شهرزاد

شهرزاد | پایان سریال “شهرزاد” از زبان ساقی زینتی

تاریخ انتشار : 24 فروردین 1395کد مطلب : 29407تعداد نظرات : 10 نظر
ساقی زینتی بازیگر نقش مل مل در سریال “شهرزاد” در گفتگویی پایان این سریال را لو داد.

پایان شهرزاد از زبان بازیگر این سریال

ساقی زینتی بازیگر نقش مل مل در شهرزاد با اشاره به ضبط فصل دوم شهرزاد در اردیبهشت ماه پایان این سریال را لو داد.

ساقی زینتی بازیگر سینما و تلویزیون گفت:این روزها مشغول ضبط سکانس پایانی یک تله فیلم با عنوان دو خواستگار به کارگردانی علیرضا اتفاقیان هستم که در این تله خشایار راد، رضا رویگری، زهره حمیدی و یک بازیگر شیرازی نیز حضور دارند.

وی افزود:قصه این فیلم نیز به این گونه است که سه خواهر در یک خانواده هستند که نقش یکی از این سه خواهر را من و دیگری را زهره حمیدی بازی می کنیم. در این فیلم ما هر کدام دو پسر داریم و خواهر دیگر ما یک دختر دارد و رضا رویگری نقش برادر ما بازی می کند که وضعیت مالی خوبی دارد؛ اما هیچ همسری ندارد و در ادامه می خواهد تمام ارث و میراث خود را به نام دختر خواهرش کند و ما در این میان تلاش داریم این دختر را عروس خود کنیم.

بازیگر «دنیای شیرین دریا» عنوان کرد:با توجه به سابقه آشنایی با علیرضا اتفاقیان و داستان پر کشش این فیلم حاضر به ایفای نقش در این تله شد.

این بازیگر با اشاره به حضورش در سریال «شهرزاد» تصریح کرد:حسن فتحی کارگردان بسیار خوش فکر است و هر بازیگری آرزوی همکاری با او را دارد که این اتفاق در "شهرزاد" برای من رخ داد؛ البته این را هم باید بگویم که در ابتدا قرار بود نقش دایه بچه های بزرگ آقا را بازی کنم که نقش بسیار پر رنگی بود. اما در ادامه فیلم نامه عوض شد و این نقش به من رسید. روزی هم که سر صحنه رفتم به حسن فتحی این موضوع را گفتم و او در پاسخ به من گفت با وجود اینکه نقش مل مل در "شهرزاد" نقش کوچکی است؛اما اگر خوب از آب دربیاید، دیده می شود که خدا رو شکر این اتفاق هم افتاد.

بازیگران شهرزاد

بازیگران سریال شهرزاد

بازیگر سریال «شهرزاد» عنوان کرد:با خروجی خوب سریال «شهرزاد» مردم از شبکه های ماهواره ای به سمت یک سریال ایرانی گرایش پیدا کردند و با توجه به اینکه این سریال برای مردم ملموس بود، توانستند با آنها ارتباط برقرار کند.

وی ادامه داد:با توجه به امکانات خوبی که در اختیار حسن فتحی قرار گرفته بود؛ او توانست آنچه که در ذهنش است را به خوبی پیاده کند. به همین دلیل توانست یک اثر الف ویژه ارائه دهد.

زینتی بیان کرد:من 25 سال است که کار بازیگری را پیگیری می کنم اما گاهی مجبوریم به خاطر حضور برخی بازیگران تازه کار در یک فیلم بیش از 100برداشت داشته باشیم، تا مورد قبول کارگردان واقع شود. به همین دلیل اگر در این سریال بازیگران حرفه ای نبودند و حس خوبی را به طرف مقابل انتقال نمی دادند، هیچ وقت خروجی کار به این زیبایی نبود.

ترانه علیدوستی و پریناز ایزدیار

پایان سریال شهرزاد

بازیگر گلوگاه ادامه داد:فصل دوم سریال شهرزاد در مرحله پیش تولید است و در اردیبهشت ماه ضبط می شود. در رابطه با ادامه داستان هم باید بگویم طبق اطلاعات من بزرگ آقا کشته و شیرین دختر او راهی تیمارستان می شود به همین دلیل بچه به شهرزاد تعلق می گیرد و او با فرهاد ازدواج می کند.

بازیگر پس از باران بیان کرد:با کشته شدن مل مل در قسمت 22 توسط شیرین مردم برای من در کوچه و خیابان دلسوزی می کردند و به همین ترتیب مشخص می شد که آنها با این نقش ارتباط خوبی برقرار می کردند.

شهرزاد ، پایان سریال شهرزاد از زبان ساقی زینتی

3.9504
این مطلب مفید بود ؟396108
برگرفته از خبرآنلاین - / ک
10 نظر به ثبت رسیده است
غزال1397-02-20
خداکنه اخرسریال شهرزاد قباد وشهرزاد باهم باشن زندگی کنن
20
پاداش1396-06-21
من که خیلی دوست دارم شهرزاد دوباره مال قباد شه بیچاره قباد هم لذت آرامش رو بچه و در ضمن چرا خان زینتی رو توهین میکنید مگه چی گفت بیچاره حالا با دقت بیشتری نگاه میکنیم، غیر آینه دلم برای پدر و بچه خیلی میسوزه
20
رها 1395-04-29
نباید اخر داستان لو می رفت تا مردم فیلمو دنبال کنن
41
گلسا 1395-02-19
اه همتون دارید اراجیف می گید خلاص شدیم از این همه شایعه اگه دوست ندارید نیاید نخونید پس پرت و پلا نگیدددددددددد!!!!!!!
78
اش1395-02-15
خانم زینتی واقعا جای تاسف داره. خو اگه قراربود به همین سادگی پایانش لوبره که کارگردانش خودش زحمتشو میکشید دیگه نیازی به زحمت شمانبود.ازشمایی که خیلی وقته تو سینمای ایران هستی بعید بود. واقعا فکرمیکنید با این کار هیچ اشتیاق دیگه ای برای خریدن ادامه ی این فیلم باقی میمونه آخه؟ خیلی ساده لوحانه بود.
43
نازنين1395-02-16
اگه خانوم زينتي پايان داستان رو نمي گفتند خيلي بهتر بود اما حالا كه گفتند لطفا بهشون توهين نكنيد خواهشا
123
arsham1395-02-13
کل وقتمو برای دانلود کردن فیلم شهرزاد گرفتم که آخر خانم زینتی اومدن گفتن قسمت آخر چی میشه.واقعا جامعه پر سوتی داریم
64
جعفر1395-02-10
بابا چرا گیر میدید ؟بزارید خیال مردم راحت شه دیگه!!!!
3628
نيلوفر1395-02-09
امثال شماها باعث ميشه که هیچوقت نتونیم فیلمای موفقی داشته باشیم و کسی میلی به فیلمسازی داشته باشه
4813
پیمان1395-02-01
چه کار احمقانه ای بود که پایان داستان رو لو بدهند. این کار نه تنها بی احترامی به عوامل تولید است، زیر سئوال بردن مخاطب هم هست. واقعاً باعث تاسفه.
15321
وبگردی