پاشا رستمی
اگر برایتان جالب است که پاشا رستمی بازیگر نقش حامد در سریال لحظه گرگ و میش را بهتر بشناسید ادامه این مطلب از بخش فرهنگ و هنر نمناک را از دست ندهید.

پاشا رستمی بازیگر لحظه گرگ و میش را بهتر بشناسید

سریال لحظه گرگ و میش به کارگردانی همایون اسعدیان سریال جدید شبکه سه سیما است که چند قسمت آن از این شبکه پخش شد و با همین چند قسمت توانست در دل بسیاری از مخاطبان تلویزیون جا باز کند و مورد استقبال آنها قرار گرفت.

فاطمه گودرزی ،فرید سجادی حسینی و شهره سلطانی در کنار چهره های جوان تر دنیای سینما و تلویزیون در سریال لحظه گرگ و میش به ایفای نقش پرداختند. پاشا رستمی یکی از بازیگران سریال لحظه گرگ و میش است که در نقش حامد به ایفای نقش در این سریال پرداخت.

اگر برایتان جالب است که با پاشا رستمی بیشتر آشنا شوید ادامه این مطلب از بخش فرهنگ و هنر نمناک را از دست ندهید.

با پاشا رستمی بازیگر سریال لحظه گرگ و میش بیشتر آشنا شوید

پاشا رستمی بازیگر نقش حامد در سریال لحظه گرگ و میش است که در نقش دکتر جوانی که خارج از ایران زندگی میکند و برای مدت کوتاهی به مناسبت مراسم ازدواجش به ایران می آید اما شرایط به نحوی رقم میخورد که مجبور میشود چند ماهی را در ایران بماند.

پاشا رستمی

پاشا رستمی و علیرضا کمالی در سریال لحظه گرگ و میش

پاشا رستمی بازیگری را از تئاتر آغاز کرد و چند سالی از زندگی اش را در کانادا سپری کرد و با بازگشت به ایران دوباره فعالیت جدی در دنیای بازیگری را آغاز کرد و اولین بار با بازی در سریال همه بچه های من به دنیای تلویزیون راه یافت .

 پاشا رستمی

المیرا دهقانی و پاشا رستمی در سریال لحظه گرگ و میش

سریال همه بچه های من ، اشک انار ، آب پریا ، سریال اغماء ، گمشدگان و لحظه گرگ و میش از جمله سریال هایی است که پاشا رستمی به ایفای نقش در آنها پرداخته است.

 پاشا رستمی

پاشا رستمی بازیگر سریال لحظه گرگ و میش

بازیگرانی چون فاطمه گودرزی، فرید سجادی حسینی، شهره سلطانی، علیرضا کمالی نژاد، المیرا دهقانی، حسام محمودی فرید، کریم قربانی، سیامک احصایی، وحید آقاپور، ناصر سجادی حسینی، لیلا بلوکات، پانیذ برزعلی، نیما نادری، مدیا ذاکری، پاشا رستمی، رها خدایاری، مهرنوش مسعودیان، اروین گالستیان، آیدا نامجو و مهدی ملاک از جمله بازیگرانی هستند که در این مجموعه به ایفای نقش می پردازند.

 پاشا رستمی

پاشا رستمی بازیگر نقش حامد در لحظه گرگ و میش

پ  پاشا رستمی

پاشا رستمی در سریال اشک انار

 پاشا رستمی

 پاشا رستمی بازیگر سریال لحظه گرگ و میش

 پاشا رستمی

عکس پاشا رستمی بازیگر سینما و تلویزیون

پاشا رستمی حامد سریال لحظه گرگ و میش کیست ؟+عکس و بیوگرافی

3.9153
این مطلب مفید بود ؟11835
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک/م.ف
وبگردی