پرسپولیس

پرسپولیس هنوز می‌تواند قهرمان لیگ شود

تاریخ انتشار : 23 فروردین 1401کد مطلب : 29883زمان مطالعه : 2 دقیقه
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به حذف پرسپولیس از جام حذفی فوتبال کشور گفت: توانایی بازیکنان و کادرفنی این تیم به مراتب خیلی بیشتر از این عملکرد است.

مهر:فرزاد آشوبی درباره شکست 3 بر 2 پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک که منجر به حذف سرخپوشان از رقابت‌های جام حذفی فوتبال شد، گفت:بازی در جام حذفی به تک تک لحظه‌ها باز می‌گردد. اشتباهات فردی و همچنین عدم هماهنگی در خطوط سه‌گانه زمین مسابقه تأثیر زیادی در این شکست داشت.

او درباره عملکرد برخی بازیکنان تیم نظیر وحدت هنانوف و احمد گوهری و رامین رضاییان که با انتقاد هواداران همراه بوده است افزود:به نظرم وقتی یک تیم می‌برد یا می‌بازد؛ نباید آن را به چند بازیکن خاص معطوف کرد. برآیند اتفاقات درون و بیرون از زمین در نتیجه تأثیر می‌گذارد. بدون شک اشتباهات فردی بازیکنان پرسپولیس وجود داشت که این تیم سه گل خورد و یک پنالتی رخ داد اما دلیل نمی‌شود تقصیر را گردن یک بازیکن خاص یا صرفا مربی انداخت.

آشوبی در خصوص انتقاد از نتایج هفته‌های اخیر پرسپولیس تصریح کرد:این تیم هیچ شباهتی با گذشته خود ندارد. پرسپولیس عملکرد نزولی داشته است و همین امر اعتماد به نفس بازیکنان را هم تا حدودی تحت تأثیر قرار داده است. تلاش یحیی گل محمدی همواره ستودنی است و او نشان داده که یکی از بهترین مربیان داخلی است. توانایی‌های فنی کادر مربیگری پرسپولیس بالا است و این تیم می‌تواند به روزهای اوج بازگردد.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد:توان فنی و نتیجه پرسپولیس خیلی بیشتر از این شکست‌ها است. به نظرم آلومینیوم با وجود اینکه تیم خوبی بود اما از نقاط ضعف پرسپولیس به پیروزی خیلی مهمی رسید. کادر فنی باید روی موضوعاتی که ضعف دارد کار کند. هنوز هم این تیم می‌تواند در لیگ برتر برای قهرمانی بجنگد و توان تکرار قهرمانی خود را در صورت حل مشکلات فنی و روحی دارد.

انتهای پیام/م

پرسپولیس هنوز می‌تواند قهرمان لیگ شود

51
این مطلب مفید بود ؟10
وبگردی