حرکت عجیب پروفسور سمیعی

حرکت عجیب پروفسور سمیعی با بیمار ایرانی

کد مطلب : 14028تعداد نظرات : 73 نظرزمان مطالعه : 4 دقیقه
همه ما ایرانیان پروفسور سمیعی را می شناسیم و به وجود چنین دانشمند بزرگی افتخار می کنیم. پروفسور سمعیی بسیار نوع دوست و خیرخواه هستند و هر سال چند روزی را برای کمک به هموطنانشان به ایران می آیند.

حرکت بسیار شگفت انگیز پرفسور سمیعی با بیمار ایرانی!!

 

پروفسور سمیعی پزشک و جراح مغز و اعصاب سرشناس ایرانی است. او در حال حاضر ریاست فدراسیون جهانی انجمن جراحان اعصاب و ریاست بیمارستان علوم عصبی هانوفر در آلمان را بر عهده دارد. وی در زمینهٔ تورم مغز و ترمیم و بازسازی جراحی دستگاه عصبی محیطی مطالعات زیادی انجام داده است. پروفسور سمیعی بیشترین اعمال جراحی را روی تومورهای موسوم به «نورینوم آکوستیک» انجام داده است .

حرکت خداپسندانه پروفسور سمیعی

پروفسور سمیعی

تاکنون این جمله را شنیده اید که همه چیز را با پول نمی توان خرید  اما این جمله برای برخی فقط در حد حرف است و شعار! این روزها در بین برخی افراد پول به اندازه ای مهم است که پولدار بودن افراد را نشانه ی شخصیت  می دانند. برخی افراد برای به دست آوردن پول کارهای ناشایست و خلاف زیادی انجام میدهند٬اما همه آنها این  را فراموش کرده اند که با پول  نمی توان  همه چیز را خرید. گاهی لازم است برای رسیدن به اوج انسانیت و  به آنچیزی که می خواهیم از پول بگذریم تا هم دنیای خود را آباد کنیم و هم آخرتمان را.

وینستون چرچیل جمله ی زیبایی دارد که  ما بر حسب آنچه بدست می آوریم زندگی میکنیم و بر حسب آنچه که میبخشیم زندگی بدست می آوریم.

گاهی لازم است برای کمک کردن به دیگران و دست به خیر داشتن از خیر پول گذشت.  برخی از ما به راحتی می توانیم  در طول زندگی و شرایط مختلف به دیگران کمک کرده و توانایی ها و ظرفیت مان را افزایش دهیم.این روزها برخی افراد در ازای هرکاری که می خواهند انجام دهند اول به دستمزد خود فکر می کنند. انگشت شمار پیدا می شوند افرادی که حاضرند  در صورت تنگ دستی کسی، از او پولی نگیرند .

از معلمان  جامعه گرفته تا پزشکانی که با جراحی های میلیونی ،اول پولشان را میگیرند و بعد کارشان را شروع می کنند اما در بین این افراد هم هستند کسانی که در بالاترین درجه ی علمی قرار دارند و با  گرفتن دست دیگران خود را در جایگاهی بالاتر از سطح علمی شان  قرار می دهند نظیر این افراد هستند کسانی مانند پرفسور سمیعی که  در ذهن افراد اهل دانش ایران یادآور انسانی وارسته و مردی پرتلاش در عرصه تخصصی جراحی مغز و اعصاب است . وی  با اقدام عجیب خود در مقابل جانباز نابینا نشان داد که می توان در بالا ترین سطح علمی بود و از علم خود برای کمک به دیگران استفاده کرد بدون اینکه به منافع خود فکر کرد.

پروفسور سمیعی بهترین جراح مغز جهان

ساختمانی که به افتخار ایشان ساخته شده است

پروفسور مجید سمیعی در ساختمانی بسیار زیبا که به افتخار حضور علمی و درمانی اش در آلمان و تلاش برای نجات جان بیماران ساخته شده فعالیت می کند که اخیرا برای عمل یکی از بیمارانش به ایران آمد اما جریان به ایران آمدن پرفسور سمیعی از این قرار است...پنج شیش سال پیش، خانم رضا دچار درد و مشکل عجیبی شد. وقتی به بیمارستان مراجعه کرد، جواب معاینات و آزمایش پزشکان خیلی بد بود..رضا  سال 67 در جبهه چشمانش مورد اصابت ترکش قرار گرفتند و نابینا شد.ده بیست سالیه که ازدواج کرده است .

