ضد پیری
توصیه ضد پیری شما چیست؟ کرم ها و روش های جراحی؟ بله موافقم که این روشها برای جوانسازی پوست موثرند امابیشتر بااین موافقم که با یک میوه خوشمزه پیری و افتادگی پوست،چین و چروک پوست را نابود کنم.

بهترین و قوی ترین ضد پیری طبیعی پوست

می خواهید جوان بمانید برای مدت طولانی تر و با اثراتی بیشتر. این خواسته ی هر انسانی است و هیچ کس نمی تواند بگوید جوانی و زیبایی برای او اهمیت ندارد . برای رسیدن به خواسته ی جوانی و زیبایی به سبد غذایی تان بیشتر دقت کنید . کمی حذف و اضافه ها را با وسواس بیشتری انجام دهید تا پوست و چهره ی شما زیبا و جوان تر بماند. توصیه ی ما در این بخش در میان مواد غذایی ضد پیری و جوان ماندن پایدار میوه هایی هستند که پوست را جوان و جسم را سالم نگاه می دارند.

 میوه های جوان کننده و ضد پیری:

بهترین میوه ها برای حفظ زیبایی و سلامت پوست در عین حال جوانی چهره را در یک لیست 9 گزینه ای به شما معرفی میشود.

1- کیوی پادشاه میوه های ضد پیری:

کیوی

خواص کیوی برای پوست به عنوان یک میوه ضد پیری

آنتی اکسیدان و ویتامین های موجود در میوه کیوی یکی از مورد نیازهای جوانی پوست است. مطالعات نشان می دهد که میوه کیوی با داشتن ویتامین های C E روند چروک شدن پوست را کاهش می دهد. همچنین میوه کیوه به عنوان یک ضد پیری پوست و جوان ساز طبیعی ، پوست را در برابر حملات رادیکال های آزاد محافظت می کند.

2- انار یک دنیا خاصیت در کنار ضد پیری و جوانسازی پوست:

انار ضد پیری

انار ضد پیری و جوان کننده پوست قوی

از بارزترین خواص انار برای پوست می توان به تامین تغذیه سلول های پوست اشاره کرد. انار غنی از ویتامین ها و مواد معدنی مانند فسفر و ریبوفلاوین است . انار در تولید کلاژن پوست موثر است ف ماده ای که نبودش یعنی چین و چروک و پیری پوست.

 3- هندوانه آب رسانی و ضد پیری پوست:

هندوانه برای پوست

هندوانه بهترین میوه ضد پیری برای آبرسانی پوست

میوه خوشمزه و پرطرفدار هندوانه شامل ویتامین های آنتی اکسیدان ضروری مانند ویتامین های A، ویتامین، B و ویتامین -C . علاوه بر این، دانه ها منابع روی، سلنیوم، ویتامین E است.

هندوانه با داشتن آب فراوان و با آبرسانی به پوست از افتادگی و پیری این عضو مهم بدن جلوگیری می کند.

4- آواکادو با تغذیه کامل وست و یک ضد پیری قوی:

آواکادو برای پوست

خواص آواکادو برای جوان سازی و ضد پیری پوست

ویتامین B کمپلکس و E موجود در آوکادو ارائه تغذیه کامل به پوست است. ویتامین های موجود در میوه آواکادو برای ارتقا سطح سلامت پوست و پتاسیم موجود در ان برای حفظ آب سطح پوست نیاز است. گلوتاتیون موجود در این میوه استوایی روند پیری و چروک شدن پوست را کاهش می دهد.

5- انبه هندی شیرین ضد پیری:

انبه هندی

انبه هندی یک میوه ضد پیری و چروک پرخاصیت

تنها استفاده از میوه ی انبه ی هندی به صورت ماسک می تواند شما را متوجه شگفتی این میوه در زیبایی ، جوانی ، شفافیت و نرمی پوستتان کند. انبه هندی یا پاپایا سرشار از مواد معدنی و ویتامین هایی است که پوست برای زیبایی و صاف ماندن به انها نیاز دارد.

 6- سیب مثل همیشه یک توصیه برای سلامتی و ضد پیری:

سیب برای پوست

سیب زیبا کننده چهره و ضد پیری پوست

مصرف سیب از زمان های دور توصیه شده است . در بین فرمایشات معصومین و توصیه های طب سنتی از خواص بینظیر سیب در درمان انواع بیماری ها و حفظ جوانی پوست و بدن بسیار گفته شده است. آنزیم های موجود در سیب برای حفظ جوانی پوست ترکیباتی عالی هستند.

 7- موز را به عنوان یک میوه ضد پیری بخورید:

موز برای پوست

موز برای پوست یک سد قوی ضد پیری

میوه موز برای تنظیم کشش و انسجام پوست فوق العاده مفید است . همین جمله همه چیز را روشن می کند که برای دورماندن از چین و چروک و پیری پوست باید موز بخورید. منگنز و آنتی اکسیدان های مختلف موجود در این میوه ضد پیری طبیعی و قوی هستند.

8- توت ها بهترین های ضد پیری و چروک پوست صورت :

توت ها

توت ها جوان کننده و ضد پیری پوست

این دسته از میوه های ضد پیری منبع بینظیر و غنی از کلازن هستند . کلاژنی که برای چروک نشدن پوست باید باشند. ویتامین C بسیاری در این میوه های ریز خوشمزه وجود دارد که برای سلامتی و زیبایی پوست صورت لازم می باشند.

9 - انگور و آب انگور بهترین های ضد پیری پوست :

انگور و آب انگور

ویتامین های انگور و آب انگور مفید برای ضد پیری پوست

منگنز و ویتامین سی موجود در انگور از بهترین و باکیفیت ترین نوع این ویتامین ها و مواد معدنی است . انگور یکی از میوه های پرخاصیتی است که از پوست در برابر مضرات اشعه ماوراء بنفش مراقبت می کند.

ضد پیری ، بهترین میوه های ضد پیری و جوانی پوست

4.7145
این مطلب مفید بود ؟13510
توجه : مطالب بخش بهداشت و سلامت سایت نمناک از منابع خارجی ترجمه شده و تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد . از اینرو توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست .
منبع : بخش بهداشت و سلامت نمناک/ح.ب /ن
وبگردی