رنگ کردن مو
رنگ کردن مو با مواد طبیعی و گیاهی علاوه بر زیبایی موهایتان باعث تقویت آن ها نیز میشود، با ترکیبات طبیعی این رنگ موها دیگر نگران ریزش و آسیب دیدگی موهایتان نباشید.

ساخت رنگ مو خانگی با مواد گیاهی و طبیعی و رنگ کردن مو با آنها

در قدیم مادر بزرگ های موهای خود را با مواد طبیعی رنگ می کردند. رنگ های طبیعی برخلاف رنگ های شیمیایی که موجب آسیب به مو و ریزش آن می شوند، برای تقویت مو بسیار مفید هستند.

اگر موهایتان توسط استفاده فراوان از رنگ مو آسیب دیده دیگر از رنگ های مصنوعی استفاده نکنید و برای یک بار هم که شده موهایتان را با مواد طبیعی مانند حنا، سدر، بابونه، چغندر، روناس و... رنگ کنید تا از مزایای آن بهره مند شوید. در این بخش از دنیای مد نمناک شما را با رنگ کردن مو با مواد گیاهی آشنا می کنیم.

ساخت رنگ مو

رنگ کردن موها بدون مواد شیمیایی و با گیاهان طبیعی

حنا حرف اول را می زند

حنا از بهترین رنگ های طبیعی برای رنگ کردن مو ناخن است و از قدیم الایام از آن استفاده فراوان می شده است. حنا برگ درختچه ای به همین نام است که آن را می کوبند و استفاده می کنند. همیشه رنگ موی حاصله از حنا قرمز نیست شما می توانید حنا را با مواد طبیعی دیگری مخلوط کنید و رنگ موهای متفاوتی به دست آورید.

قبل از رنگ کردن مو با حنا و ترکیب های طبیعی دیگر لازم است مقداری از موادی که می خواهید با آن مویتان را رنگ کنید را بر روی پوستتان بگذارید و سپس بعد از اطمینان از بروز هرگونه حساسیت موهای خود را با آن رنگ کنید.

رنگ کردن مو با حنا

مشکی کردن مو با حنا

چهار قاشق غذاخوری حنا را با آب جوش مخلوط کنید و دو ساعت روی موی سر بگذارید. چهار قاشق غذاخوری وسمه (رنگ حنا) را هم خیس کنید تا بعد از شستن حنا روی سرتان بگذارید، بعد از دو ساعت حنا را بشویید و موها را خشک کنید سپس وسمه را روی آنها بمالید و دو ساعت بعد دوباره موها را آبکشی کنید .

چهار قاشق غذاخوری تنباکو را با دو لیوان آب به مدت نیم ساعت بجوشانید و بعد از خنک شدن روی ماساژ دهید خواهید دید موهای سفید شما سیاه می شود.

یک قاشق غذاخوری برگ کنجد، یک قاشق غذاخوری سنای مکی و یک قاشق غذاخوری حنا را پودر کنید و با یک لیوان آب جوش به صورت خمیر درآورید و دو ساعت اجازه دهید خمیر بماند سپس خمیر را به موها بمالید و پس از گذشت 2 ساعت آن را بشویید.

قبل از تهیه و رنگ کردن موهایتان با این مواد که در ادامه می گوییم موهای خود را با یک قاشق غذاخوری روغن جوانه گندم ماساژ دهید. سپس دو قاشق غذاخوری حنا و چهار قاشق غذاخوری وسمه را در ظرفی بریزید و با یک لیوان آب جوش مخلوط کنید وبعد از 5 دقیقه یک تخم مرغ به مواد اضافه کنید و سپس موها را با این مواد رنگ کنید و بعد از دو ساعت موها را با آب ولرم آبکشی کنید.

پنج قاشق حنا و یک لیوان سرکه را ترکیب کنید و بعدازگذشت یک ساعت آن را به سر بمالید سپس بگذارید این مواد روی سرتان حدود یک ساعت بماند و بعد موها را آبکشی کنید.

دو قاشق غذاخوری پودر گل شقایق، دو قاشق غذاخوری پودر پوست گردو را با یک لیوان آب ترکیب کنید و بگذارید دو ساعت بماند سپس موها رنگ کنید و بعد از دو ساعت آبکشی کنید.

ابتدا چهار قاشق غذاخوری حنا را با یک دوم لیوان آب جوش ترکیب کنید و موها را با آن رنگ نمایید سپس بعد از دو ساعت موها را بشویید و بعد چهار قاشق غذاخوری وسمه و یک قاشق مرباخوری سریش را با ماست مخلوط کنید و به مو بمالید و دو ساعت بعد موها را بشویید.

اگر می خواهید موهایتان مشکی شود موهای خود را با جوشانده پوست گردو ماساژ دهید.

رنگ کردن موهای سفید

  1. برای رنگ کردن موهای سفید چهار قاشق غذاخوری تنباکو را نیم ساعت با دو لیوان آب بجوشانید وپس از سرد شدن به موها بمالید.
  2. برای رنگ کردن موهای سفید دو قاشق غذاخوری پودر گل شقایق و دو قاشق غذاخوری پودر پوست گردو را با یک لیوان آب جوش به صورت خمیر درمی آوریم و بعد از دو ساعت خمیر را به آرامی به موها را رنگ می کنیم سپس بعد از گذشت یک ساعت موها را می شوییم.
  3. برای رنگ کردن موهای سفید یک چهارم فنجان رزماری خشک را به مدت 10 دقیقه در دو فنجان آب بجوشانید و آب آن را روی سرتان بریزید و اجازه دهید شب تا صبح بماند.

