اسپری

اسپری ضد استرس

کد مطلب : 6271زمان مطالعه : 2 دقیقه
استرس و افسردگی عاملی است که در نتیجه ی فشارهای عصبی به وجود می آید که در طول زندگی مخصوصا زندگی های پرتنش امروزی امری طبیعی است که با اسپری خانگی می توانید آن را برطرف کنید.

طرز تهیه ی اسپری روغن رز برای صورت جهت جلوگیری از استرس

 
معمولا در طول سفرمدت زیادی را در داخل وسیله نقلیه سپری می کنیم که البته هم خوب است و هم بد. از نظر تئوری ، سفر کردن سرگرم کننده و جذاب است اما در واقعیت ، مسافرت با هواپیما ، قطار و یا ماشین سختی هایی هم دارد. به همین دلیل ما یک اسپری برای کاهش استرس و شاد نگه داشتن پوست و حفظ سلامت آن می سازیم. این اسپری مفید ترین و اولین چیزی است که بعد ازساعت ها سفر هوایی و یا هر زمانی که نیاز به مرطوب کردن پوست خود در سرما داشته باشید به آن دسترسی خواهید داشت.
 
اسپری

طرز تهیه اسپری ضد استرس

 
مواد لازم برای تهیه آن :
• 1 قاشق غذاخور ی روغن عصاره رز ( بوی فوق العاده خوبی دارد ، از پوست مراقبت می کند ، باعث کاهش کبودی زیرچشم می شود و زمانی که این عصاره را روی نبض قرار دهید باعث حفظ قدرت عاطفی می گردد)
• 1 قاشق غذاخوری روغن ویتامین E ( باعث ترمیم پوست می شود؛ یک آنتی اکسیدان قوی است ، باعث متعادل نگه داشتن رنگ پوست می شود و کمک به حفظ جوانی پوست می کند )
• یک چهارم فنجان آب خالص
• یک عدد بطری اسپری
 
استرس را از چهره خود با این اسپری خانگی از بین ببرید
 
دستور تهیه:
 
یک بطری با اندازه مناسب برای سفر بردارید و همه مواد فوق را داخل آن ریخته و آن را تکان دهید. برای دسترسی راحت این اسپری را در کیف دستی خود قرار دهید ، صبح ها قبل از اینکه کرم مرطوب کننده استفاده کنید از این اسپری البته روی پوست استفاده نمایید.
با استفاده از این مواد خانگی و بسیار طبیعی می توانید استرس را از صورت خود پاک کنید. 
 
 

اسپری ضد استرس

3.36
این مطلب مفید بود ؟42
توجه : مطالب بخش بهداشت و سلامت سایت نمناک از منابع خارجی ترجمه شده و تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد . از اینرو توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست .
برگرفته از آی بانو / ن
برچسب : استرس
وبگردی