آناهیتا همتی
انتشار عکس هایی از آناهیتا همتی در سریال کریم خان زند بهانه ای شد تا مروری بر عکس های دیدنی این بانوی هنرمند در فیلم و سریال هایش داشته باسیم.

عکس های آناهیتا همتی در سریال های قدیمی

آناهیتا همتی همان دختر شاد و خوش خنده سینما و تلویزیون است که گذر زمان روی او تاثیری چندانی نداشته و به مانند همان روزهای اولی که جلوی دوربین رفت هنوز هم یکی از چهره های محبوب و پرشور است.

آناهیتا همتی

عکسی از آناهیتا همتی در سریال کریم خان زند

آناهیتا همتی روز گذشته عکس هایی از بازی در سریال کریم خان زند که حدود 20 سال قبل از شبکه یک سیما پخش شد را به اشتراک گذاشت و همین بهانه ای شد تا مروری بر عکس های قدیمی تر خانم بازیگر در فیلم و سریال هایش داشته باشیم.

عکس هایی از آناهیتا همتی در سریال های قدیمی اش

آناهیتا همتی متولد 1 مرداد 1352 در تهران است اما همه دوران کودکی او به دلیل ماموریت های پدرش در خرم آباد و شمال کشور گذشت. این بانوی هنرمند بازیگری را با تئاتر از سال 72 آغاز کرد و با سریال دبیرستان خضراء در سال 73 به تلویزیون آمد.

آناهیتا همتی

آناهیتا همتی در سریال دبیرستان خضراء

این بازیگر سینما و تلویزیون که بیشتر مردم او را با نقش نرگس در سریال خانه به دوش می شناسند بازی در سریال هایی چون بهشت گمشده،کهنه سوار ،سالهای خاکستری، پدرخوانده ، کریم خان زند ، چراغ جادو ،کلانتر ، خانه به دوش ، ترش و شیرین ،یک وجب خاک ، لطفا دور نزنیم، باغ سرهنگ و ... را در کارنامه هنری اش دارد.

مریم امیرجلالی و آناهیتا همتی

مریم امیرجلالی و آناهیتا همتی در سریال خانه به دوش

افسانه پوپک طلایی ،عشق کافی نسیت، دختری به نام تندر، قلب های ناآرام ، چند میگیری گریه کنی ، بر بال های خوشبختی ، یک جیب پرپول ، روزی که مرد شدم، نردبان چوبی و قهرمانان کوچک از جمله فیلم های سینمایی آناهیتا همتی هستند.

فقیهه سلطانی و آناهیتا همتی

فقیهه سلطانی و آناهیتا همتی در سریال آهوی ماه نهم

آناهیتا همتی یکی از هنرمندان ورزشکار کشورمان است که به دوچرخه سواری علاقه زیادی دارد و اگر سری به صفحه اینستاگرام او بزنید عکس های زیادی از دوچرخه سواری او با دوستانش را مشاهده میکنید.

آناهیتا همتی

عکس قدیمی آناهیتا همتی در بهشت گمشده در سال 75

 آناهیتا همتی

عکسی از آناهیتا همتی در کنار بازیگران قدیمی سینما

 آناهیتا همتی

عکس قدیمی آناهیتا همتی در سریال طلسم شدگان

آناهیتا همتی

عکس قدیمی آناهیتا همتی در کنار ابوالفضل پورعرب و محسن قاضی مرادی

آناهیتا همتی

آناهیتا همتی در سریال کریم خان زند

عکس های متفاوت آناهیتا همتی در فیلم و سریال هایش

4.218
این مطلب مفید بود ؟153
منبع : صفحه آناهیتا همتی / بخش فرهنگ و هنر نمناک /م.ف
وبگردی