رنگ مو قهوه ای روشن در خانه و با مواد طبیعی

برای اینکه موهایتان قهوه ای روشن شود 70گرم ریشه ریواس را 10 دقیقه بجوشانید. بعد از 24 آب آن را با شش قاشق کایولین، یک عدد تخم مرغ و چهار قاشق سرکه سیب ترکیب کنید و روی سر بمالید و پس از یک ساعت موها را بشویید.

برای اینکه موهایتان قهوه ای روشن شود یک قاشق غذاخوری قهوه، دو قاشق غذاخوری بابونه و دو قاشق چایخوری روناس را پودر و با یک لیوان آب جوش مخلوط کنید تا حالت خمیری پیدا کند. چهار ساعت بعد موهایتان را با خمیر رنگ کنید و بعد از گذشت یک ساعت آبکشی کنید.

رنگ مو قهوه ای

برای اینکه موهایتان قهوه ای روشن شود دو قاشق غذاخوری پوست گردو، یک قاشق چای خوری پودر زاج، دو قاشق غذاخوری عرق بهارنارنج و دو عدد زرده تخم مرغ را با هم ترکیب کرده و موها را با آن رنگ کنید و بعد از گذشت یک ساعت موهایتان را بشویید.

برای اینکه موهایتان قهوه ای روشن شود دو قاشق غذاخوری گل بابونه، یک قاشق غذاخوری چای و یک قاشق غذاخوری وسمه را با دو لیوان آب روی حرارت ملایم بجوشانید و وقتی سرد شد یک زرده تخم مرغ را به آن اضافه کنید و به موها بمالید. سپس بعد از سه ساعت موها رابشویید.

برای اینکه موهایتان قهوه ای روشن شود پوست گردوی سبز تازه کوبیدهشده را با چهار لیوان آب روی حرارت بگذارید تا نصف شود سپس آن را به موهای خود بمالید و بعد از نیم ساعت موهای تان را آبکشی کنید.

برای اینکه موهایتان قهوه ای روشن شود 20 گرم حنا، 30 گرم پودر برگ کنجد، 20 گرم پودر بابونه و دو عدد زرده تخم مرغ را با یک لیوان آب جوش ترکیب کنید و بگذارید 4 ساعت بماندو بعد روی موهای تان بمالید و بعد از گذشت چند ساعت آبکشی کنید.

برای اینکه موهایتان قهوه ای روشن شود سه قاشق غذاخوری قهوه، دو قاشق غذاخوری پودر پوست گردو، دو قاشق غذاخوری حنا و یک قاشق غذاخوری وسمه را مخلوطکرده و با آن مویتان را رنگ کنید وبعد از دو ساعت موهای تان را بشویید.

برای اینکه موهایتان قهوه ای روشن شود دو قاشق غذاخوری حنا، سه قاشق غذاخوری قهوه، دو قاشق غذاخوری پودر کاکائو و یک قاشق غذاخوری وسمه را با مقداری آب خمیر کنید و روی سر بمالیدو دو ساعت بعد آن را بشویید.

برای اینکه موهایتان قهوه ای روشن شود30 گرم بابونه را در آب بجوشانید و با 15 گرم حنا (یا روناس)، 30 گرم قهوه و 20 گرم اقطی ترکیب کنید وموهایتان را با آغشته نمایید سپس بعد از دو ساعت آن را بشویید.

رنگ موی طبیعی قهوه ای تیره

برای اینکه موهایتان قهوه ای تیره شود یک قاشق چای خوری چای را در 200 میلی لیتر آب بجوشانید تا نصف شود سپس چای صاف شده، یک فنجان پودر حنا، یک قاشق چای خوری پودر انگور خشک شده و دو قاشق چای خوری روغن نارگیل یا زیتون را با هم مخلوط کنید و بگذارید یک شبانه روز در ظرفی آهنی بماند. صبح مقداری پودر گل میخک به آن اضافه کنید و به موی سر خود بمالید و بعد یک یا دو ساعت آبکشی کنید.

برای اینکه موهایتان قهوه ای شود پودر پوست گردو، پودر زاج، پودر حنا، زرده تخم مرغ و آب را به حالت خمیری شکل در آورید و روی موها ی تان بمالید وپس از 40 دقیقه آبکشی کنید.

برای اینکه موهایتان قهوه ای شود آب دو عدد لیموترش، یک قاشق غذاخوری حنا، یک قاشق غذاخوری پودر قهوه و یک لیوان آب جوش را مخلوط کنید و به مدت پنج دقیقه بجوشانید تا حالت خمیر نرم به خود بگیرد بعد از نیم ساعت به مواد یک عدد زرده تخم مرغ اضافه کنید و به موهای خود بمالید سپس یک و نیم ساعت بعد موهایتان را بشویید . بهتر است قبل از گذاشتن این مخلوط روی مویتان ، موهای خود را با یک قاشق غذاخوری روغن جوانه گندم ماساژ دهید.

رنگ موی سرخ جذاب

برای سرخ شدن مویتان با مواد طبیعی حنا را با آب یا عرق بهارنارنج مخلوط کنید و بعد از چند ساعت، کمی آب به آن اضافه کرده و به مو بمالید. اگر مقداری آب اکسیژنه به خمیر حنا اضافه کنید، مو ها را به رنگ آتشین درمی آید.

