوار سورمه ای را برای خود انتخاب نموده اید باید بدانید این کت و شلوار با هر رنگ کفشی ست می شود. بهترین انتخاب کفش برای این رنگ کت و شلوار ، کفش های مشکی، قهوه ای و شرابی هستند. شما می توانید هر یک از این رنگ ها را که بیشتر با سلیقه تان هماهنگ است را برای خود انتخاب کنید .

کت و شلوار سرمه ای با کفش مشکی

با کت و شلواری به رنگ سورمه ای مخصوصا سورمه ای پر رنگ ، کفش مشکی به خوبی ست می شود. برای شیک تر شدن ظاهرتان بهتر است کفش های کلاسیک مانند آکسفورد، لوفر یا بروگ.. به پا کنید و از ظاهر شیک و زیبایتان لذت ببرید.

کت و شلوار خاکستری روشن با کفش مشکی

کفش مشکی اغلب با تمام لباس های انتخابی ست می شود پس شما بدون نگرانی می توانید با کت و شلوار خاکستری روشن نیز کفشی مشکی به پا کنید تا ظاهرتان رسمی تر به نظر برسد.

کت و شلوار خاکستری روشن با کفش قهوه ای

یکی از بهترین انتخاب ها برای روزهای گرم تابستان پوشیدن کت و شلوار خاکستری روشن با کفش های قهوه ای است زیرا رنگ گرم قهوه ای مکملی برای رنگ سرد کت و شلوارمی باشد. اگر می خواهید ظاهری مدرن ترداشته باشید، کفشی به رنگ قهوه ای روشن و برای ظاهری سنتی، قهوه ای تیره انتخاب نمایید.

ست کت و شلوار خاکستری

ست کت و شلوار طوسی با کفش قهوه ای

کت و شلوار خاکستری روشن با کفش شرابی

شرابی یکی از بهترین رنگ های کفش برای کت و شلواری به رنگ خاکستری روشن است . برای داشتن ظاهری چشمگیر و جذاب ، کفشی به رنگ شرابی را با کت و شلوار خاکستری روشن ست کنید و از تضادی که این دو رنگ در کنار هم ایجاد می کنند برای جذابیت بیشترتان بهره ببرید. اما در انتخاب مدل کفش شرابی دقت کنید که مدل کفشی ساده را انتخاب نمایید زیرا با این تیپ هر چه ساده تر باشید، شیک تر به نظر می رسید.

کت و شلوار کرم

یکی از بهترین انتخاب ها برای روزهای گرم تابستان ، کت و شلوار کرم رنگ است. اگر این رنگ از کت و شلوار را برای خود در نظر گرفته اید حتما کفشی را به رنگ روشن انتخاب کنید.

کت و شلوار کرم

تیپ رسمی با ست کت و شلوار کرم رنگ

کفش قهوه ای روشن

اگر برای کت و شلوار رنگ روشن مانند کرم را انتخاب نموده اید بهتر است برای کفشتان نیزرنگ قهوه ای روشن را انتخاب نمایید. این رنگ کفش برای روزهای گرم تابستان و میهمانی های رسمی مناسب است . در انتخاب مدل کفشتان نیز دقت کنید و کفشی از مدل کفش های آکسفورد، لوفر و بروگ را انتخاب نمایید.

کفش سفید

برای میهمانی های کمی غیر رسمی ترکه انتخاب شما کت و شلوار کرم رنگ است ، همانطور که در بخش دنیای مد نمناک گفته ایم شما می توانید کفش سفید را برای پوشیدن با این نوع کت و شلوار انتخاب کنید . این تیپ به دلیل رنگ روشنی که دارد مناسب فصل های بهار و تابستان است. دقت کنید که کفش انتخابی شما بهتر است مدل اسپورت مانند اسنیکر باشد تا بتواند ظاهر شما را تکمیل کند.

انتخاب کفش برای کت و شلوار

پوشیدن کفش سفید با ست کت و شلوار کرم

رنگ کفش متناسب با کت وشلوار آبی

کت وشلوار آبی رنگ یک گزینه خاص و درجۀ یک برای مردان در تعاملات اجتماعی است. این رنگ کت و شلوار معمولا در تابستان بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ مناسب کفش برای کت و شلوار آبی روشن، قهوه ای روشن، قهوه ای و مشکی است.

ست کردن کفش با کت و شلوار سفید راه راه

کفش های جیر و روشن گزینه مناسبی برای ست کردن با این مدل از کت و شلوار هستند.

روش و اصول ست کردن رنگ کت و شلوار با کفش

4.134
این مطلب مفید بود ؟286
منبع : بخش دنیای مد نمناک/ن/ز.ت
وبگردی