پنج - شش سال پیش، خانمش دچار درد و مشکل عجیبی شد. وقتی به بیمارستان مراجعه کرد، جواب معاینات و آزمایش پزشکان خیلی بد بود. یک تومور بدخیم در سر همسر رضا جا خوش کرده بود.اون قدر وخیم بود که ظاهرا از دکترهای ایرانی کاری برنمی اومد.

به پیشنهاد یکی از دکترها، مدارک رو برای پروفسور سمیعی که خارج از ایران بود، ایمیل کردند. در کنار مدارک پزشکی، آقای دکتر توضیحی هم از وضعیت خانوادگی بیمار و این که شوهر وی جانباز نابیناست، نوشت.

پروفسور سمیعی که ظاهرا در طول سال فقط چند روزی به ایران می آید و به لطف خدا و همت والایش، کولاک می کند و بیماران بسیاری را درمان می کند، پذیرفت که همسر رضا را عمل کند.

مدتی بعد، پروفسور سمیعی به تهران آمد و همسر رضا را خدمت ایشان بردند. پس از معاینات اولیه، برای عمل و برداشتن تومور وقت تعیین کرد.آن طور که می گفتند، احتمال داشت عمل موفق نباشد و همسر آقا رضا ...

روز عمل، رضا که تحمل چنین مسئله ای نداشت، همراه خانمش به بیمارستان نرفت.کادر پزشکی و اتاق عمل آماده شدند.بیمار را که به اتاق عمل آوردند، پروفسور سمیعی مکثی کرد. از کادر پزشکی سراغ همسر بیمار یعنی آقا رضا را گرفت که به ایشان توضیح دادند به دلیل اینکه احتمال خطر برای همسرش هست، تحمل نداشته و نیامده است.

پروفسور سمیعی، در اقدامی عجیب گفت: "تا همسر ایشان نیاید، من عمل را شروع نمی کنم."

بالاجبار با رضا تماس گرفتند که با آژانس خودش را به بیمارستان رساند. وقتی رضا وارد بیمارستان شد، پروفسور سمیعی جلو رفت و پس از روبوسی با او گفت:

"من فقط خواستم تو را ببینم تا بهت بگم "کاری که تو و امثال تو برای کشور انجام دادید، از کارهای من خیلی باارزش تر و بزرگتره."

و همسر رضا را بدون اخذ ریالی، عمل کرد که به لطف خدا و معجزه علم و عمل پروفسور سمیعی، خوب شد و همچنان در کنار خانواده خوش می گذراند.

ای کاش روز به روز شاهد اقدامات عجیب و خیر خواهانه ی افرادی همچون پرفسور سمیعی ها باشیم  و این را بدانیم که درخواستهای مردم از شما، از نعمتهای الهی است و نباید از این نعمتها ملول و خسته شویم. 

