هیوندا سانتافه 2016
“هیوندا سانتافه 2016” بروز شد این خودرو از امکاناتی چون فیس لیفت، رکاب های در جلو، رینگ های آلیاژی جدید و آنتن shark fin روی سقف و ... برخوردار است.

هیوندا سانتافه 2016

در ادامۀ این مطلب مشخصات خودروی هیوندای سانتافه مدل 2016 را که اخرآ با تغییراتی چشم گیر به روز شده است را مشاهده می کنید.

سانتافه به روز شده دارای ترمز اضطراری خودکار، هشدار برخورد از عقب، کروز کنترل انتخابی، شناسایی نقاط کور، کمک تغییر مسیر و کمک نور بالا است که بسیاری از آن ها در شاسی بلند ارزان تر و کوچک تر هیوندای توسان نیز موجود هستند.

هیوندا سانتافه 2016

هیوندای اعلام کرده سانتافه مدل 2016 دارای بدنه ای اصلاح شده است که سبکی ورزشی و مدرن را برای خانواده جدید هیوندای به ارمغان می آورد.

این فیس لیفت دارای لنز چراغ های جلوی تیره تر، جلوپنجره افقی باریک تر و سپر بازطراحی شده با چراغ های مه شکن جدید، هواکش ها و رکاب های در جلو است. رینگ های آلیاژی جدید و آنتن shark fin روی سقف نیز تغییراتی را در بدنه این خودرو ایجاد کرده اند در حالی که در قسمت پشت آن لنز چراغ های عقب LED جدید، شب رنگ های بزرگ تر و رکاب های در مناسب تری تعبیه شده است.

هیوندا سانتافه 2016

گمان می رود تغییرات داخلی این خودرو به اصلاحات طراحی اندک و مواد جدید محدود شده باشد.
هیوندای هم چنین اعلام کرده که یکی از اولین خودروسازان در اروپا خواهد بود که نرم افزار آینه ای تلفن هوشمند اندروید اتو را با نسخه ای به روز شده از i40 در ماه نوامبر معرفی خواهد کرد.

هیوندا سانتافه 2016 ، عکس های هیوندا سانتافه 2016

4.477
این مطلب مفید بود ؟6710
برگرفته از اخبار بانک - / ل
وبگردی