وسایل زایمان بیمارستان
از وسایلی که برای زایمان باید به بیمارستان ببرید می توان به لباس راحتی، شلوار گشاد غیر پلاستیکی، لباس زیر گشاد و اسناد مربوط به خود و بارداریتان اشاره کرد.

10 وسیله مهم و مورد نیاز که هنگام زایمان سزارین باید با خود به بیمارستان ببرید

نباید منتظر زمان مقرر یا تاریخ سزارین باشید تا آنچه را که قصد دارید به بیمارستان ببرید را آماده کنید. در هفته 32، آنچه را که نیاز دارید برای خود، نوزادتان ، همراه آماده کنید. زمانی که بین 32 تا 36 هفته بارداری هستید، زمان خوبی برای بستن چمدان ها با چیزهایی که برای زایمان در بیمارستان نیاز دارید است .

اگر نوزاد تصمیم دارد که سرعت ورود خود را به دنیا افزایش دهد، بهتر است غافلگیر نشوید . در میان چیزهایی که باید به بیمارستان ببرید ، چیزهایی برای خودتان، برای همسر و یا فردی است که در مدت اقامت در بیمارستان شما را همراهی می کند و چیزهایی که نوزادتان برای اولین روز زندگی به آن نیاز خواهد داشت.

برنامه را بیرون بیاورید و لیست را آماده کنید، ببینید چند کیسه یا چمدانی نیاز دارید. همه چیز را سازماندهی کنید و مطمئن شوید که همه چیز تمیز و آماده است. خودت را آماده کن !

برای رفتن به بیمارستان به چه چیزی نیاز دارید ؟

اگر همه چیز عادی باشد، بیش از 2 روز در بیمارستان بستری نخواهید بود. بنابراین اولین راهنمایی شما انتخاب مقدار لباس است.

وسایل زایمان بیمارستان برای مامان

1. اسناد

یک پوشه را با مدارک مهم خود، از جمله کارت شناسایی، اوراق بیمه پزشکی، آخرین چک آپ های پزشکی تان و اسناد ارائه شده توسط بیمارستان آماده کنید.

2. لباس

پیراهن و یا لباسی که در آن راحت هستید را بردارید . بهترین گزینه ها لباس هایی هستند که دکمه جلو دارند.یک دست لباس هم برای روزی که می خواهید بیمارستان را ترک کنید آماده کنید.

سوتینی را در نظر بگیرید که یک یا دو اندازه بزرگ تر از اندازه معمول شماست. اگر می خواهید از پستان شیر بدهید، ازسوتین شیردهی استفاده کنید. حتی اگر قرار باشد با شیشه شیر دهید، پستان با شیر پر خواهد شد بنابراین نباید از یک سوتین تنگ استفاده کنید.

دقت کنید شلوار پلاستیکی نپوشید و همچنین شلواری گشاد مخصوصا در صورتی که سزارین شده اید .

شما به چیزی بیش از یک جفت کفش برای رسیدن به بیمارستان نیاز ندارید؛ می توانید همان لباس ها را بپوشید و به خانه برگردید .

وسایل مورد نیاز زایمان

3. حوله های بهداشتی

چه به طور طبیعی زایمان کنید یا سزارین داشته باشید، خونریزی زیادی بعد از زایمان خواهید داشت. مهم است که یک بسته حوله بهداشتی بسته بندی با خود ببرید. پس از شستن یک حوله بردارید و خود را خشک کنید.

4. محصولات مراقبت شخصی

اگرچه برخی بیمارستان ها این نوع محصولات را فراهم می کنند ، احتمالا ترجیح می دهید از خودتان استفاده کنید. مسواک ، برس، ، شامپو، نرم کننده، مرطوب کننده،نرم کننده لب،اگر دوست دارید، بردارید.

5. اقلام مورد استفاده شخصی

اگر عینک داشته یا لنز داشته باشید ، فراموش نکنید که آن ها را باخود ببرید. هم چنین گوشی و شارژر خود را بردارید. اگر بخواهید می توانید یک دفتر یادداشت و قلم بردارید تا در مورد کودک یادداشت برداری کنید.