برای سرخ شدن مویتان با مواد طبیعی اقطی سرخ (نام گیاه) را با آب مخلوط کنید و موهایتان را با آن آغشته نمایید.

رنگ موی قهوه ای بلوطی

برای اینکه موهایتان بلوطی شود پودر حنا را با آب اکسیژنه و قهوه مخلوط کنید و موها را با آن رنگ کنید و دو ساعت بعد مو را با آب ولرم آبکشی کنید.

رنگ موی طلایی

برای طلایی شدن موهایتان پنج قاشق غذاخوری گل بابونه و پنج قاشق غذاخوری گل ریواس را با سه لیوان آب روی حرارت ملایم بجوشانید. بعد از 20 دقیقه صاف کنید سپس این مواد را روی موهای خود ریخته ماساژ دهید.

برای طلایی شدن موهایتان پنج قاشق غذاخوری پودر بابونه را با یک لیوان آب به مدت پنج دقیقه بجوشانید، پس از سرد شدن یک قاشق غذاخوری صابون به آن اضافه کنید به طوری که در آن حل شود. ابتدا سر را صابون بزنیدو بدون اینکه آبکشی کنید این مخلوط را روی سر ماساژ دهید و یک ساعت بعد موها را بشویید.

برای طلایی شدن موهایتان یک چغندر را رنده کرده و در یک فنجان آب بجوشانید و با نصف قاشق چای خوری کاتا مخلوط کنید. بعد از صاف کردن، آن را با یک فنجان حنا مخلوط کنید و یک قاشق چای خوری پودر قهوه به آن اضافه کنید و یک شب در داخل ظرف فلزی قرار دهید. صبح نصف پیمانه کشک به آن اضافه کنید و به موهای خود بمالید و بعد از دو تا سه ساعت موها را بشویید.

برای طلایی شدن موهایتان مقدار مساوی از بابونه، قهوه، آبلیمو، سرکه و زعفران را ترکیب کنید و به موهای بمالید و پس از دو ساعت آبکشی کنید.

رنگ موی شرابی

برای شرابی شدن موهایتان یک عدد چغندر متوسط را در مقداری آب بجوشانید و با شش قاشق حنا مخلوط کنید و روی موهای تان بگذارید و پس از یک ساعت آبکشی کنید.

برای شرابی شدن موهایتان دو قاشق غذاخوری حنا، یک قاشق غذاخوری رنگ حنا، سه قاشق غذاخوری روناس، دو قاشق غذاخوری گل ریواس را با آب لبو قرمز ترکیب کنید و روی مو ها بگذارید و دو ساعت بعد موها را بشویید.

برای شرابی شدن موهایتان 300 سی سی دمکرده بابونه و یک قاشق سرکه یا آبلیمو را با شش قاشق غذاخوری حنا ترکیب کنید و یک ساعت بعد آبکشی کنید.

برای شرابی شدن موهایتان پنج قاشق غذاخوری روناس را با یک لیوان آب جوش به مدت 20 دقیقه بجوشانید، پس از سرد شدن و صاف کردن نصف آن را به موهای تان بمالید، بعد نیم ساعت باقیمانده مواد را به موها زده و یک ساعت صبر کرده و بعد با آب ولرم بشویید.

برای شرابی شدن موهایتان شش قاشق غذاخوری حنا، آب شلغم که قبلا دم کشیده و خنک شده و دو قاشق غذاخوری قهوه و دو قاشق غذاخوری سرکه را ترکیب کنید و دو ساعت بعد از روی مویتان بشویید.

رنگ موی مسی

برای رنگ کردن مویتان به رنگ مسی چهار قاشق غذاخوری گل ریواس، چهار قاشق غذاخوری گل بابونه، چهار قاشق غذاخوری حنا و سه لیوان آب را بجوشانید و بعد موها را با آن ماساژ دهید و پس از دو ساعت آبکشی کنید.

برای رنگ کردن مویتان به رنگ مسی حنا، وسمه، روناس، آب آلبالو، قهوه و پوست پیاز قرمز را مخلوط کنید و به موهای خود بمالید و 2 ساعت بعد بشویید.

برای رنگ کردن مویتان به رنگ مسی تیره یک قاشق چای خوری چای را در 200 میلی لیتر آب بجوشانید تا مقدار آن به نصف برسد سپس آن را صاف کنید تا چای از آن جدا شود.

یک فنجان پودر حنا، یک قاشق چای خوری پودر انگور خشک شده، دو قاشق چای خوری روغن نارگیل (یا زیتون) و چای تزئینی را با هم مخلوط کنید و بگذارید یک شب در ظرفی آهنی بماند. صبح مقداری روغن اکالیپتوس به حنا اضافه کنید و آن را به سر خود بمالید و بعد یک یا دو ساعت آن را آبکشی کنید.

برای رنگ کردن مویتان به رنگ مسی تیره حنا و بابونه، آبلیمو و سرکه را با هم مخلوط کنید و روی موهای خود بمالید.

قرمز متمایل به طلایی

برای ایجاد رنگ قرمز متمایل به طلایی، 211 گرم پودر حنا و دو پیمانه آب لیمو را در ظرف غیرفلزی مخلوط کنید. بگذارید مواد به مدت چهار تا شش ساعت بماند تا کمی غلیظ شود. بعد آن را روی سر بمالید و با پلاستیک ببندید. پس از دو تا سه ساعت، موهای خود را بشویید.

حنا، برگ و تخم چغندر وگلبرگ شقایق هم موهای شما را رنگ قرمز متمایل به طلایی،می کند.

