انتخاب کمربند
کمربند یکی از مهمترین اکسسوری های مردانه است که در انتخاب آن باید به نکات زیادی توجه کنید.

راهنمای انتخاب کمربند مردانه

با اینکه ممکن است جزء کوچکی از ستِ لباس به نظر آید، اما تناسب و زیبایی کمربند، نقش بسیار مهمی در لباس پوشیدن مردها ایفا می کند.

استفاده از کمربند چیزی است که اکثر آقایان به آن عادت کرده اند به صورتی که استفاده نکردن از آن می تواند در دید عموم نشانی از نا مرتب بودن و شلختگی باشد!

انتخاب کمربند

انتخاب کمربند مناسب

کاربرد اصلی کمربند نگه داشتن درست شلوار است اما امروزه کاربرد آن تنها به نگه داشتن شلوار محدود نشده و نقش بسیار مهمی در زیبایی و تکمیل استایل دارد.پس در انتخاب و استفاده از کمربند دقت بیشتری داشته و از آن سرسری رد نشوید.سه نکته ی مهم وجود دارد که با دانستن آن ها می توانید استایلی جذاب تر با کمربند داشته باشید.

1- کمربند و شلوار باید با هم جور باشند
به این معنی که فرم و نوع کمربند شما باید با شلوارتان جور باشد! کمربند های باریک تر با شلوار های پارچه ای،چاینو،شلوار جین های تیره رنگ و شلوارک ها باید استفاده شود(مسلما یک کمربند باریک را نمی توان با یک شلوار کارگو پوشید) و کمربند های پهن با جین های روشن تر،شلوار ها و شلوارک های کارگو.

2- شلوار و کفش باید یکرنگ باشند
شاید کمی سخت باشد اما انتخاب های بی ربط در رنگ کمربند و شلوار به راحتی استایل شما را خراب می کند.مشکی با مشکی،قهوه ای با قهوه ای،آبی با آبی و به همین ترتیب.تنها استثنایی که وجود دارد برای زمانی است کفش شما سفید یا از رنگ های روشن است،در این موارد یک کمربند مشکی می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

3- جنس کفش و کمربند باید یکی باشد
چرم با چرم،جیر با جیر،برزنت با برزنت.اگر کفش جیر را که مات بوده و هیچ نوری را از خود منعکس نمی کند را با یک کمربند چرمی که برق می زند ست کنید به راحتی جذابیت و شیکی استایل خود را دستخوش تغییر کرده اید.

انتخاب کمربند مناسب با تیپ و استایل شما

3.36
این مطلب مفید بود ؟42
برگرفته از چاره چی -/ح
برچسب : کمربند
وبگردی