آمبره و سامبره
آمبره و سامبره و بالیاژ از جدیدترین و پرطرفدارترین تکنیک‌های رنگ مو می‌باشند که هر یک از آنها زیبایی خاصی دارند و هیچ آسیبی به ریشه موها نمی‌رسانند.

فرق رنگ مو آمبره و سامبره و بالیاژ

امروزه روش‌های زیادی برای رنگ کردن موها وجود دارد که یکی از جدید ترین روش‌ها رنگ مو آمبره است که تنها قسمت پایینی موها آمبره شده و هیچ آسیبی به ریشه موها وارد نمی شود. با این روش در رنگ موهایتان تنوع ایجاد نمایید و به سادگی ظاهر خود را تغییر دهید. بخش دنیای مد نمناک در این مقاله شما را با متدهای مختلف رنگ کردن مو آشنا می‌کند.

آمبره

از محبوب ترین متد‌های رنگ که طرفداران بسیاری دارد رنگ مو آمبره است. دکلره کردن موها در رنگ مو آمبره یکی از اصلی ترین مراحل است. موها را به این دلیل که رنگ قبلی از بین برود دکلره می‌کنند اما باید مراقب باشید موهایتان خیلی دکلره نشود و ریشه ی اصلی موهایتان پیدا باشد.

روش رنگ کردن موها به روش آمبره این چنین است که ریشه موهایتان باید تیره‌تر باشد و رنگ موها هر چه به ساقه می‌رود به رنگ روشن در می‌آید.

آمبره و سامبره

بالیاژ

بالیاژ در واقع تکنیک رنگ کردن موها به صورت آزادانه و با دست است. بالیاژ یک لغت فرانسوی می‌باشد و حالت پیشرفته روش سنتی یعنی فویل می‌باشد بدین معنی که در این روش از فویل استفاده نمی شود.

آرایشگران فرانسوی این روش را در دهه 60 ابداع کردند. مزیت این مدل رنگ نسبت به دیگر روش‌ها این است که تغییری با رشد مو و بیرون زدن ریشه‌ها در ظاهر شما ایجاد نمی شود و نیازی به ریشه گیری نیست. از تکنیک بالیاژ می‌توان برای آمبره و سامبره نیز استفاده نمود.

رنگ مو بالیاژ

سامبره

رنگ موی سامبره نسبت به آمبره جدید تر می‌باشد و ترکیبی از آمبره و بالیاژ است. در روش آمبره رنگ تیره از ریشه‌ها شروع و با نزدیکی به ساقه، رنگ مو روشن‌تر می‌شود، اما در سامبره این تغییر روشنایی ملایم تر صورت می‌پذیرد.

فرق امبره و سامبره چیست

نکته‌هایی درباره آمبره و سامبره کردن مو

  • خانم‌هایی که از دکلره کردن کل مو هراس دارند، با اطمینان خاطر می‌توانند از این تکنیک استفاده نمایند.
  • آمبره و سامبره از ترکیب 3 رنگ یا بیشتر تشکیل می‌گردد.
  • در این روش باید ریشه روشن‌ترین درجه را داشته باشد و ساقه مو تیره‌ترین درجه رنگ را دارا باشد.
  • زیبایی آمبره و سامبره به همخوانی رنگ‌های ترکیبی بستگی دارد.
  • در تکنیک آمبره و سامبره شما می‌توانید همزمان چندین رنگ مختلف از سرد و گرم را روی موهای خود بگذارید.
  • این رنگ مو برای خانم‌هایی که می‌خواهند تغییری در نیمه ی دوم مو ایجاد کنند، مناسب است.

فرق و تفاوت اصلی رنگ مو آمبره و سامبره و بالیاژ

4.4417
این مطلب مفید بود ؟37146
منبع : بخش دنیای مد نمناک/ن/ز.ت
برچسب : رنگ مو
وبگردی