تغییر دکوراسیون داخلی
برای به روز کردن و تغییر دکوراسیون داخلی منزل چمد توصیه مهم برای شما داریم که اینجوری میتوانید با هزینه کم و به راحتی دکور منزل تان را تغییر دهید.

ایده های ناب تغییر دکوراسیون

همیشه برای تغییر دکوراسیون نیاز به تغییرات بزرگ و هزینه آنچنانی نیست گاهی با تغییرات جزئی و بدون صرف هزینه میتوان دکوراسیون منزل را تغییر داد فقط کافیست طبق برنامه پیش بروید.

فرقی نمیکند تغییر دکوراسیون تان کلی باشد یا جزئی باید از قوانین بنیادی پیروی کنید، وقتی طبق قوانین پیش میروید دکوراسیون ایده آل و بی عیب و نقصی خواهید داشت.

تغییر دکوراسیون داخلی

تغییر دکوراسیون داخلی با هزینه کم

- برای شروع تغییر دکوراسیون باید برای هر بخش از خانه یادداشت بگذارید حتی حمام و سرویس بهداشتی و تغییراتی که قرار است در آن ها اعمال کنید را روی کاغذ یادداشت کنید تا یادتان نرود.

- مشکلات دکوراسیون منزل تان از جمله نور کم، رنگ های ناهماهنگ، چیدمان نامناسب، وسایل به درد نخور، دکوری های قدیمی و.... را پیدا کنید و سعی کنید با دقت آن ها را رفع کنید. اگر منزل تان کم نور است لامپ اضافه کنید، وسایل را جا به جا کنید تا چیدمان مناسبی داشته باشند، وسایل کهنه و به درد نخور را دور بیندازید، دکوری های قدیمی را با جدید جایگزین کنید.

تغییر دکوراسیون آسان

ایده های تغییر دکوراسیون آسان

- حالا که قصد تغییر دکوراسیون دارید با رنگ های بی روح و خنثی خداحافظی کنید و به جای آن ها رنگ های روشن و شاد را وارد منزل تان کنید، برای دیوارهای منزل رنگ جدیدی در نظر بگیرید.

- اگر قصد دارید از کاغذ دیواری استفاده کنید در انتخاب رنگ و طرح آن عجله نکنید و با دقت و با در نظر گرفتن رنگ وسایل منزل تان دست به انتخاب بزنید، البته بهتر است سراغ رنگ های تیره و کدر نروید .

تغییر دکوراسیون اتاق

نکات و ترفندهای تغییر دکوراسیون

- اگر در منزل تان گل و گیاه ندارید در اولین فرصت گل و گیاهان زیبا خریداری کنید و از آن ها در بخش های مختلف منزل استفاده کنید علاوه بر زیبایی دکوراسیون میتوانند خانه را پر از انرژی مثبت کنند.

- اگر امکان جا به جایی وجود دارد جای مبلمان را عوض کنید فقط برای اینکه دکوراسیون منزل تان به روز شود، با جا به جا کردن وسایل کلی دکوراسیون منزل تان تغییر خواهد کرد.

تغییر دکوراسیون آشپزخانه

چگونه دکوراسیون منزل را تغییر دهیم؟

 

6 پیشنهاد ویژه برای تغییر دکوراسیون داخلی منزل + عکس

3.230
این مطلب مفید بود ؟1911
منبع : بخش دنیای مد نمناک /ح
وبگردی