آیا زنان باردار می توانند از رنگ های طبیعی استفاده کنند؟

رنگ های طبیعی برای خانم های باردار هم اگر بریدگی یا زخم نداشته باشند، مشکلی ایجاد نمی کند به علت نامشخص بودن واکنش آن در بدن خانم باردار و جنین، در این مقطع زیاد و مکرر استفاده نشود.

دفعات رنگ کردن مو با رنگ های شیمیایی موجب ناقص الخلقه شدن نوزادان حیوانات می شود. به همین دلیل به خانم ها توصیه می شود حداقل در سه ماهه اول بارداری از رنگ های شیمیایی استفاده نکنند.

رنگ مو در بارداری

چند نکته ی مهم

  • قبل از رنگ کردن مویتان با این مواد قسمت کوچکی از موی خود را با این مواد رنگ کنید تا رنگ مورد نظر خود را ببینید.
  • اگر می خواهید رنگ موهایتان تیره تر و یا روشن تر شود چندین مرتبه این کار را تکرار کنید زیرا رنگ های تیره با تکرار، تیره تر و رنگ های روشن روشن تر می شود.
  • مدت زمان نگهداشتن رنگ روی مو به جنس مو و رنگ پذیری موی شما بستگی دارد.
  • برای اینکه موهایتان زیباتر شود باید شرایط دمایی محیط، نزدیک به دمای بدن یعنی 37 درجه سانتی گراد باشد.
  • برای موهای آسیب دیده هنگام استفاده از حنا، زرده تخم مرغ یا روغن زیتون به ترکیب رنگ تان اضافه کنید.
  • کیفیت، تازگی گیاه، میزان مواد، نحوه ترکیب مواد، جنس و رنگ موی هر شخص، زمان ماندن مخلوط روی مو و. . .رنگ های متفاوتی را در موی افراد مختلف ایجاد می کند.
  • اگر موهایتان دکلره و رنگ شده است باید بدانید رنگ های گیاهی به راحتی روی آن نتیجه می دهد.
  • توجه داشته باشید رنگ های شیمیایی به سختی روی رنگ های گیاهی می نشیند.
  • شست وشو با چای هاله زیبایی روی موها ایجاد می کند.

تست اولیه را فراموش نکنید

قبل از رنگ کردن موهایتان با مواد طبیعی مقداری از این مواد را روی پوست بازویتان بگذارید و اگر بدنتان قرمز شد یا جوش های ریزی در آن پیدا شد بهتر است از این مواد استفاده نکنید.