حرکت عجیب پروفسور سمیعی با بیمار ایرانی

4.82728
این مطلب مفید بود ؟2605123
توجه : مطالب بخش بهداشت و سلامت سایت نمناک از منابع خارجی ترجمه شده و تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد . از اینرو توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست .
برگرفته از پرشین وی -/ ن.م
73 نظر به ثبت رسیده است
مسلم1397-02-10
سلام اقای دکتر سمیعی زن بنده تقریبا ۵سال خود بخود داره توانای راه رفتن رو از میده بعضی ازدکترا میگن msداره بعضی هام میکن اتاکسی فردیش داره الان تقریبا ۳تا۴ماه میشه که صبح ها بیدار میشه دچار دل هولی واستفراق میشه ایا بیماریش چی میتونه باشه
3928
مینا1397-01-24
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت پرفسور سمیعی عزیز . پدر بنده حدود ۹ سال هست که به بیماری پارکینسون دچار شده . در ابتدای بیماری به دلیل عدم تشخیص درست پزشکان ابتدا به متخصص اعصاب و روان ارجاع داده شد ولی بعد از گذشت حدودا ، دوسال بیماری پارکینسون را تشخیص دادند . سه سال پیش هم عمل جراحی DBSرا در بیمارستان نمازی شیراز انجام دادند ولی تاثیر آنچنانی در بهبود علائم بیماری نداشته . آیا درمان جدیدتری برای پارکینسون وجود دارد ؟ اگر وجود دارد این درمان چه موقع در ایران انجام می شود؟ این را هم بگویم که پدرم ۴۷ ساله هست و پیشرفت بیماری اش خیلی زیاد بوده به طوری که در انجام کارهای شخصی مشکل دارد و بدون همراهی و کمک زمین می خورد
2910
سروش1396-11-08
یکی از الگو های من پرفسور سمیعی هستند.من میخوام در اینده جای اشان را بگیرم.و کاملا سعی خودم را هم میکنم.دنیا روی دستان شما و کسان موفق دیگر می چرخد.
104
علی از مشهد1396-11-03
درود بر جناب پرفسور سمیعی عزیز,بزرگمردی که نه تنها ما ایرانیها بلکه انسانیت به وجودش افتخار میکند.رحمت خداوند بر شما باد.برای شما عمری طولانی و با عزت ارزو میکنم.
103
مهدی سیاف1396-10-24
درود بر استاد بزرگ پرفسور سمیعی
84
طیبه جهانگیری1396-10-21
با سلام واقعاافتخارمیکنم به دکتر سمیعیو بزرگترین آرزوی من اینه یکروز ایشان رو ببینم مریضیم رو بهش بگم
50
علی1396-09-10
هیچی حرفی ندارم عالیییه
92
دوستدار پرفسور1396-09-04
من به داشتن همچین هموطنی بسیار افتخار می کنم .امیدوارم بتوانم در بزرگی کار های شما را جبران کنم
52
امین1396-08-16
واقعاً با وجود شما لذت میبرم که منم یک ایرانی هستم .همین و بس
80
ناشناس1396-07-15
زندگی منم برای درمان رفته پیشش . با خوندن این مطلب خیلی خیلی خیلییییییی امیدوار شدم . واقعا ممنونم. براش دعا کنین
86
مهدی1396-07-05
سلام دکتر جان خدا قوت.خدا به شما سلامتی بدهد.دکتر حدود 20 سال پیش تشنج کردم.15 سال پیش متوجه شدم کلاف عروقی داخل سرم هست بعضی از دکترها میگویند باهش زندگی کن جدیدا داره جدیدا چندبار تشنج کردم الان دارویم را عوض کرده.به نظر شما بفرمایید چه کار کنم.
72
جججججج1396-06-26
من یک چوپان هستم واقعا میخاهم بروم دنبال درس وپزشک شوم
162
Rfxhj1396-06-12
من به وجود بودن جراحانی همانند دکتر سمیعی افتخار میگنم امید وارم خداوند به ایشان عمر طولانی بدهد
51
پارسا1396-05-05
باسلام خدمت دوستان وآقای سمیعی من نیز می خواهم مثل شما دکتر شوم وبرای ملتم سربلند باشم من 13 سال دارم
82
پارسا1396-05-05
سلام به دوستان پرفسور سمیعی من13 سال دارم وآرزو دارم دکتری مثل شما شوم و برای کشورم سربلند باشم
115
