درمان سرطان با لیموترش

شیمی درمانی با لیموترش

کد مطلب : 18418تعداد نظرات : 5 نظرزمان مطالعه : 2 دقیقه
دانشمندان در لیموترش خواصی پیدا کرده اند که 10000 بار قوی تر از ترکیبات شیمی درمانی می تواند در درمان بیماریهای سرطانی عمل کرده و سلولهای سرطانی را از بین ببرد.

لیمو ترش و خواصیتی بسیار قوی تر از شیمی درمانی

 

براساس نتایج تحقیق دانشمندان ،نشان داده شده که برخی غذاهای گیاهی می تواند تاثیر شگرفی بر درمان بیماری سرطان گذاشته و کار شیمی درمانی را بدون آسیب رساندن به بدن فرد بیمار و بی هیچ خطری انجام دهند.یکی از این مواد غذایی معجزه گر،لیموترش است. 

همانطور که می دانیم  لیمو ترش دارای ترکیباتی است  که باعث سیستم ایمنی بدن  می شود و نشان داده اند مواد آن می تواند بیماری های خاص را کاهش دهد.لیمو (از مرکبات) محصولی معجزه آسا برای کشتن سلول های سرطان است؛ که 10.000  بار قوی تر از شیمی درمانی است.

لیموترش

لیمو ترش و خواصیت شیمی درمانی آن

چرا ما در مورد آن اطلاعات زیادی نداریم؟

چون آزمایشگاه ها (شرکت های داروسازی) با ساخت ترکیبات مشابه و مصنوعی آن سود زیادی می برند.

شما هم اکنون می توانید به یک دوست کمک کنید تا از آنها بی نیاز شود و بداند که آب لیمو در پیشگیری از بیماری بسیار مفید است.

طعم آن شیرین یا ترش و لذت بخش است و فاقد اثرات وحشتناک شیمی درمانی است.

چگونه است که بسیاری از مردم باید بمیرند، در حالی که این خواص محرمانه و محفوظ نگه داشته شده است، تا مبادا منافع شرکت های بزرگ مولتی میلیونر به خطر بیفتد؟

همان طور که می دانید، درخت لیمو در دو نوع لیموشیرین و لیموترش شناخته شده است. شما می توانید از این میوه به روش های مختلف مصرف کنید:

شما می توانید آن را به صورت افشره، نوشابه های آماده، شربت، شیرینی، روی غذا، گوشت و غیره مصرف کنید.

لیمو بسیاری از خواص را داراست، اما جالب ترین اثر آن در کیست و تومورهاست.

خاصیت این گیاه در بهبود سرطان از همه نوع ثابت شده است.

همچنین به عنوان یک داروی ضد میکروبی در برابر عفونت های باکتریایی و قارچ و انگل های داخلی و کرم ها مؤثر است. همچنین تنظیم کننده فشار خون بیش از حد بالا و ضدافسردگی، استرس و اختلالات عصبی است.

 منبع این اطلاعات جالب است

این اطلاعات از یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان دارو در جهان می آید، که می گوید تست های آزمایشگاهی بیش از 20 سال از سال 1970، نشان داد که عصاره لیمو در تخریب سلول های بدخیم در 12 نوع سرطان، از جمله روده بزرگ، پستان، پروستات، ریه و لوزالمعده و … تأثیر دارد.

ترکیبات این میوه 10.000 بار بهتر از محصول Adriamycin، و مواد دارویی که به طور معمول در شیمی درمانی در جهان استفاده می شود، کاهش رشد سلول های سرطانی را نشان داد. و شگفت آورتر اینکه این نوع از درمان با عصاره لیمو تنها سلول های سرطانی بدخیم را از بین می برد و بر روی سلول های سالم تأثیر نمی گذارد.

شیمی درمانی با لیموترش

4.7195
این مطلب مفید بود ؟18213
توجه : مطالب بخش بهداشت و سلامت سایت نمناک از منابع خارجی ترجمه شده و تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد . از اینرو توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست .
برگرفته از سلام دکتر-/ف
5 نظر به ثبت رسیده است
احمد1396-06-30
سلام ببخشید بعضی از سایت های خارجی نوشتن که اثر لیمو برای تمام سرطان ها درمان نمی کند آیا این درسته یانه؟
8635
احمد1396-06-30
سلام ممنون از اینکه چنین مطالب خوبی رو در سایتتون میذارید سپاس .یه سوال اگه یک نفر سرطان داره چند بار در هفته باید مصرف کنه .یه سوال دیگه آیا با خوردن لیمو دیگر نیازی به شیمی درمانی نسیت؟
8214
محمد1396-03-19
هر مواد غذای وطبیعی به میزان استاندارد و با آگاهی در رابطه با اثر گذار بودنش باید استفاده بشه. افراط ممنوع گیاهان ومواد غذایی زیادی هست از جمله لیموترش کلم بوروکلی چای سبز کم رنگ سیاه دانه و... اما بشرط مصرف درست
از همه اینها گذشته تمرکز داشته باشید هر چیز یا هر حرفی که توی سایتها و دیگران میگن عجولانه بش نپردازین نکتیه که از همه مهمتره هرمون شادی باید دقت داشته باشید که این عمل از هر درمانی بهتره در طول درمان شوکه نشید به تمرین نیاز داره روحیه شاد و معنوی داشته باشید رفتار اطرافیان بسیار مهمه شاد باشید به صحبتهای نادرست و نابجای دیگران نیاز نیست توجه کنید اگر افرادی که حتی بیماری چندان محلکی نداشتن والان شکست خوردن افرادی زیادی هم هستن که سخت ترین بیماریهای رو داشتن اما الان خوب خوبن
همیشه دعا کنید برای تمام بیماران چون موج عظیمی از دعا که به سوی پروردگار بره قطعا نتیجه جالبی داره (التماس دعا)
377
مجید1396-03-08
سلام لیمو رو با عسل مخلوط کنید بخوره. حداقل روزی ۴ لیمو ترش
274
رضا1395-03-27
سلام دختر 4ساله سرطان خون داره تازه شیمی درمانی میشه لیمو ترش به چ صورت بخوره خوبه؟ممنون
9122
وبگردی