کاغذ دیواری

شیک ترین مدل های کاغذ دیواری 2017

کد مطلب : 52507تعداد نظرات : 1 نظرزمان مطالعه : 2 دقیقه
مدل های جدید کاغذ دیواری های مدرن و کلاسیک 2017 برای تزیین دیوارهای پذیرایی و اتاق خواب را برایتان جمع آوری کرده ایم.

طرح های مدرن کاغذ دیواری برای سخت پسندان

اگر شما هم از افرادی هستید که کاغذ دیواری را به همه چیز دیگر ترجیح می دهید حتما بدنبال مدل های جدید کاغذ دیواری 2017 که به تازگی معرفی شده اند می گردید. خوب در این مطلب قصد دارم به معرفی همین مدل ها بپردازم تا با طراحی های مدرن و کلاسیک آنها در سال جدید آشنا شویم.

امروزه کاغذ دیواری تا حد زیادی جایگزین رنگ ساختمان شده است. کاغذ دیواری ها دارای نصب سریع و آسانی هستند وتنوع طرح و رنگ در آن در هر بخش امکان ایجاد سبکی فوق العاده را فراهم می سازد. ما در این مقاله مدل کاغذ دیواری 2017 به همراه نکات انتخاب کاغذ دیواری را برای شما عزیزان منتشر می کند که دعوت می کنیم این مقاله را تا پایان مطالعه نمایید.

مدل کاغذ دیواری های پیشنهادی دکوراتورها برای سال 2017 ترکیبی است از رنگ و طرح هایی که باید متناسب با دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی و نشینمن ست شوند.

نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری

هماهنگی نوع و طرح کاغذ دیواری با سبک و شکل چیدمان خانه نیز مهم است. به طور مثال، برای خانه ای که سبکی بسیار فانتزی و مدرن دارد باید از کاغذ دیواری هایی ساده و با نقش و نگار کم استفاده کنید و برای خانه هایی که با مبلمان استیل و فرش های ابریشمی چیدمان شده اند باید کاغذ دیواری هایی سنگین با نقش و نگارهای برجسته به کار ببرید.

این مهم است که در مورد رایج ترین انواع کاغذ دیواری های موجود، در هنگام خرید اطلاعاتی داشته باشید. اساسا کاغذ دیواری هایی که دارای پوشش وینیل هستند بادوام ترین انواع کاغذ دیواری ها محسوب می شوند. این نوع از کاغذ دیواری ها هم چنین قابل شست وشو و ضد آب هستند.

کاغذ دیواری ه

کاغذ دیواری

پیشنهاد ما این است که از کاغذ دیواری های ساده با رنگ های ملایم که هیچ طرح و شکلی ندارد و با هر نوع چیدمان و رنگی هماهنگ می شود، استفاده کنید زیرا استفاده از کاغذ دیواری های طرح دار روحیه خاصی می طلبد و هماهنگ کردن وسایل با این گونه کاغذها کمی مشکل است و ممکن است پس از مدتی دچار دلزدگی شوید.

برای خانه ها با دکوراسیون های داخلی فانتزی و مدرن کاغذ دیواری های ساده می توانند انتخاب ایده آلی باشند و برای خانه ها با دکوراسیون های کلاسیک و سلطنتی کاغذ دیواری ها با طرح و نقش های برجسته و سنگین می توانند انتخاب مناسبی باشند.

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری شیک و زیبا برای تزیین دیوار پشت تخت

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری

مدل شیک کاغذ دیواری گلدار با ترکیب طرح ساده

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری

شیک ترین مدل های کاغذ دیواری 2017

3.67
این مطلب مفید بود ؟52
برگرفته از آخرین خبر-/ ر
برچسب : کاغذ دیواری
1 نظر به ثبت رسیده است
محمدی1396-04-20
خیلی زیبا بود با سپاس از .حمات شما
21
وبگردی