الهام 1396-04-26
سلام به همه دوست‌داران پرفسور سمیعی من هم میخواهم مثل شما پزشک مغز و اعصاب شوم چون از کودکی به این علاقه داشتم امیدوار ام که سلامت باشید پرفسور و من بتوانم شاگرد اول کلاس های شما شوم
60
سمیه1396-04-18
سلام خدمت اقای دکتر امیدوارم همیشه سالم وموفق در همه مراحل زندگی وکارتان باشید وان شاالله من هم بتوانم فرزندانم را هم چون شما در راه خدمت به هم وطنانم تربیت کنم زنده باشین
92
کیوان1396-04-10
سلام به پرفسورسمیعی و تمام استادان ایرانی لذاما ایرانی هاارزومندیم که چنین افرادی راهمانطورکه دراین دنیامعروفند دراخرت هم مشهورگرداند
00
شجاع الدین1396-03-07
با عرض سلام و احترام خدمت پروفسور سمیعی عزیز, با خواندن تمامی کامنت های فوق به این نتیجه رسیدم که شما فقط یک بیمار را شفا ندادید بلکه یک بیماری مزمن (پول پرستی) را در ذهن بسیاری شفا دادید تا جایی که بسیاری از پزشکان جوان آینده این مرز و بوم را با طرز فکر و انسانیت رفیع خود همراه کریید و این یعنی "خودآ"یا "خدا" ی روی زمین شدن.
12
لطفی1396-03-06
آرزودارم پسرم که مشغول آماده شدن برای کنکور است مثل پروفسور سمیعی افتخارایران وطنمان باشد امیدوارم وجود گرانبهای پروفسور سمیعی همیشه سالم وتندرست باشد
62
افسانه1396-03-06
سلام خدمت پروفسور عزیز.امیدوارم همیشه سالم باشین.ولی ازتون خواهش میکنم بیشتر ب ایران بیاین و بیماران بیشتری رو درمان کنین.ایران خودمون خیلی ب شما نیاز داره.لطف عالی مستدام.
72
A,S1396-02-25
من ۱۵سالمه و میخوام پزشک بشم و همیشه دوست داشتم پروفسور سمیعی الگوی من باشه. کاش میشد یبار ایشون رو از نزدیک ببینم با وجود پروفسور سمیعی به ایرانی بودنم افتخار میکنم
21
امینه1396-02-20
با سلام همه ما مطلع هستیم اگر انسانی به درجه بالای علم برسد طبیعی است که به منزلتی بالاتر از انسان های عادی میرسد این کار پروفسور سمیعی برای ما که افرادی عادی هستیم عجیب نامیده می شود اما از نظر بزرگان این کار نه تنها عجیب به نظر نمی رسد بلکه انان این کار را به بزرگی منزلت نسبت به افراد دیگر تعبیر می کنند. همه ی ما ایرانیان منتظر طلوع حسابی ها وسمیعی های دیگریم. به به امید ان روز
20
راحله1396-02-19
با سلام،من یه دختر 9 ساله دارم که ضعف عضلانی داره رو پنجه ی پا راه میره،تو تکلم مشکل داره،رفته رفته داره بدتر میشه و تعادل نداره..چند ماهه که کاردرمانی رو براش شروع کردیم ولی اصلا بهتر نشده حتی بدترم شده..هیچ دکتری ام سرش نمیشه..اگه میشه کمکم کنید
97
خاتون1396-02-15
پروفسور سمیعی من کلاس هشتم هستم از کلاس اول تا حالا عاشق این بودم تا روزی شما استاد من باشید ومن هم جراح مغز واعصاب بشوم اگر می شود ارزوی من به حقیقت می پیوست دیگر چیزی از خدا نمی خواستم
51
بهروز1396-02-12
سلام ممنون از شما جناب سمیعی ؛ ای کاش میشد مادرم تومور داخل جمعه اش رو شما جراحی میکردید .
20
مسعود1396-02-09
سلام وعرض ادب .من همیشه توزندگیم دو نفر رو الگوی زندگیم قرار دادم پروفسور سمیعی با پروفسورخدادوست این دو عزیز زندگی منو عوض کردن من شب وروز دارم درس میخونم به تلاش خستگی ناپذیرم ادامه میدم تاروزی شاگرده پورفسور بشم بتونم به کشورم خدمت کنم به کسانی که دارن شب روز درد میکشن اما توان مالی ندارن انسان قبل از اینکه پزشک باشه باید حکیم باشه
30
فرزاد1396-01-29
از دکتر سمیعی و تک تک همکاران ایشان نهایت تشکر را دارم
50
فاطمه1396-01-14
