نسخه فشار خون
آلمانی ها ترکیب گیاهی را به عنوان نسخه فشار خون و معجون باز کردن رگها به دیگران پیشنهاد می کنند ترکیبی که بازهم ماده ی اصلی آن لیمو و سیر است.

نسخه گیاهی قوی برای درمان خانگی فشار خون

داروهای گیاهی دربسیاری ازمناطق مورد لطف عموم قرار گرفته زیرا دردرمان بیماری ها موثرتر است به همین خاطر افراد گرایش بشتری به داروهای گیاهی نسبت به داروهای شیمیایی آورده اند؛ آنچه بارها و بارها در بخش بهداشت نمناک به آن اشاره کرده ایم. در ادامه نسخه ای گیاهی را که برای درمان فشارخون شهرت زیادی کسب کرد را به شما معرفی خواهیم کرد.

بسیاری افراد می دانند که نسخه فشار خون آلمانی ها شامل مواد اولیه قوی مثل لیمو،  سیر و زنجبیل است؛  هرکدام از این مواد برای سلامتی مفید مخصوصا اگربا هم ترکیب شود شگفت انگیز عمل می کنند.
نسخه فشار خون

نسخه فشار خون و باز کردن رگهای بسته بدن

سیر خاصیت ضد باکتریایی ،ضد ویروسی و ضد عفونی کنندگی دارد و حاوی ویتامین ث ،ب ،منگنز و فیبر است .
همانطور که می دانید زنجبیل منبع آنتی اکسیدان است که در کاهش التهاب درد مشکلات گوارشی اهمیت دارد.
و در آخر لیمو داریم که غنی از ویتامین ث و خاصیت قلیایی دارد و پ هاش بدن را منظم می کند.

نسخه آلمانی ها برای درمان فشار خون  و جلوگیری از انسداد رگ ها

مواد مورد نیاز
4بوته سیر
زنجبیل یک ونیم اینچ (4 سانتی متر)
لیمو 4برش
آب 2 لیتر
نحوه آمادگی ومصرف
ابتدا باید لیمو و زنجبیل ها را خوب بشویید و آنه ارا تکه تکه کنید سپس سیر و زنجبیل را پوست کنده و همه ی مواد را داخل مخلوط کن بریزید تامخلوط همگنی بدست اید.حالا این مخلوط را داخل قابلمه بریزید و حرارت دهید و کم کم اب را اضافه کرده و بگذارید بجوشد وقتی سرد شد آن را صاف کنید و داخل بطری ریخته  و داخل یخچال قرار دهید.
هر روز صبح یک لیوان از این ترکیب را ناشتا بنوشید هم چنین می توانید این نوشیدنی را 2 ساعت قبل از خواب میل کنید .ظرف مدت کوتاهی خواهید دید که چطور رگها باز می شود بدون اینکه چربی ها آن را مسدود کندو فشار خون راتنظیم می کند.
البته بخاطر داشته باشید قبل از مصرف شیشه را تکان دهید حتما با خوردن این شربت احساس تازه ای پیدا می کنید.

نسخه مشهور آلمانی ها برای درمان فشار خون و بازکردن رگ

4.582
این مطلب مفید بود ؟739
توجه : مطالب بخش بهداشت و سلامت سایت نمناک از منابع خارجی ترجمه شده و تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد . از اینرو توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست .
منبع : womandailytips - بخش بهداشت و سلامت نمناک/ز.ن
برچسب : فشار خون
وبگردی