خودرو بنز خاص در ایران
خودرو بنز مدل CLS 500 جذاب ترین و خاص ترین بنز موجود در ایران است که علاوه بر متمایز بودنش رنگی خیره کننده دارد و پلاک آن نیز منحصر به فرد است.

با گذشت زمان محصولات مرسدس بنز از تنوع بیشتری نسبت به قبل برخوردار شده است و شرکت تولید کنندۀ بنز آلمان هم چنان در رقابت با دیگر کمپانی ها محصولات خاص و شگفت انگیزی را به بازار خودرو عرضه می کند در ادامه تصویری خودرو بنز مدل CLS 500 را مشاهده می کنید که این بنز خاص ترین بنز موجود در ایران می باشد که هم رنگ و هم پلاک این بنز مدل CLS 500 خاص و منحصر بفرد محسوب می شود.

بنز کلاس اس 500

مشخصات کلی بنز مدل CLS 500:

نسل دوم مرسدس بنز - سی ال اس (Mercedes-Benz CLS) با ظاهری شبیه خودروهای مفهومی (Concept Car) در آگوست 2010 به نمایش در آمد که می توان آن را بدعتی برای نوع جدیدی از طراحی در کمپانی مرسدس بنز (Mercedes-Benz) دانست .
طراحی قسمت جلوی سی ال اس جدید بسیار تهاجمی تر شده و تمامی بخشهای چراغ جلو نیز از تکنولوژی ال ای دی (LED) بهره می برد. در قسمت بغل خطوط و حجمها سی ال اس را بسیار عضلانی و اسپرت نشان می دهد. و در نمای پشت نیز همان شیب سقف و صندوق معروف سی ال اس خود نمایی می کند البته با چراغ هایی که در نگاه اول کمی نامتعارف به نظر می رسند .
سی ال اس جدید از دو پیشرانه دیزل (Diesel) و دو پیشرانه بنزینی بهره می برد که تماما با تکنولوژی (BlueEFFICIENCY) ادغام شده اند. پیشرانه سی ال اس 350 (CLS 350)شش سیلندر وی شکل بوده به حجم 3.5 لیتر که قادر به تولید 306 اسب بخار نیرو می باشد.

خودرو بنز CLS500 با رنگ و پلاک خاص در ایران + عکس

4.2238
این مطلب مفید بود ؟19939
منبع : نمناک - / ل
وبگردی