سپاس از ایزد منان... باسلام و قدردانی از شما بزرگوار... دعای مولایمان حضرت رضا(علیه الّسلام) همیشه بدرقه وجود پاکتان.فاطمه کرد از مشهد
41
شفیعی1395-12-27
عزت ایرانی پروفسور ازراه دور دستت را میبوسم.
41
خادم1395-12-08
امیدوارم به لطف حق وجودش درامان ّمشعل علمش فروزان ایامش بکام وعزتش مستدام باد
30
حسین1395-12-05
سلام و عرض ادب . کلام از بیان مقام پروفسور سمیعی قاصر است ، تا باشد الطاف ربانی که دهد عمر با عزت و صحت ‌.
30
محمد1395-11-29
زندگی زیباست ای زیبا پسند خداوندا این زیباییها را بر بشریت ارزانی بدار درود بر انسانهای اینچنین
61
نیلوفر1395-11-22
دکتر مجید سمیعی«انسانی تکرار نشدنی»از خداوند برایشان عمری بسیار طولانی و با عزت میخواهم و به ایشان افتخار میکنم
63
امید اینده1395-11-07
من از کار های شما خوشم میاد ولی چرا المان ما بسیار بسیار بیمار درایران داریم که همه الماس می کنند به دادشان برسید من 11ساله میخواهم زمانی که دکتری معتبر شدم در وطن خود به بیماران ایرانی خدمت کنم زمانی هم که شنیدم دونالد ترامپ نمیگذارد هم وطنان ایرانی ام به کشور امریکا بروند تصمیم خودم را قطعی کردم
54
هم وطن 1395-11-01
من به خودم افتخار میکنم که همچین هم وطنی که با تمام وجود به میهنش خدمت میکند دارم. اقای پرفسور مجید سمیعی عرض سلام خدمت شما و خانواده گرامی من همیشه شما را الگو زندگی خودم قرار میدم و سعی و تلاش خود را میکنم تا همانند شما به موفقیت برسم و به جامعه خودم خدمت کنم هر وقت ما درباره دانشمندان ایرانی در کلاس همراه با معلمان صحبت میکنیم من فقط اسم شما را یاد میکنم دکتر سمیعی امید وارم همیشه سلامت و پایدار بمانید
71
محمد1395-10-27
درود برجوانمرد گیلانی بزرگ مرد اهل رشت افتخارمیکنم که هموطن شما هستم .این مرد شرافتمند کل عمرخودرا برای خدمت به انسانها کرده وچندین هزارجراحی باانگیزه نجات آنها کرده نه بخاطر پول .درود برشرفت هموطن رشتی.امیدوارم سالها زنده وسلامت باشید
52
علی1395-10-26
انسانیت را در وجود مبارک استاد میشود معنا کرد .وجودتان پایدار ای فخر ایران زمین
103
صارمی ازملایر1395-10-26
باعرض سلام وخسته نباشی خدمت بزرگترین مرد تاریخ ایران وجهان جناب پروفسور سمیعی عزیز تاج سررم شما مایه ی افتخار ما حقیرانتان هستید با تمام وجود به شما میبالم وعاشق شما بزرگوار هستم خداقوت به مغز پرتلاش شما
63
فرید1395-10-26
بهترین ها را برای شما ارزو میکنم که بهترین هستید.
32
نفیسه1395-10-24
بسم الله الرحمان الرحیم سلام .دیدن چنین صحنه هایی توی زندگی امروزه که اکثرا به فکر خودشونن یادچارتکبر وغرور میشن بقدری انرژی میده که قابل توصیف نیست فقط یه لحظه اشک توچشمام حلقه زد و درد یادم رفت امیدوارم هرکسی درهرجایگاهی چه از نظر مادی یامعنوی درحدخودش به فکر کمک بدون چشم داشت به دیگران باشه برای پروفسورسمیعی آرزوی سلامتی وطول عمر دارم خوش به حالشون که ذکات علم خودشون راپرداخت می کنن و دچار غرور و ...نشدن از طرف یه بیمار مغز واعصاب که دنبال چیزی که دکتر براش توضیح نمیده توسایتا می گرده
91
مهدی1395-10-23
سلام پروفسور.پدرم بعد یددرمانی دچار فلج در نیمکره چپ مغزش شده.چجوری باهاتون مشورت کنیم و مدارکو براتون ارسال کنم
172
پریسا1395-07-15
جالب بود, باعث افتخار ما هستین, واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم
95
سجاد1395-07-11
باعرض سلام خدمت پروفسور سمیعی عزیز خیلی چاکریم