6.چیزهایی که کمک می کنند احساس بهتری پیدا کنید

اگر در حال آماده شدن برای زایمان طبیعی هستید، آنچه را که برای استفاده در طی زایمان برنامه ریزی می کنید ، بردارید:بالش، موسیقی، روغن های گیاهی برای ماساژ، یک کتاب یا چیزی برای خواندن در حین انتظار. اگر کودک دیگری دارید، به خاطر آرامش خود ( و همچنین آن ها، یک عکس خانوادگی بگیرید یک ژست دوست داشتنی برای آن ها است وقتی خواهر یا برادر کوچک نوزاد خود را می بینند . همچنین می توانید هدایایی از طرف نوزاد جدید برای خواهر و برادر در نظر بگیرید.

وسایل بیمارستان برای مادر

وسایل زایمان بیمارستان برای بچه

7. لباس ها

هر روز دو دست لباس عوض کنید. در حالی که شما در بیمارستان هستید، تخت خواب تان ایده آل است. برای ترک کردن بیمارستان ، بهتر است لباس هایی به کودک بپوشانید که به شما اجازه می دهد اگر بخواهید کودک را به صندلی اتومبیل وصل کنید.

مهم است که یک یا دو کلاه، جوراب و پتو برای استفاده در طول اقامت بیمارستان انتخاب کنید. همچنین می توانید یک حوله یا یک تشک برای تعویض بردارید تا زمانی که پوشک بچه را عوض می کنید ، روی تخت خواب بگذارید.

8. پوشک

اگر قرار است 3 روز در بیمارستان باشید، روزانه 6 تا 8 پوشک بگیرید. یک بسته پوشک بچه را با نام کودک که بر روی آن زده اید به پرستار بدهید.

9. اقلام مورد استفاده شخصی

اگر یک برس برای موهای نوزادتان خریده باشید، آن را بردارید همچنین ناخن گیر و سمباده ناخن بردارید چون بسیار پیش آمده است که نوزاد بعد از تولد به دلیل داشتن ناخن های بلند صورت خود را زخمی کرده است. می توانید صابون ملایم، کرم ، کرم مرطوب و لوسیون مرطوب بردارید.

وسایل بیمارستان برای نوزاد

10. صندلی کودک یا کریر

اگر سزارین داشته باشید ، احتمالا نمی توانید بیمارستان را ترک کنید و در همان زمان نوزاد را در آغوش بگیرید اگر همراه تان چمدان ها را حمل می کند، یک کریر بچه برای حمل کودک به راحتی می تواند مفید باشد. صندلی اتومبیل تضمینی برای ایمنی کودک در روز اول است. باید قبل از زایمان، در اتومبیل نصب شود.

 

وسایل زایمان بیمارستان برای همراه شما

علاوه بر لباس ها و لوازم شخصی، همراه باید دوربینی برای عکس برداری یا فیلم بیاورد تا ورود نوزاد به دنیا را ثبت کند. اگر قرار است زایمان طبیعی داشته باشید و در استخر بیمارستان زایمان کنید، مهم است لباس مناسب بردارید.

مهم است پول نقد همراه داشته باشید که در صورت نیاز دارید خرج کنید. آماده کردن یک کیف از میان وعده های سالم برای همراه و خودتان نیز ایده خوبی است. لحظات انتظار می تواند اشتها را بالا ببرد و غذا در بیمارستان ها خیلی خوب نیست .

زمانی که کیسه ها را برای بیمارستان آماده کردید ، آن ها را جلوی چشم نگه دارید . در صورتی که وضعیت اضطراری داشته باشید، هر کس می تواند به شما کمک کند آنچه را که نیاز دارید برای تان بیاورد.

10 مورد از وسایلی که برای زایمان به بیمارستان می بریم

4523
این مطلب مفید بود ؟414109
منبع : بخش سبک زندگی نمناک /ن /آ
وبگردی