قفل کردن گوگل کروم

ترفند قفل کردن گوگل کروم

کد مطلب : 9033زمان مطالعه : 2 دقیقه
برای اینکه مرورگر گوگل کروم خود را قفل کنیم تا کاربران دیگر از سایت هایی که ما دیدن می کنیم و آنها را نبسته ایم آگاه نشوند ترفند ساده ای وجود دارد که در این بخش از ترفندستان نمناک به آن می پردازیم.

چگونه گوگل کروم خود را قفل کنیم؟

مرورگر گوگل کروم بی شک یکی از برترین و پر سرعت ترین مرورگرهای در حال حاضر می باشد که بصورت پیش فرض در سیستم عامل هایی همانند اندروید و IOS نصب شده اند تا کاربران بتوانند به سادگی و امنیت تمام از آن استفاده نمایند. اما گاها شاید مشاهده نموده باشید زمانیکه شما وارد یک پنل کاربری و یا سامانه هایی می شوید، مرورگر از شما سوال می پرسد که آیا قصد ذخیره کردن اطلاعات وارد شده در مرورگر را دارید؟ که شما شاید گزینه Save را بفشارید.

این موضوع می تواند به خودی خود به چندین دسته تقسیم شود که مهم ترین آن دست یابی ساده و راحت کاربران دیگر به سیستم عامل شما می باشد و آنها می توانند از رمزها و پسوردهای شما سوء استفاده نمایند. از این رو شاید به قدری شما مشغله کاری داشته باشید که شاید به هیچ وجه وقت برای وارد کردن اطلاعات نداشته باشید و اطلاعات را در نهایت آرامش ذخیره می کنید.

اما لازم به ذکر است که شما برای امنیت داده های موجود در مرورگر کروم، می توانید آنرا رمزگذاری کنید تا دست افراد سودجو به این اطلاعات نرسد. به همین دلیل ما قصد دارم تا در ادامه این مطلب شما را با نحوه قفل کردن گوگل کروم آشنا سازیم. همراه ما باشید.

مراحل قفل گذاری مرورگر گوگل کروم 

1- وارد صفحه Home در مرور گر گوگل کروم شوید و سپس بر روی آیکون یوزر همانند تصویر ذیل، کلیک کنید تا پنجره کوچکی در مقابل شما باز شود. اینک باید بر روی Manage People کلیک نمایید.

کروم

 

2- پس از کلیک بر روی Manage people پنجره جدیدی پیش روی شما باز خواهد شد. اینک بر روی گزینه " Add Person " در ادامه کلیک کنید.

 ویژگی های مرورگر کروم

 

3- در این بخش شما باید نام جدید یوزر و آواتار مورد علاقه تان را وارد کنید و سپس بر روی " Add " کلیک نمایید.

مراحل رمز گذاری کروم

 

4- اینک پیغامی را دریافت خواهید کرد که باید در آن آدرس ایمیل خود را وارد سازید. بنابراین بر روی Sign in کلیک کنید.

ساین این در کروم

 

5- همان گونه که گفته شد، باید آدرس ایمیل خود را وارد سازید که در ادامه باید آدرس را در کادر ذیل وارد سازید و سپس بر روی Next کلیک نمایید.

مرورگر

 

6- در این مرحله باید پسورد ایمیل خود را وارد کنید تا بتوانید Sign in شوید.

کامپیوتر

 

7- در این مرحله، پنجره جدیدی در بالای نمایشگر باز خواهد شد که شما باید بر روی گزینه " OK,got it " کلیک نمایید.

گوگل کروم

 

8- اینک شما با موفقیت توانستید Sign in شوید. برای قفل کردن باید بر روی علامت زرد رنگ کلیک کرده و رمز جدیدی را تعریف نمایید.

پسورد در گوگل کروک

 

9- پس از تعریف کردن پسورد، می توانید به سادگی تمام بر روی آیکون یوزر کلیک کنید و بر روی " Exit and child lock " کلیک نمایید.

امنیت کروم

 

ترفند قفل کردن گوگل کروم

2.245
این مطلب مفید بود ؟2025
منبع : بخش تکنولوژی نمناک/ف.ن
وبگردی