104
حسن1395-07-10
وظیفه تک تک ما ایرانی ها هست که پرچم کشور عزیزمون رو در همه جای دنیا برافراشته نگه دارم مثل استاد گرامی مون پرفسور سمیعی
112
سمبه1395-07-10
دوستت داریم جناب اقای دکتر سمیعی.امیدوارم سالیان سال زنده و سالم باشید.از راه دور دستان زحمت کش شما را میبوسم.
71
ن الف1395-07-10
خوشا به سعادتتان که فخر خاک و گوهر افلاکی .درپناه خداوند بزرگ باشید
102
نرگس1395-07-10
فخر ایران زمین خدا شما رو برای ما و جهانیان حفظ کنه
85
ali reza1395-06-27
با عرض سلام خدمت پروفسور سمیعی امیدوارم سالیان سال عمر کرده وبه مردم کمک کنیدبنده دانشجوی رشته تجربی بوده وارزو دارم مانند شما به مردم خدمت کنم
255
امید اینده 1395-11-07
ای کاش از دست منم کاری بر می امد حیف که فعلا کاری جز درس خواندن از دستم بر نمی اید
74
نياز 1395-07-09
سلام من افتخار می کنم به ادم بزرگی چون شما اميدوارم که بتونم همیشه در زندگیم شما رو الگوی خودم قرار بدم اخه منم عاشق پزشکی هستم اقای سميعى موضوعی هست که می خواستم شما بدونید مادر من بیش از ده سال است ک دچار بیمارى اعصاب و روان هستش پیش هر دکترم ک رفته داروهاشون اٽر که نداشته حالشو بدتر کرده و هر روز وضعیت اش غیر قابل تحمل میشه من واقعا نگرانشم لطفا اگه پیام منو می بينيد کمکم کنيد?
144
zahra1395-06-02
من برای پروفسور سمیعی ارزوی سلامتی می کنم وامیدوارم من هم بتونم توی زندگیم انسان کاملا موفق و مفیدی باشم/پاینده باد ایران عزیز
182
نیلوفر1395-11-22
با سلام خدمت شما ما نیز به وجود شما می بالیم و بر دستان شما بوسه میزنیم،،،
114
غلامرضا عاشوری1395-05-17
سلام وعرض ادب واحترام استاد ارجمند جناب آقای پروفسور سمیعی ، من رزمنده ای هستم که امام خمینی (ره) بازوی مرا بوسید. من هم دست شمارا می بوسم وبه این بوسه افتخار می کنم خداوند متعال سعادت دنیا وآخرت را ارزانی شما گرداند. انشاالله دکتر غلامرضا عاشوری معلم ، جانباز شیمیایی دفاع مقدس
305
سمیه1395-05-02
جناب پروفسور سمیعی شما واقعا مایه افتخار همه ما ایرانی ها هستید و همچنین بزرگترین الگوی من امیدوارم اگر تونستم پزشک بشم مثل شما هدفم خدمت به مردم باشه .......ممنون که هستید
234
معرفت مرادی1395-05-01
باسلام به آقای دکتر سمیعی من افتخارمیکنم وطنم ایران شخصیت بزرگی همچون شما درخودش پرورانده من ماجرای اینکه از آلمان اومدین وخانم جانباز ایرانی رو عمل کردین رو خوندم باورکنید بی اختیار اشک از چشمام جاری شد که چرا انسانی بزرگ وباشخصیتی مثل شما درطول سال فقط چند روز بیاد ایران ارادتمند شما معرفت مرادی دشت سرسبز مغان
206
امین1395-04-21
افتخار استان ما هستی همیشه سبز وسلامت باشید.
338
شیرین1395-04-17
امیدوارم منم یه روزی مثل پروفسور سمیعی بتوانم مفید باشم پروفسور سمیعی ایشاالله همیشه سلامت باشین
349
ایرانی1396-07-28
اگر در سر لکه هایی باشد که دکترا متوجه دلیلش نشوند کسی میدونه دلیلشو؟
2212
نوید1396-06-24
سلام به دوستان عزیز نوید هستم خواهر زن من مشکل مغزی داره ۱۴ سالشه پیش هر دکتری که در ایران بردن خوب نشده هیچ بدترم شده واقعا دیگه امیدی نداریم دکترا گفتن مگه دکتر پوروفسور مجید سمیعی کاری کنه براش از شما عزیزان میخوام کمک کنید اگه از دکتر مجید سمیعی خبری یا شماره ای دارید برای ایمیل من بفرستید
2527
فاطمه1395-06-02