فرمول ساخت رنگ مو طبیعی و گیاهی برای رنگ کردن مو درخانه

4.62604
این مطلب مفید بود ؟2374230
منبع : بخش دنیای مد نمناک /ن/ح/ز.ت
برچسب : رنگ مو
94 نظر به ثبت رسیده است
Parzhin1399-02-28
سلام من فکر کنم جنس مو خیلی موثره چون من حنا ، پودر دارچین ، پوست گردو ،و اینها رو با مقداری چای دم کرده ( داغ) مخلوط کردم و دو ساعت کنار گذاشتم و روی موهای همسرم گذاشتم که یه رنگ طلایی خیلی خوشرنگی داد. و همین رنگ رو من برای خودم درست کردم که حتی نیم درجه هم رنگ موهام تغییر نکرد????
7517
لیلا1398-12-24
سلام بچه ها من رنگ موهایم روشن بود وسمه رو تنهاگذاشتم با آب داغ بعد ۶ساعت رنگ موهام زیتونی خوش رنگ دراومد.
2110
لیلا1397-08-03
من چای بابونه رو با جوشونده پوست گردو و وسمه گزاشتم خیلی مشکی شد
2712
سید صلاح1401-12-24
من خیلی روش ها رو امتحان کردم جواب نداد
50
سی رخ1397-05-04
عزیزم.اون سرمه و وسمه میگن ،حنا با چای ترکیب میکنن نه.با وسمه اشتباه.نکنی خیلی هم خوب در .میاد
1716
نارسیس1398-11-13
وسمه رنگ مو را تیره و سیاه میکند. کسانی که رنگ موی روشن می‌خواهند از وسمه استفاده نکنند.
314
ناشناس1397-04-14
واقعا چ کاریه ک میکنین من برای رنگ قوه ای روشن وسمه و قهوه و حنا و کاکائو گذاشتم رنگ مو های خودم خرمایی روشن بود الان شده قهوه ای تیره تیره فقط وقتو هزینه مردمو میگیرین واقعا خجالت داره
3737
سحر1397-04-07
سلام خسته نباشید,پسرم موهاش کم پشت بود بور ولی بر اثر دارو های گیاهی موهاش تیره شد حالا میخوام ببینم بابونه با زرده تخم مرغ به تنهایی رنگ موهاش تغییر میکنه البته گذاشتم خیلی شل شد ولی رنگ باز نکرد اشکال چی بود؟
2311
سحر1397-04-07
باسلام وخسته نباشید من پسرم واسه رشد موهاش دارو گیاهی زدم رنگ موهاش تیره شد حالا گفتن واسه روشن شدن مو بابونه رو با زرده تخم مرغ قاطی کنین نتیجه میبینین ولی نشد
1810
آوینا1398-01-21
هیچی به حنا اضافه نکن فقط حنا بی رنگ بذار نه حنا معمولی
216
فاطمه1397-03-31
سلام اگه بخوام موهامو با حنا تقویت کنم بعد نخوام رنگ بگیره موهام باید چیکار کنم؟چی به حنا اضاف کنم
3811
خادم1401-10-30
حنا بی رنگ استفاده کنید اصلا رنگ نمیگیره
52
نیلو1401-10-30
شما میتونید به جای حنا و شامپو از زرده تخم مرغ و گل سرشوی استفاده کنید
04
مریم1402-08-07
روغن زیتون چند قاشق بهش اضافه کن.
00
ترنج 1397-03-26
من موهام خرمایی یکم اومدم جلوش موهام رنگ کردم حنا با آب لیمو بزارم رنگ میشود ميخوام قهوه ای روشن بشه
2311
س.ن 1397-03-12
من باردارم اشکال نداره بزنم ؟
3510
سپیده1397-03-16
من خودم تا 6 7 ساعت این مواد روی موهام نمونه اصلا رنگ نمیگیره، این رنگ ها توشون از مواد رنگ بر استفاده نشده بنابراین زمان بیشتری نسبت به رنگ های شیمیایی لازم داره، البته بستگی به رنگ موی قبلی تون و جنس مو هم داره. اگه موی نازک یا روشنی دارین زمان کمتری میخواد ..اما حواستون هم باشه در عین حال که باید زمان بیشتری بدین آسیبی به موهاتون نرسه.
154
هانی1397-02-08
ببخشید اون رنگ وسطی ترکیباتش چیه؟؟؟؟و اینکه من چندبار و با چند روش و ترکیبات مختلف برا رنگ گرفتن موهام امتحان کردم اما جواب نداد هر چند موهام قهوه ای تیره هست ولی جواب نداد
145
ثنا حقدادی1397-01-25
سلام من موهام خیلی ساقه ضخیمی داره و با رنگ های شیمیایی روشن هم رنگ نمی گیره!چه رنگ طبیعی خوبه که استفاده کنم تا موهام رنگ بگیره
2811
Parisa 1397-01-14
اکسیدان یه ماده ی شیمیاییه که برای رنگ کردن مو استفاده میشه از لوازم ارایشی ها هم باید بخرید
80
حسین1397-01-13
سلام من پودر گل شقایق وگردوسبزمخلوط کردم دوساعت روموهام گذاشتم جواب نداد میشه بگید اکسیدان چیه ازکجا بگیرم
1910
ma1396-12-22
با سلام و خسته نباشین میخواستم موهامو قهوه ای روشن کنم موهای خودم مشکی ان چیکار کنم موهام رنگ بگیره دو روز قبل هم اون موادی که گفته بودین رو گذاشتم ولی زیاد مشخص نیست رنگشون عوض شده لطفا زود جواب بدین
404
فرزانه1396-11-27
حنا بعد یه مدت با شستشو رنگش میره ..نه این که اصلا بره فقط از اون قرمزی در میاد و بعد چند ماه موها هم به رنگ خودشون بر میگردن ...اما وقتی بری زیر افتاب بازم معلوم میشه حنا زدین
145
ساحل1396-08-06
موهایم با حنا سرخ یا قرمزی شده چه کنم که دوباره نصواری روشن شود
1410
فائزه1396-07-28
حنابایدشب تاصبح بمونه روموهاتون
198
امیر1396-07-07
انصافا اسکل نکنید باو یه ساعته اینارو گذلشتم رو ریشم دو تا دستورم امتحان کردم هیچ کدوم ج نداد نه حنا نه دارچین
