بهنام صفوی

اولین عکس از بهنام صفوی پس از جراحی در آلمان

تاریخ انتشار : 15 تیر 1396کد مطلب : 52421تعداد نظرات : 1 نظر
مدیر برنامه های بهنام صفوی درباره عمل جراحی او در آلمان گفت : بهنام صفوی هم اکنون در مرحله فیزیوتراپی قرار دارد که امیدوارم با توجه به رضایب بخش بودن عمل نتیجه خوبی داشته باشد.

جراحی بهنام صفوی رضایت بخش بود

بهنام صفوی خواننده محبوب کشورمان که سالهاست با بیماری دست و پنجه نرم میکند بعد از تشدید شرایط بیماری اش راهی آلمان شد تا توسط پروفسور سمیعی جراحی شود . خوشبختانه جراحی اول بهنام صفوی انجام شد و شرایط او رضایت بخش اعلام شده است.

بهنام صفوی در حال انجام فیزیوتراپی بعد از عمل در آلمان

بهنام صفوی چند روز بعد از انجام عمل جراحی توسط پروفسور سمیعی در هانوفر آلمان هم اکنون در مرحله فیزیوتراپی قرار گرفته است.
رضا فوادیان مدیر برنامه های بهنام صفوی درباره وضعیت سلامت این خواننده پس از جراحی در خارج از کشور توضیح داد:از 10 روز گذشته که بهنام عازم کشور آلمان شد توسط پروفسور سمیعی در یکی از مجهزترین بیمارستان ها مورد عمل جراحی قرار گرفت و خوشبختانه بعد از چند روز حضور در بخش مراقبت های ویژه به بخش منتقل شده و هم اکنون در مرحله فیزیوتراپی قرار دارد که امیدوارم با توجه به رضایب بخش بودن عمل نتیجه خوبی داشته باشد.

بهنام صفوی

بهنام صفوی بعد از عمل جراحی توسط پروفسور سمیعی

وی ادامه داد:تا آنجایی که به ما اطلاع دادند بهنام حداقل تا یک ماه باید تحت درمان باشد. تا 6 روز آینده نیز باید جواب آزمایش پاتولوژی بیاید. به هر حال فعلا شرایط جسمی وی در وضعیت مطلوبی است و امیدوارم با دعای خیر مردم شاهد بهبودی کامل بهنام باشیم.

فوادیان بیان کرد:روز پنجشنبه پانزدهم تیرماه مصادف با سالروز تولد بهنام است که من از مردم عزیز کشورمان می خواهم با دعای خیر و آرزوی سلامتی برای همه بیماران انرژی های مثبت و دلگرم کننده خود را به او منتقل کنند.

اولین عکس از بهنام صفوی پس از جراحی در آلمان

4.554
این مطلب مفید بود ؟495
برگرفته از مهر / م.ف
1 نظر به ثبت رسیده است
منصور پوربندری1396-08-01
من به عنوان یکی از دوستدران این خواننده خوب وجوان هر روز برایش دعا و آرزوی سلامت میکنم
90
وبگردی