بدست آوردن رمز وای فای

بازیابی رمز وای فای در ویندوز 8

کد مطلب : 12204زمان مطالعه : 2 دقیقه
بدون شک برای شما هم پیش آمده که رمز Wi Fi خود را فراموش کرده باشید.برای بازیابی رمز وای فای به راحتی می توانید از طریق ویندوز و بدون وارد شدن به تنظیمات مودم اقدام کنید.

نحوه پیداکردن رمز وای فای در ویندوز 8

گاها بنابر دلایلی برای هر یک از ما رخ داده است که رمز وای فای را به تعداد دفعات متفاوتی تغییر دهیم که نتیجه آن نیز فراموش شدن پسورد می باشد و نمی توانیم دیوایس های دیگر را به اینترنت متصل نماییم. از این رو اگر بخواهیم رمز و یا پسورد جدیدی بر روی وای فای تعریف کنیم، باید مودم را ریست کنیم که این کار نیز فرایندهای طولانی خود را در پی دارد و شاید وقت انجام این کار را نداشته باشیم.

اما در این مطلب از بخش تکنولوژی نمناک قصد داریم تا شما را با روشی آسان برای یافتن رمز وای فای تعریف شده در کامپیوتر آشنا سازیم که توصیه می شود تمام این فرآیند را فرا بگیرید و از آن در بعدها استفاده نمایید. همراه ما باشید.

ویندوز 8

مراحل باز گرداندن رمز وای فای در ویندوز 8

هنگام فراموش کردن رمز وای فای چه کنیم؟

1- ابتدا با استفاده از دو کلید " Win + R" پنجره " Run " را باز کنید و سپس عبارت " Control Panel " را در کادر موجود تایپ کنید تا پنجره ذیل برای شما باز شود.
 
مراحل باز گرداندن رمز وای فای در ویندوز 8
 
2- اینک می توانید گزینه "Network and Internet " را در صفحه نمایش خود مشاهده نمایید. در زیر این گزینه با رنگ آبی گزینه " View network status and tasks " وجود دارد که باید در این مرحله بر روی آن کلیک کنید. سپس گزینه " Change adaptor settings " را از ستون سمت چپ پنجره انتخاب کنید.
 
مراحل باز گرداندن رمز وای فای در ویندوز 8
 
3- اکنون بر روی آیکون " Wi-Fi " راست کلیک کنید و گزینه " Status " را انتخاب کنید.
 
مراحل باز گرداندن رمز وای فای در ویندوز 8
 
4- در پنجره باز شده، بر روی گزینه " Wireless Properties " کلیک کنید.
 
رمز وای فای
 
5- هم اکنون در پنجره جدید باز شده، تیک گزینه " Show characters " کلیک کنید تا فعال شود. اینک می توانید رمز وای فایی که به آن متصل هستید را در قسمت " Networksecurity key " مشاهده نمایید
 
رمز وای فای
 

بازیابی رمز وای فای در ویندوز 8

3.568
این مطلب مفید بود ؟4820
منبع : بخش تکنولوژی نمناک/ف.ن
وبگردی