2117
حامد1396-06-28
سلام، چه کار کنیم که رنگ موهای طبیعی دوام بیشتری داشته باشه و دیرتر رنگشون بپره. خواهشا راهنمایی کنید.
259
نگار 1396-06-26
فقط رو موهایی که سفید هست عمل میکنه ؟ من خیلی سن ندارم و میخوام فقط پایین موهام رنگ قهوه ای خیلی روشن شه نمیدونم این کارا جواب میده یا باید رنگ شیمیایی بزارم؟
2215
, آرزو 1396-06-22
سلام ببخشید من فقط حنا دارم و پوست سبز گردو چی اضافه کنم بهش که موهام خوش رنگ شه و بور مرسی
409
ااا1396-06-21
سلام ممنون از مطالب زیباتون
158
رها1396-06-19
سلام ببخشید برای رنگ قهوهای شش تا دستور نوشته .برای سمت راستی کدوم رو باید اجرا کنیم؟؟مرسی
269
نازنین1396-06-14
سلام من موهام تقریبا بین مشکی و قهوه ای تیرست میخوام با حنا قهوه ای خیلی روشن بشه؛کسی میدونه باید چیا بهش اضافه کنم؟ لطفا راهنمایی کنید☹
6816
ندا1396-10-21
سلام حتما هفته های اول هفته ای یکبار حنا بزارید بعد کم کم دو هفته ی بار ...حنا ی قاشق غذاخوری مورد سدر هم ی قاشق روغن زیتون قهوه ی دونه زرده تخم مرغ کمی اب اینا رو باهم مخلوط کنید خمیر که شد ی ساعت یا چندساعت بزارید بمونه ی پلاستیک بکشید روش خشک نشه بعد فقط ریشه مو بزارید برای ریزش مو و ضخیم شدن تار مو عالیه .خودم امتخان کردم خیلی ریزش مو داشتم افسردگی گرفته بودم چند هفته حنا گذاشتم ریزش موهام قطع شده قبلا روزی صدتار مو میریخت الان روزی چهل تار مو حتی هنگام شستشو موهام خیلی کم میریزه
2912
فاطیما 181396-05-24
من موهام شدید ریزش داره حنا بزارم خوبه؟
448
ماعده1396-04-16
اگه رنگ طلائی یا رنگ قهوهای روشن بخوایم به رنگ خود موهامون بستگی داره؟
189
مائده1396-04-09
بعد از سه ماه میشه دوباره رنگ کرد
128
مینا1396-03-16
ببخشید یه سوال داشتم اگه اینا رو استفاده کنم روی جنس مو که تاثیری نداره؟ من موهام نرمه،بعد از استفاده به دفعه ای زیر و سفت نشه.
816
Fatima1396-12-18
میخک دم کرده و ادویه ای ک قهوه ای رنگم هست
145
هلیا 1396-03-03
با سلام، ببخشید منظورتون،از پودر گل میخک، گل تزیینی میخک هست؟ یا اون میخکی که به عنوان ادویه ودم کرده استفاده میکنیم؟
1912
تینا1396-03-20
عزیزم آب اکسیژنه بری داروخانه بگی بهت میدی قیمتشم زیاد نییت پنج شیش تمنه
129
آسیه1396-02-16
سلام میخاستم بپرسم این ترکیب رنگ بلوطی که نوشتین اولا اب اکسیژنه چیه از کجاتهیه کنم و اگه تو ترکیبش یکم سدر بریزم با بقیه موادی که گفتین ترکیب جواب میده یانه
148
Zahra1396-02-05
اگر اين تركيب ها رو با برس بماليد روي موهاتون هايت طبيعي ميشه .امتحان كردم خيلي خوب شده
2320
نسیم از تبریز1395-12-28
سلام و تبریک عید سال96. امیدوارم در سال جدید بیشتر به فکر سلامتی درون ، جسمی و روحی و شادابی باشیم تا به فکر ظاهر. البته زیبایی ظاهر هم به اندازه نه افراطی و وسواسی.
1856
ساهره1395-12-07
سلام ببخشيد من موهام ازبالا مشكيه نصف ببعد بلوند شكلاتي روشنه، ميخواستم به موهام قهوه بزنم قهوه اي تيره بشه بنظرتون قشنگ ميه؟ اصلا كلا جواب ميده اگه قهوه بزنم باتشكر
403
بانو1395-12-05
سلام.من یک سال پیس موهامو دکلره کردم الان ریشه ها مشکی و ساقه موهام طلائیه.بخوام ازین دستور رنگهای گیاهی استفاده کنم باید چ کار کنم ک رنگش یکدست دربیاد و دو رنگ نشه. ممنون میشم راهنماییم کنید
4636
آزیتا1395-11-07
اگه تو حنا لیمو خشک بریزی دیگه رنگ موت عوض نمیشه
2018
زهرا1395-11-03
سلام.من موهام مشکیه.میخوام برای جلوگیری از ریزش و پرپشت شدن حنا بزارم..چکار کنم که رنگش عوض نشه و اینکه اگه بخام رنگ کنم چند ماه بعد اثر حنا میره تا رنگ کنم؟
3515
فاطمه1397-05-17
آب 2 عدد چغندر را بگیرید. آب لبو روی موهای قهوه ای تیره، رنگ قرمز تیره ایجاد می کند.
2.آب لبو را با عسل مخلوط کنید. آن را داخل یک ظرف ریخته و 4/1 پیمانه عسل به آن اضافه کنید.آن را هم بزنید تا کاملاً یکدست شود. این ترکیب آماده است تا آن را روی موهایتان بگذارید.
3.موهایتان را بشویید. یادتان باشد که از نرم کننده پس از شامپو استفاده نکنید. موهایتان را با حوله خشک کنید و با یک شانه دندانه درشت گره موهایتان را باز کنید.
4. ترکیب رنگ تان را روی موهایتان بگذارید. دستکش پلاستیکی دستتان کنید و رنگ را روی تمام موهایتان بگذارید.
5.موهایتان را بپوشانید. از یک کلاه حمام پلاستیکی یا پلاستیک استفاده کرده و روی موهایتان را بپوشانید. رنگ مو حداقل باید 4 ساعت یا تمام شب روی موهایتان بماند.