سلام. همسرم 21 سالش هست و نزدیک یک سالی هست خونریزی مغزی داره ( مویرگ مغزش پاره شده و خون از بینیش خارج میشد) اوایل وقتی عصبی میشد خون ریزی داشت اما الان خودبخود خونریزی داره. چندباری بستری شد و مویرگ هاشو سوزوندن اما فایده ای نداشت. و بخاطر خونهایی ک بهش تزریق کردن چند تکه لخته کوچک تو مویرگهای مغزش هست ک حرکت میکنن. دکترا گفتن اگر اینجوری پیش بره یکی دوماه ماه بیشتر زتده نیس. من یک زنم و هیچ آشنایی ندارم. دکتر سمیعی کی میان ایران؟ و چجوری میتونم به ایشون دسترسی داشته باشم؟
13930
امیرسمیعی1395-04-05
من درالمان مشغول به تحصیلم بادکتر سمیعی که عمویم است واقعا وقتی انسانی را عمل می کند نهایت تلاش می کند من چون رشته پزشکی می خوانم اوبه من یاد میدهد وهمیشه می گویدکارت رادرست بکن تا بتوانی نفری رانجات دهی .وسلامی به همه هموطن هایم .هرکس از ایران دور باشدقدرآن رامی داند ارزوی خوشبختی میکنم برای شما
10445
زینب1395-03-14
زنده باد پروفسور سمیعی ...استاد من بوجود شما افتخار میکنم وسخت کوشانه تلاش میکنم تاروزی بتوانم درمسیر شماقراربگیرم وراهتون را ادامه بدم من عاشق کمک ب بنده ی خدا هستم ومیدونم پزشکی منو ب این هدف والا خواهد رسوند ... ازتمام تلاشهایتان صمیمانه سپاس گزارم....
5114
fateme1395-03-11
پروفسور سمیعی الگوی منه امیدوارم یه روز بتونم مث ایشون موفق بشم براتون ارزوی خوشبختی دارم
6812
مهسا1395-05-26
سلام دوست عزیز من هم به شما افتخار می کنم که همچین تصمیمی دارید و براتون آرزوی موفقیت و سربلندی می کنم .مطمنم شما هم یکی از بهترین جراحان می شوید
688
پرهام1395-02-18
استاد من به وجود شما افتخار میکنم بدانید که الان دارم راه شما رو ادامه میدم. اگه خدا بخواهد میخوام مثل شما جراح بشم.
10315
محمد1395-01-30
زنده باد پروفسور سمیعی ... ای کاش بعضی از پزشکان داخلی رو هم برایشان کلاس اخلاق بزارن و سوگندی رو که هنگام فراغت از تحصیل یاد کردند دوباره به یادشان بیارن البته نه همه
10012
میثاق ابادانی1395-01-29
من با وجود همچین پروفسور ایرانی خود به ایرانی بودنم افتخار میکنم ایول
11724
داود1395-01-28
گاهی تعداد اندکی انسانهای واقعی موجب عزت و سربلندی نه تنها قشری از جامعه بلکه یک جامعه به وسعت یک کشور میشوند. در حالیکه برخی کشورها حتی خلافکاران و گانگسترهای جامعه خود را تبدیل به اسطوره برای شهروندان خود میکنند جای تاسف دارد که ما برای اسطوره های حقیقیِ خود بسیار اندک وقت و توجه میگذاریم و تا زمانی که زنده هستند کمتر از آنها یاد میکنیم.
9312
fereshteh1395-01-21
سلام من بوجود همچین جراحی افتخار میکنم ولی خیلی ها هستن پول ندارن دس اونارم بگیرین منتظر شما ان تا کمکشون کنید لطفا ممنون میشم چون هزینه جراحی بسیار زیاده اقای دکتر سمیعی کارتون عالی بود بازم از این کارا بکنید
13415
هموطن1395-01-20
بر خود می بالیم که سرزمین ایران چنین فرزندانی را در دامان خود پرورانده است . نکته ای که اینجا باقی می ماند این است که آیا اگر چنین آدم هایی در ایران بمانند باز هم شان و منزلت واقعی خود را خواهند داشت !؟
19636
فاطمه 1397-03-02
امیدوارم بتوانم در اینده همانند پرفسور سمیعی یک خدمت گذار برای هم میهنانم شوم
5625
سارا1394-06-13
جناب پروفسورسمیعی من به خودم میبالم که هموطن شما هستم.امیدوارم اگر توانستم پزشک شدم ازهیچ اقدامی برای کمک به بیماران کوتاهی نکنم.ازخداوندمنان خواستارم درکمک به بیماران شمارایاری رساند.
37544
وبگردی