بهاره رهنما
امروز 10 آذر همزمان با سالروز تولد چند تن از چهره های مشهور ایرانی است که در ادامه به معرفی بیشتر آنها می پردازیم.

هنرمندان مشهور ایرانی که 10 آذر متولد شدند

در روزشمار تاریخ تولد چهره های مشهور ایرانی به دهمین روز از آذرماه رسیدیم. امروز 10 آذر همزمان با سالروز تولد افراد زیادی در دنیاست که ما در این مطلب به معرفی چهره های مشهور ایرانی متولد امروز می پردازیم.

اگر برایتان جالب است که با چهره های مشهور ایرانی متولد امروز بیشتر آشنا شوید ادامه این مطلب از بخش فرهنگ و هنر نمناک را از دست ندهید.

بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 10 آذر 1352 در اراک متولد شد.

تولد بهاره رهنما

این بازیگر کشورمان بازی در سینما را از حدود سال 71 آغاز کرد و سریال بازگشت به خانه اولین تجربه بازیگری او در تلویزیون بود. سریال من یک مستاجرم، زیرزمین، مامور بدرقه، چک برگشتی، پژمان، خوب بد زشت، همسایه ها، بچه مهندس و ... از جمله سریال های این بازیگر کشورمان هستند.

مینا ساداتی

مینا ساداتی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 10 آذر 1360 در کاشان متولد شد.

مینا ساداتی

مینا ساداتی همسر بابک حمیدیان بازیگر کشورمان است و سریال تنهایی لیلا از جمله نقش های به یادماندنی او در تلویزیون است. این بانوی هنرمند در فیلم های سینمایی چون محمد رسول الله، امکان مینا، فروشنده، تابستان داغ، سرو زیر آب ، سعادت آباد و ... به ایفای نقش پرداخته است.

پرویز شهبازی

پرویز شهبازی نویسنده و کارگردان کشورمان 10 آذر 1341 در خرم آباد متولد شد.

پرویز شهبازی

این نویسنده و کارگردان کشورمان از سال 68 فعالیت هنری را با ساخت فیلم کوتاه آغاز کرد. مسافر جنوب، نجوا، نفس عمیق، عیار 14، دربند، مالاریا و طلا فیلم های سینمایی به کارگردانی پرویز شهبازی هستند. 

تولد چهره های مشهور ایرانی در 10 آذر + تصاویر

3.750
این مطلب مفید بود ؟3713
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک / م.ف/ف
وبگردی