رنگ آرایش

روانشناسی رنگها در آرایش زنانه، چه رنگ چه شخصیتی ؟

کد مطلب : 26555تعداد نظرات : 1 نظرزمان مطالعه : 3 دقیقه
روانشناسی رنگ ها دنیای وسیعی دارد که در تنها در رنگ لباس و اکسسوارها خلاصه نمی شود. روانشناسی رنگ در آرایش زنان هم شخصیت آنها را نشان می دهد.

روانشناسی رنگ های آرایش و میکاپ زنانه

رنگها با شخصیت ما رابطه مستقیمی دارند ، شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که رنگ آرایش شما نیز، شخصیتتان را آشکار می سازد پس انتخاب رنگ بسیار مهم می باشد . در این بخش از نمناک شما را روانشناسی رنگها در آرایش آشنا خواهیم نمود.

روانشناسی رنگها در آرایش

قرمز

استفاده از رنگ قرمز در آرایش نشان دهنده اعتماد بنفس ، سلامتی،قدرت و استحکام است و استفاده از آن موجب افزایش عشق،انرژی و خودباوری خواهد شد.

سبز

رنگ سبز حاکم بر تمام افکار احساسی است و یک رنگ هماهنگ کننده است که به شما در ارتباط با افراد پیرامونتان احساس آرامش و تعادل می دهد.اگر از رنگ سبز برای آرایش استفاده کنید ، نگاه دوستانه ای به اطرافیانتان دارید.

آرایش سبز

نیلی

رنگ نیلی موجب افزایش امید و آرزو می شود . اگر کم حوصله و بی حال هستید یک آرایش به رنگ نیلی می تواند شما را سر حال آورد.

نارنجی

این رنگ در آرایش نشان دهنده قدرت خلاقیت و تخیل بالای شماست و افرادی که از این رنگ استفاده می کنند از تنبلی گریزان هستند و دارای انگیزه بالا می باشند . این افراد میل جنسی بالایی دارند و بسیار کم طاقت هستند.

زرد

اگر از این رنگ در آرایشتان استفاده می کنید باید بدانید شما فردی دارای هوش و غریزه هستید و دوست دارید در تصمیم گیری ها مصممم تر عمل کنید.

بنفش

بنفش یک رنگ متحد کننده است و در زمانی که احساس ضعف یا شکست می کنید به شما کمک میکند پس درمواقعی که می خواهید انرژیتان را حفظ کنید ، از رنگ بنفش برای آراش خود استفاده نمایید.

آبی

رنگ آبی الهام بخش ارتباطات شفاف و صبورانه می باشد. اگر می خواهید به مهمانی و یا محل کارتان بروید و استرس دارید بهتر است از رنگ آبی در آرایش خود استفاده نمایید.

آرایش آبی

روانشناسی انواع میکاپ زنانه

روانشناسی لاک مشکی

اگر لاک مشکی را می پسندید ، دارای شخصیت قدرتمند و قوی هستید و حامی و همیشه همراه دوستانتان می باشید . اگر دوستی دارید که اغلب از لاک مشکی استفاده می کند ، او را از دست ندهید چرا که بهترین حامی و دوست شما است.

روانشناسی رژلب نارنجی

خانم هایی که رژ لب نارنجی را انتخاب می کنند ، خانم های بسیار جسوری هستند که دوست دارند همه نگاه ها را به خود معطوف کنند . آنها کنجکاو ، ماجراجو و کمی خود شیفته هستند و همیشه فکر می کنند جزو بهترین های جمع می باشند.

روانشناسی رژ قرمز

افرادی که ازرژ و لاک قرمز استفاده می کنند ، افرادی جسور، شجاع و با اعتماد به نفس هستند که از تصمیم خود برای انجام دادن کارها منصرف نمی شوند و تا به اهداف خود نرسند ، دست از کار و تلاش بر نمی دارند . این افراد در زندگی ، بسیار موفق هستند.

رژ قرمز

روانشناسی رژ لب اکلیلی

آیا برای حضور در مهمانی های ویژه یا عروسی و یا حتی روزانه از رژ لب های اکلیلی و براق استفاده می کنید ؟ اگر چنین است شما فردی عاشق پیشه، خوشگذران و اهل گشت وگذار و اجتماعی هستید که همیشه دوستان زیادی دور و برتان است.

روانشناسی رژ لب گوشتی یا کالباسی

اگر رژ لب انتخابی شما کالباسی است ، شما آرام، ساده و خاضع هستید . سخت نمی گیرید و راه حل مناسبی برای مشکلات خود پیدا می کنید . شما بودن در جمع را نمی پسندید و ترجیح می دهید در آرامش و در گوشه ای با مهمانان خود صحبت کنید.

روانشناسی لاک صورتی

خانم هایی که رنگ صورتی و گلبهی را برای رژ لب و لاک انتخاب می کنند ، افراد رمانتیک و حساسی هستند که گاهی اوقات خیلی زود ناراحت می شوند . آنها به دلیل احساسات قوی که دارند ، خلاقند و اهل فعالیت های هنری هستند . در برخورد با این خانم ها مواظب صحبت کردن خود باشید زیرا ممکن است آنها را ناراحت کنید.

روانشناسی لاک صورتی

روانشناسی لاک بنفش

همانطور که می دانید رنگ بنفش رنگی است از ترکیب دو رنگ قرمز و آبی بنابراین افرادی که لاک و رژ بنفش انتخاب می کنند ، شخصیتی ترکیبی دارند یعنی در آنها آرامش آبی دوست ها و جسوری و هیجان قرمز دوست ها به چشم می خورد . این افراد در کنار این حس دوگانگی بسیار باوقار و متین هستند و دوستان فراوانی دارند.

روانشناسی لاک زرد

افرادی که لاک زرد را می پسندند ، افرادی شاد و پر انرژی هستند.

روانشناسی رنگ موی نارنجی

رنگ نارنجی برای موها اگر چه متداول نیست اما افرادی که این رنگ مو را می پسندند افرادی اجتماعی با اعتماد به نفس بالا می باشند که روابط عمومی بالا یی دارند و با سایر افراد و اقشار جامعه می توانند ارتباط خوبی برقرار نمایند.

روانشناسی رنگها در آرایش زنانه، چه رنگ چه شخصیتی ؟

4.236
این مطلب مفید بود ؟306
منبع : بخش سبک زندگی نمناک/ن/ز.ت
1 نظر به ثبت رسیده است
شیلهاک تاریخ دان1396-07-07
درود. عالی بود دوست عزیز ،برات آرزوی بهترین ها رو دارم.
20
وبگردی