وام بازنشستگان

افزایش سقف وام بازنشستگان در سال 1401

تاریخ انتشار : 18 اردیبهشت 1401کد مطلب : 46097تعداد نظرات : 1 نظر
معاون فرهنگی،‌ اجتماعی و امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی از افزایش سقف وام قرض‌الحسنه بازنشستگان این سازمان در سال جاری خبر داد.

تسنیم:احمد اسفندیاری معاون فرهنگی،‌ اجتماعی و امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی با اشاره به افزایش مبلغ وام قرض‌الحسنه بازنشستگان این سازمان، اظهار کرد:بنا بر تصمیم اخذ شده رقم وام بازنشستگان از 7 میلیون به 10 میلیون تومان در سال جاری افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به ثبت‌نام و زمان پرداخت وام قرض‌الحسنه 10 میلیون تومانی به بازنشستگان، تصریح کرد:بازنشستگان می‌توانند از طریق دفاتر کانون بازنشستگی در استان‌های مختلف نسبت به ثبت‌نام خود و بارگذاری مدارک اقدام کنند.

معاون فرهنگی،‌ اجتماعی و امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی، گفت:البته به‌زودی سایتی از سوی سازمان تامین اجتماعی جهت ثبت‌نام بازنشستگان در ارتباط با وام قرض‌الحسنه اعلام خواهد شد و بازنشستگان از این طریق هم می‌توانند نسبت به ثبت‌نام وام اقدام کنند.

اسفندیاری در رابطه با تعداد بازنشستگان دریافت‌کننده وام قرض‌الحسنه، گفت:سازمان تامین اجتماعی محدودیتی برای ثبت‌نام ندارد و امسال 500 هزار نفر از بازنشستگان از این تسهیلات بهره ببرند.

وی گفت:پس از ثبت‌نام بازنشستگان در دفاتر کانون بازنشستگی و به‌زودی از طریق سایت ذکر شده؛‌ این افراد جهت دریافت وام خود به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/م

افزایش سقف وام بازنشستگان در سال 1401

3.84
این مطلب مفید بود ؟31
برچسب : بازنشستگان
1 نظر به ثبت رسیده است
وبگردی