شهرهای تحت پوشش اینترنت 4G ،3G و 4.5G
مراکز و شهرهای تحت پوشش اینترنت خوشبختانه در طی سال های اخیر گسترش یافته اند که در این گزارش از نمناک شهرهای تحت پوشش را در دو اپراتور همراه اول و ایرانسل ذکر کرده ایم.

شهرهای تحت پوشش اینترنت همراه اول و ایرانسل

اینترنت، کاربردی ترین ابزار در زمان حال می باشد که از گذشته تاکنون پیشرفت چشمگیری داشته است و خوشبختانه این ابزار نیز همانند سایر کشورها، در کشور عزیزمان هم در طی سال های گذشته پیشرفت بسیار زیادی داشته است و اپراتورهایی اعم از همراه اول و ایرانسل و... این قابلیت جهانی را در داخل کشور تحت پوشش قرار داده اند و شما می توانید با استفاده از این اپراتورها به اینترنت متصل شوید.

اینترنت

در گذشته تنها مناطق محدودی تحت پوشش اینترنت قرار داشتند و به مرور مناطقی که تحت پوشش این اپراتورها نبودند، مجهز به اینترنت 2G و 3G شدند که اینترنت 2G بسیار ضعیف بود و خواسته های شهرها و مناطق دور افتاده را تحت پوشش قرار نمی دادند. اما خوشبختانه هم اکنون این مشکل تا میزان زیادی برطرف شده است و اکثر مناطق و شهرهای ایران به اینترنت 4G مجهز هستند.

از این رو اگر شما قصد دارید تا از مناطق تحت پوشش اپراتورهای همراه اول و ایرانسل مطلع شوید، بر روی لینک مورد نظر ذیل کلیک کنید؛

شهرهای تحت پوشش اینترنت 4G ،3G و 4.5G همراه اول و ایرانسل

1.965
این مطلب مفید بود ؟2540
منبع : بخش تکنولوژی نمناک/ف.ن
وبگردی