لباس چرم

شیک پوشی با لباس چرم در زمستان

کد مطلب : 58934زمان مطالعه : 3 دقیقه
لباس چرم بهترین انتخاب برای خانم ها در زمستان است, نحوه شیک پوشی با لباس چرم را در ادامه مشاهده کنید.

خانم ها چگونه لباس چرم بپوشند؟

حالا شما خانم ها به لباس های زمستانی احتیاج دارید که با کمترین وزن بیشترین گرمای ممکن را داشته باشند. علاوه براین، باید نکاتی مثل ترکیب رنگ و تناسب جنس را هم درنظر بگیرید تا هماهنگی لباس تان کامل شود. شاید خیلی از خانم ها فکر کنند، با لباس های زمستانی نمی توان خوش پوش بود ولی مابه شما ثابت می کنیم که لباس های زمستانی می توانند زیباترین و آراسته ترین لباس ها باشند.

لباس چرم

لباس چرم زنانه 2017

اگر چرم پوش هستید
پالتوهای چرمی برای گرم نگه داشتن بدن انتخاب مناسبی هستند به خصوص رنگ قهوه ای آن که در فصل زمستان طرفداران زیادی در میان خانم ها داشته و خوشبختانه در بازار هم تنوع زیادی دارد.
یادتان باشد، ترکیب رنگ های کرم و قهوه ای همیشه زیبا و خاص است، بنابراین شما می توانید این پالتو را مطابق سلیقه تان با پوتین و کیف کرم یا قهوه ای هماهنگ کنید و از پوشیدن این لباس زیبای زمستانی لذت ببرید. شال های کاموایی رنگی هم در کنار این ترکیب، باعث می شود لباس وجهه محبوب تری پیدا کند.
اگر سرمایی هستید حتما در زمستان پوتین را انتخاب کنید چون پاهای تان را گرم تر نگه می دارند به خصوص اگر داخل آن ها از خز استفاده شده باشد. عاج دار بودن کف پوتین هم نکته دیگری است که نباید هنگام خرید از آن غافل بمانید این عاج ها به شما اجازه می دهند در روزهای سرد زمستانی با اطمینان قدم بردارید.
دستکش های چرمی گرمای دست تان را حفظ می کند و از خشک شدن پوست تان جلوگیری می کند پس اگر جزو طرفداران لباس های چرمی هستید این گزینه را از دست ندهید.

چرم را گرم نکنید
اگر پالتوی چرمی، کیف یا پوتین تان خیس شد آن را خیلی نزدیک به حرارت قرار ندهید چون خشک و شکننده می شود. برای پاک کردن پوتین و کیف های چرمی از واکس های بی رنگ مخصوص استفاده کنید و در آخر با یک برس نرم آن ها را براق کنید.

هماهنگی گرم ها
این مدل در حقیقت یک مانتوی زمستانی به حساب می آید، اگر دقت کرده باشید امسال مانتو و حتی پالتوهای طرح جین در انواع متنوعی و با ترکیب چرم به چشم می خورد. اگر خیلی سرمایی نیستید با پوشیدن یک لباس متناسب با فصل زیر این مانتو بدن تان کاملا گرم می ماند.
جنس جین هم مانند چرم هیچگاه یکنواخت نمی شود بنابراین شما می توانید با هماهنگ کردن کیف و شالی که متناسب با کمربند چرمی این پالتو است ظاهری اسپرت و به روز داشته باشید. البته جنس جین دست شما را در انتخاب هر رنگ شال و کیفی باز می گذارد.
ساق های انگشتی یکی از انتخاب هایی است که در روزهای سرد زمستان به کارتان می آید. مدل های متنوع این ساق ها که در رنگ و طرح های مختلف به چشم می خورند دست شما را برای انتخاب باز می گذارند. شاید فکر کنید که این ساق ها خیلی دست را گرم نمی کند اما بر عکس جنس کاموایی آن باعث می شود، هم احساس مطلوبی داشته باشید و هم به راحتی کارهای تان را انجام دهید. این مدل می تواند جایگزین مناسبی برای دستکش های معمول باشد.

با لباس های تان مهربان باشید
لباس های گرم انواع واقسام مختلفی دارند که پالتوها هم جزئی از آن ها هستند و خودشان دنیایی از طرح شمرده می شوند. از آنجایی که پالتوها از جنس های متفاوتی هستند نگهداری از آن ها با توجه به جنس شان فرق می کند، مثلا هرگز نباید لباس چرمی تان را در ماشین لباس شویی بیندازید یا آن ها را چنگ بزنید یا مچاله کنید. هیچگاه لباس چرم تان را روی لوازم گرم کننده قرار ندهید چون باعث خشک شدن چرم می شود. هر لباسی برای شست وشو نکات و دستورات مخصوص به خودش را دارد، اگر به داخل برچسب لباس ها توجه کنید اصولا نکاتی مختصری در مورد شست وشو و اتوی لباس روی آن آمده است.

شیک پوشی با لباس چرم در زمستان

4.510
این مطلب مفید بود ؟91
برگرفته از زندگی ایده آل -/ح
وبگردی