بافت مو هلندی دو طرفه
بافت مو هلندی دو طرفه جزو پرطرفدارترین بافت موها بین دختران است که شاید در ظاهر سخت باشد اما بافتن آن مراحل ساده ای دارد.

آموزش بافت مو هلندی دو طرفه

بافت مو همیشه بهترین راه برای جمع کردن و مدل دار کردن موها در کوتاه ترین زمان است، بافت مو مدل های متنوعی دارد که برای جشن ها و مناسبت های مختلف هم مناسب هستند. در این بخش از دنیای مد نمناک آموزش بافت مو هلندی دو طرفه را در چند مرحله مشاهده میکنید که بسیار ساده است و زمان کمی از شما میگیرد.

بافت مو هلندی دو طرفه به بافت مو بوکسور نیز معروف است و جزو منظم ترین و شیک ترین مدل بافت موها است، برای آشنایی با مراحل بافت مو هلندی ادامه این مطلب را از دست ندهید.

بافت مو هلندی دو طرفه

بافت مو هلندی دو طرفه شیک

مرحله 1: برای بافت مو هلندی دو طرفه اولین کاری که بعد از شانه کردن موها باید انجام دهید این است که با استفاده از شانه دم موشی موهایتان را از وسط به دو قسمت تقسیم کنید، یک قسمت از موها را کلیپس بزنید و از قسمت دیگر شروع به بافتن کنید.

بافت مو دوطرفه

آموزش بافت مو هلندی دو طرفه

مرحله دو: از جلوی موهایتان یک قسمت باریک جدا کنید و آن را به سه قسمت تقسیم کنید به این صورت که قسمت شماره یک جلوی سر و قسمت دو وسط سر و قسمت سه پشت سر قرار بگیرد.

بافت مو هلندی دوتایی

آموزش تصویری بافت مو هلندی 

مرحله سه: شروع به بافتن کنید همانند بافت ساده اما با این تفاوت که هر بار باید یک قسمت مو از کاره ها اضافه کنید، به این ترتیب موها را تا پایین میبافید و یک طرف از بافت موهایتان تکمیل میشود.

 مدل بافت مو هلندی

مراحل بافت مو هلندی دو طرفه

مرحله چهارم: به این مرحله که برسید یعنی نیمی از کار را انجام داده اید و چیز زیادی نمانده است، موها را تا انتها ببافید و با یک کش مشکی آن را ببندید.

مرحله پنجم: حالا برای سمت دیگر سر دقیقا همین کارها را باید تکرار کنید، از جلوی سر شروع به بافتن کنید و در هر مرحله یک قسمت از کناره به موها اضافه کنید. موها را تا انتها ببافید با کش ببندید.

بافت مو هلندی

بافت مو هلندی دو طرفه دخترانه

مرحله ششم: اگر حس میکنید موها را خیلی سفت و محکم بافته اید با دست کمی آن ها را از هم باز کنید سپس روی بافت موهایتان اسپری بزنید.

 

آموزش بافت مو هلندی دو طرفه تصویری و مرحله ای

3759
این مطلب مفید بود ؟451308
منبع : بخش دنیای مد نمناک /ح
برچسب : بافت مو
وبگردی