6. موهایتان را با شامپو، نرم کننده و آب گرم بشویید تا آب چغندر و عسل از روی سرتان پاک شوند. وقتی مویتان خشک شود می بینید که موهایتان به رنگ شرابی شده است
96
زهره1395-10-22
ميخواستم بدونم مو با اب لبو خالى رنگ نميگيره؟ من اينجا دسترسى به هيچ كدوم ندارم جز قهوه و اب لبو
4916
علی1395-09-18
سلام ببخشید رنگ مو طبیعی من قهوه ای روشنه اگه بخوام رنگ موهامو زرد کنم مشکلی نداره یعنی این ماسک گل ریواس با پودر بابونه فقط برای موهای سفیده ممنون خواهش میکنم جواب بدین خیلی ممنونم.
5632
مهسا1395-08-29
من موهام مشکی پر کلاغیه اما چند بار که روغن زیتون برا تقویت مو هام زدم رنگ موهام تغییر کرده حالا نمیدونم این تغییر رنگ مال روغن زیتونه یا خود به خود تغییر کرده
2621
لیانا1395-08-26
ببخشید من موهای خودم قهوه ای با رگه های طلایی هستش چطور کلشو طلایی کنم
4718
++++1400-12-05
خو خوشگله که رنگ موی قهوه ای با رگه ی طلایی اینجور موها کم پیدا میشه قدرشونو بدون،
من موهام بالاش قهوه ای تیره از گردن به پایین قهوه ای متوسطه تو نور و آفتاب هایلایت سوزنی قهوه ای روشن داره خیلی خوشگل دیده میشه حیفم میاد رنگ کنم
41
حسین صدیق1398-06-31
نه حنا هندی مو رو خراب نمیکنه من استفاده کردم
1316
++++1400-12-05
مامان من همیشه قبلنا حنا هندی میذاشت موهاش تا کمرش بود بعد چندین سال موهاش کم پشت شد تقریبا نصف موهاش ریخت مجبور شد کوتاه کنه بعدش دیگه فقط رنگای شیمیایی استفاده کرد،
جوری نامحسوس موهارو میریزونه به مرور که اصن متوجه نمیشین بعد چن سال یهو میبینین موهاتون نصف شده
23
هما1396-05-01
اصلا رنگش نمیره حتی رو موهای سفید ولی شیمیاییه بدجوری باعث ریزش مو میشه به حدی که موهای من بعدا چند سری استفاده یک سوم شده موقع گذاشتن یه کم ازش پاشید رو دیوار اتاقم ویادم رفت پاکش کنم بعد یه ساعت دیدم دیوار رو خورده
2412
یلدا1395-11-07
نه حنا هندی موها رو خراب نمیکنه بعد از پریدن رنگ هم مو به رنگ طبیعیش برمی گرده.
822
سارا1395-08-12
میخام موهام مشکی شه چیکار کنم کسی اینجا حنا هندی استفاده کرده ؟ بم گفتن موهارو خراب میکنه بعد زو هفته هم رنگش میپره مسی میشه کسی تجربشو داره ؟؟
2717
رویا1395-06-16
من تركیب حنا و پوست گردو و وسمه و قهوه(چون نمیدونستم قهوه مخصوص هست از قهوه خوراكی استفاده كردم) روی موهام گذاشتم موهام قهوه ای شده البته چون موهای خودم خیلی مشكی هست و دیر رنگ میگیره یه مقدار خیل كم اكسیدان ریختم و رنگش خیلی خوب شده و واقعا حالت طبیعی داره اصلا هم موهام زبر و وز نشده خوش حالت تر هم شده.ممنون از سایت خوبتون
2422
رویت1395-06-15
من از دستور حنا وسمه پودر پوست گردو و قهوه خوراكی استفاده كردم موهام قهوه ای روشن شده البته چون موهام به سختی رنگ میگیره ی مقدار اكسیدان هم قاطیش كردم خیلی خوب شده
2416
الهه1397-02-05
ببخشید این رنگش میشه قهوه ای روشن
2417
مهدیه1395-04-06
عالی ولی اگه این دستور روبزارین قطعا نتیجه میگیرین (شش قاشق غذاخوری حنا چهار قاشق غذاخوری روغن کنجد دو قاشق غذاخوری قهوه و نسکافه - دوقاشق غذاخوری چای را بجوشانید سپس چای را در یک لیوان بریزید (ابته بدون تفاله ی چای) و داخل ظرف حنا بریزید اگر مایع شما کمی سفت بو کمی اب ولرم یا گرم و داغ بریز تا مایع کمی نرم شود و سپس مایع را به موهایتان بمالید و سر را بایک نایلون بپوشانید و یک روسری ببندید تا مو عرق کند سپس بعد پنج یا شش ساعت موی خود را با اب گرم بشویید ) امید وارم نتیجه شو بگیرین
7527
زینب1396-02-26
سلام . یکی از علت های ریزش جدی مو کمبود ویتامین دی هم هست. خصوصا برای خانما. اینو هم چک کنید پیش دکتر
248
روشنا1396-05-02
آب سماق باعث کاهش ریزش مو میشه
1812
مریم1396-01-30
بنظر من شامپوها عامل ریزش مو هستن، من داشتم از ریزش بیش از حد افسردگی می گرفتم تا اینکه دیگه شامپو نزدم و بجاش از صابون صدر استفاده کردم، تو دوبار اول نتیجشو دیدم
256
سعیده 1395-05-03
منم موهام کم پشت بود حنا گذاشتم اونم چن بار ولی اصلا موها زبر نمیشن بلکه خوش حالت تر میشن
3817
++++1400-12-05
حنا به بعضی موها میسازه به بعضیا نمیسازه ، ماله بعصیارو نرمتر و خوشحالتر میکنه اما ماله بعضیارو وز و خشک میکنه،
موهای من لخت و صافه چندبار که حنا گذاشتم دیگه بدش موقع شونه کردن الکتریسیته و وز میشه حتما باید سرم بزنم تا مثل قبل صاف وایسته و تو هوا نره، سه ساله گذشته ولی هنوزم موهام اینجوری مونده هرکاری میکنم ، علاوه بر اینکه ریزش موی شدیدم گرفتم تا یه مدت شدید میریخت موهام و کم پشت شده بود
