اتاق خواب
اتاق خواب های تیره با ترکیب رنگهای مشکی و سفید،قرمز و طلایی و یا اتاق خواب های مدرن بنفش و طوسی سلیقه ای منحصربه فرد است برای افراد با روحیات خاص.

دکوراسیون اتاق خواب های شیک و مدرن 

اتاق خواب محل استراحت و کسب آرامش است. از همین کلمه ی آرامش پیداست که طراحی دکوراسیون اتاق خواب در قسمت انتخاب رنگ و لوازم به علاوه چیدمان و انتخاب اکسسوارهای مختلف، همگی در ایجاد این آرامش روانی سهیم هستند پس اول از همه رنگ اتاق خواب خودتان را انتخاب کنید. فکر نکنید که حتما رنگ اتاق خواب بایستی سفید و یا رنگ شاد دیگری باشد چرا که بسیاری از روحیات با تماشای رنگ های تیره مانند خاکستری و طوسی و.. آرامش می گیرند به همین خاطر این بخش از دکوراسیون اتاق خواب را به این افراد اختصاص داده ایم.

اتاق خواب

اتاق خواب شیک

دکوراسیون اتاق خواب

رنگ سیاه خصیصه ای در خود دارد که بین سایر رنگ ها دیده نمی شود و آن ایجاد کردن دکوراسیونی بسیار شیک در فضاهای کوچک است. شاید شما هم در همان وهله اول گمان می کردید که رنگ سیاه برای فضاهای کوچک اصلا ایده مناسبی نخواهد بود.  رنگ سیاه می تواند یک فضای کوچک را به بهترین شکل ممکن به سرپناهی شیک تبدیل کند که در آن حسی دراماتیک و گرم موج می زند.

اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب

اتاق خواب شیک

اتاق خواب شیک

زمانی که نوبت به انتخاب رنگ مناسب برای اتاق می رسد، رنگی که اغلب توجهی به آن نمی شود رنگهای تیره مثل رنگ بنفش ، سیاه و .. است. سیاه در نظر بسیاری از افراد در بهترین شرایط، یک رنگ دارای ریسک به حساب می آید. رنگ خاکستری که روز به روز به محبوبیت آن در اتاق خواب ها افزوده می شود، و یا اتاق خواب به رنگ قهوه ای هم طرفداران بسیاری دارند.

اتاق خواب مدرن

اتاق خواب

اتاق خواب شیک

اتاق خواب شیک

زمینه سیاه به چراغ ها و سیستم نورپردازی اتاق اجازه می دهد به زیبایی بدرخشند و محیط را به شکلی معنوی روشن کنند. همچنین استفاده از یک طرح زیبا و یا کاغذ دیواری زیبا برای تزیین اتاق خواب به رنگ تیره زیبایی این محیط را چندین برابر می کند. در شکل های زیر ایده ها و تناژهای مختلف از رنگ سیاه در دکوراسیون اتاق خواب را مشاهده خواهید کرد.

اتاق خواب مشکی

اتاق خواب شیک

پرده و روتختی

دکوراسیون اتاق خواب شیک مدرن به رنگهای تیره

4.238
این مطلب مفید بود ؟326
منبع : نمناک /ن
وبگردی