جذب مردان
نحوه صحبت کردن در ارتباط برقرار کردن و جذب مخاطب بسیار قابل اهمیت است و یک خانم به راحتی می تواند از طریق بیانش مردان اطرافش را تحت تاثیر قرار دهد.

چگونه با حرف زدن درست همسرمان را جذب کنیم؟

برخلاف تصور بسیاری از خانم ها، اکثر مردان به غیر از زیبایی به چیزهای دیگری هم فکر می کنند و جذب زنانی می شوند که طرز صحبت کردن با آن ها را به خوبی بلدند. حرف زدن برای جذب همسر آداب مخصوص خودش را دارد که زنان با به کار گیری آن می توانند کاری کنند که همسرشان به آن ها گوش بدهد. اگر می خواهید با طریقه صحیح حرف زدن با مردان را بیاموزید و آن ها را جذب خود کنید ؛ برای رسیدن به این هدف حتم با دقت کامل با این بخش از نکات همسرداری نمناک همراه شوید.

حرف زدن درست با مردان

راه و روش صحیح صحبت کردن برای جذب مردان

چگونگی جذب شوهر با حرف زدن درست

به طور کلی زنان در مقایسه با مردان رفتار متفاوت تری از خود بروز می دهند. تفاوت های رفتاری که مردان را برای زنان جذاب و زنان را برای مردان جذاب می سازد. اگر هوشمندانه متوجه این تفاوت های رفتاری باشید و در هر موقعیت رفتار درستی از خود نشان دهید رابطه تان عاشقانه خواهد شد. با همسرتان اینگونه حرف بزنید تا جذب شما و حرف هایتان شود:

هنگامی که مردها بهتر ارتباط برقرار می کنند

همسرتان هنگامی با شما بهتر ارتباط برقرار می کنند که تمرکز کافی داشته باشند و از قبل حدود مکالمه را بشناسند و اطلاعات کافی درباره آن داشته باشند مثلا قبل از مکالمه بدانند هدف از این صحبت چیست و از آن چه می خواهید ، به این صورت ، احساس می کنند کنترل کافی روی رفتارشما دارند.

نحوه صحبت با مردان

وقتی به همسرتان احساس عدم امنیت می دهید

برخی از مواقع ما خانم ها درخواست هایمان را رک و صریح بازگو نمی کنیم و بسیاری از خواسته هایمان برای مردان گنگ و نا مفهوم است. شیوه بیان چنین خواسته هایی مردها را معذب می کند و مرد احساس می کند، روی هیچ موردی کنترل ندارد و این طرز بیان برایش نا امنی و عدم اطمینان به وجود می آورد.

زن ها بهتر ارتباط برقرار می کنند

زن ها برخلاف مردها بدون آنکه بدانند موضوعی که می خواهند درباره اش صحبت کنند چیست و هدف آن چه است ، در مورد آن با طرف مقابل صحبت می کنند اما این طرز رفتار برای مردان آزار دهنده و نا خوشایند است.

واکنش مردها به صحبت های بدون مقدمه

همسرتان علاقه ای به صحبت کردن درباره این موضوعات ندارند و در مقابل آن مقاومت می کنند و گاهی با شما به جر و بحث می پردازند که از ادامه صحبت منصرف شوید و یا شما را حواس پرت فرض می کنند و جدی به حرف هایتان گوش نمی دهند.

مردها از شکایت متنفر هستند

همسرتان از شکایت بیزار است و در مقابل کلماتی مثل «تو» و «چرا» حالت دفاعی به خود می گیرد زیرا مردها اهل رقابت هستند ممکن است با شما مبارزه کنند. بهتر است به جای این کلمات صحبتتان را با جملات «دوستت دارم وقتی که ...» یا «خیلی خوشحال می شوم وقتی که ...» آغاز کنید و شکایاتتان را تبدیل به درخواست کنید تا مردان جذب شما شوند.

نحوه بیان خواسته با مردان

راه حل 1 برای جذب همسرتان

قبل از صحبت با همسرتان به او بگویی موضوع صحبت در چه رابطه ای است و چه انتظاری از او دارید.

راه حل 2 برای جذب مردتان

از همسر خود سؤال بپرسید زیرا سؤال پرسیدن سبب می شود که او بداند درباره چه موضوعی می خواهیم صحبت کنیم تا ساختار واضحی را برای آن در ذهن خود ترسیم کند.

روش اشتباه:«فکر می کنم باید راجع به زندگی مان باهات صحبت کنم.»

در این حالت همسرتان احساس خواهد کرد می خواهید از او بازجویی کنید و سپس او را محکوم کنید.

او می گوید:«چرا؟ مگه اتفاق خاصی افتاد»؟

روش درست:«فکر می کنم باید راجع به زندگی مون صحبت کنیم. »

راه حل 3 برای جذب مردان

برای مطالبه خواسته هایتان دو پهلو صحبت نکنید و خواسته های خود را رک و صریح مطرح کنید. رک صحبت نکردن یکی از عادات بد زن ها در بیان احساسات و خواسته های خود است و دلیل این کار زن ها این است که نمی خواهند ریسک کنند و نظر خودشان را مستقیم بیان کنند.

اگر در بیان احساسات خود رک نباشیم همسرمان احساس خواهد کرد که بازیچه ماست و از این رفتار عصبانی می شوند زیرا با این روش احساس احمق بودن می کنند زیرا می پندارند زن ها آنها را ساده فرض می کنند و می توانند بازی شان دهند.بنابراین هنگام حرف زدن با همسرتان خواسته هایتان را رک بیان کنید تا آن ها هدف مکالمه شما را دریابند و در کنارتان احساس امنیت کنند. 

بهترین راه برای جذب شوهر؛ خانم عزیز با مردت اینطور حرف بزن

3.81993
این مطلب مفید بود ؟1528465
منبع : بخش سبک زندگی نمناک /ن /آ
وبگردی