10
پريسا1395-03-31
سلام خسته نباشين من موهام قهوه اي خرمايي هست كم پشت و خيلي ميريزه شوره هم ميزنه خيلي زود هم موخوره ميگيرم ميخواستم موهامو با قهوه و حنا رنگ كنم اما ميترسم موهام خراب بشه نميخام موهام زبر و كلفت بشه ميشه راهنماييم كنيم ميترسم موهام و رنگش خراب بشه و ميخام موهام نرم بمونه
7935
روم1395-03-22
سلام من یک سری حنا رو با تخم کرفس گزاشتم رنگ مو هام روشن شد میخواستم بدونم اگه خیلی بخوام روشن بشه از کدوم ترکیب استفاده کنم
4125
مهدیه 1395-04-06
اصلا خوب نیست باعث وز شدن مو میشه
3014
محمدمهدی حاجتی 1395-02-16
به نام خدا با سلام خواهران من راهش این نیست که رنگ موها را هی تغییر بدید راهش اینه که ریشه موها را با سلولهای بنیادی تدرمان کنید با تشکر یا علی مدد
2746
الینا1395-03-25
آره واقعا یازده باره که گذاشتم ولی نتیجه نگرفتم همش دروغه
3217
Raha1395-05-19
همون چیز هایی که گفت رو به اندازه هم مخلوط کردیدو گذاشتید ؟ و واقعا طلایی شد !؟؟
2814
ملیکا1395-02-01
برای اشخاصی که رنگ موی طبیعیشون روشنه اگه حداقل دو هفته یک بار استفاده شه نتیجش کاملا مشهوده من رنگ موی طبیعی خودم زیتونیه و الان نتیجشو کاملا دیدم قسمت های روشن موهام طلایی رنگ شده و میخواستم از اطلاعات مفیدی که گذاشتید تشکر کنم
3116
شبنم1395-01-02
سلام این رنگ موی ظلایی اصلا جواب نمیده و کاملا الکیه فقط وقتتون را میگیره و هزینه
5831
مرجان1394-12-28
سلام، ببخشید من موهام قبلا روشن بود اما رنگ کردم والان مشکی شده، کوتاه کردم موهامو پسرونه از رنگ موم چیزی نمونده روسرم، میخواستم موهامو با قهوه رنگ کنم کدوم مواردو پیشنهاد میدین که یه رنگ قهوه ای خوش رنگ دخترونه بشه، ممنون میشم راهنماییم کنید
14947
زهرا1395-12-07
با سلام موهای من رنگ شیمیایی داره ایا این رنگ های طبیعی روش جواب میده
5726
Soodish1395-10-04
سلام عزیزم. یعنی مثل رنگ موهای فانتزی این رنگها هم زود میرن ؟
5934
زهرا1396-10-07
اره همون لبوعه. اسم دیگه چغندر قرمز لبو میشه
129
ستایش1395-03-29
شاید اشتباه نوشته ولی من گذاشتم خیلی هم خوشگل شده باید بزاری آب لبویی که پخته خوب جمع بشه و بعد لهش کنی و با حنا قاطی کنی و بزاری هرچی بیشتر بمونه روشن تر میشخه صورتی هم میشه اگه خیلی بزاری
4028
شایسته1394-12-04
سلام ببخشید گفتین برای رنگ.موی شرابی باید حنا رو با چغندر مخلوط کنیم.خواستم بدونم منظورتون لبو نبود?چون لبو رنگش قرمزه ولی چغندر رنگی نداره.
7629
Raha1395-05-19
باید همه اون رو به اندازه هم بریزی
2931
فریبا1394-09-10
سلام من میخواستم موهامو رنگ قهوه ایه روشن کنم مه موادرو طبق دستور گذاشتم بعدازدوساعت هم شستم متاسفانه هیچ تغییری نکرد میشه رانمایی کنید
17052
افسانه1394-09-10
ببخشیدمن موهام کلا سفید شده حنا گذاشتم بعد وسمه روش گذاشتم نارنجی اتشی شده چکارش کنم؟
33276
pouya1394-09-04
برای تغیرر رنگ مو از مشکی به جو گندمی باید چی استفاده کرد؟
11425
هدی 1394-08-18
سلام ببخشید میخواستم بدونم با رنگ طبیعی هم موها سفید میشن؟
15776
نازگل1395-05-17
سلام بله همون تنباکویی هستش ک برای قلیون استفاده میشه
3634
علی1394-08-08
با سلام ،میخواستم بدونم منظورازتنباکوهمان تنباکویی هست که در قلیان ها استفاده میشود؟
21053
س1395-11-02
سلام ببخشید میگم برا اون رنگ قهوه ای وسطی کدوم دستور رو استفاده کنم؟؟؟؟؟
10744
eli1395-08-05
سلام نه عزیزم به هیچ عنوان اتفاقی نمی افتدد شما می توانی با خیال راحت موهایتان را رنگ بزنید ولی اگه رنگی که قبلا زده اید دکلره باشد بهر رو موهایتان نتیجه می دهد.:)
3925
مریم 1394-07-27
سلام میخواستم بدونم آیا روی موی رنگ شده شیمیایی، رنگ موی طبیعی بزنیم مو رنگ میگیره یا نه؟آیا به مو آسیب نمیرسد؟
27890
‌soryasetayesh@yahoo.com1394-07-01
سلام نه عزیزم تو عطاری هست بگو قهوه وسه حنا میخوام
7639
سمانه1394-06-03
با سلام . ببخشید میخواستم بدونم این پودر قهوه که برای رنگ سر به کار می برید همون پودر قهوه ی خوراکی هست ؟؟؟ ممنون میشم سریع تر جواب دهید . ممنون
38392
سام افشار1400-05-14
سلام بچه ها من روش آبلیمو و دارچین رو استفاده کردم فوق العاده بود و این روش برای کسایی که موهای قهوه ای سوخته و یا مشکی دارن دیرتر جواب میده من خودم موهام قهوه ای سوختس یک ماه این روشو رفتم موهام کاملا طلایی شده ولی واسه داداشم که موهای خرمایی داره توی دو هفته کامل طلایی شده
214
وبگردی