زن متولد تیر
زن متولد تیر دارای خصوصیات منحصر به فردی است که پیش بینی رفتار و اخلاق او بسیار سخت است که همین نکته باعث جذابیت آن ها شده است.

طالع بینی و خصوصیات اخلاقی زنان متولد تیر

زنان متولد تیر ماه  آشپزی قابل ، مادری بی نظیر ، با وفا، نجیب، گاهی اوقات خسیس، در شب های مهتابی عاشق، در دوران مادری یک زن کم نظیر، متنفر از انتقاد، صبور و دارای از خود گذشتگی فراوان، اگر مورد تمسخر قرار گیرد به شدت آزرده خاطر می شوند و تحمل طرد شدن را ندارند . 
زنان تیر ماهی معمولا دارای قدی متوسط و بعضاً بلند بالا، سرخ رو، نیک سیرت و پاکدامن، صبور کمی جسور هستند.ایشان اگر در زندگی با مشکل و مصیبتی مواجه شونده ناگزیر به توسل به خداوند و صبر و تحمل هستند.دروغ و حرام با زندگی آنها سازگار نیست . 
در روزهای ابری و بارانی ، اندوهگین و کسل می شوند و پس از در آمدن خورشید کاری می کند تا پا به پای او غرق شادی بشوید. 
پیش بینی رفتار و اخلاق او مانند این است که هوای دو ماه دیگر را بخواهید امروز پیش بینی کنید. رفتار او درست مصداق این ضرب المثل است :یک روز از دنده راست بلند می شود و یک روز از دنده چپ ؛ چرا که رفتارش مانند نواختن پیانو است هر نت با نت دیگر متفاوت است .برای همراه شدن با این زن باید تغیرات رفتاری او را نیز تحمل کنید . اما باید گفت که اگر زن تیر ماهی اندکی عصبانی، تا حدودی غمگین و اخمو و به شدت خیالاتی است اما در مقابل راه پول جمع کردن را بسیار خوب بلد است و می تواند به عنوان مشاور مالی بسیار بزرگی به شما کمک کند . 
 رابطه دختر تیر ماهی و پول 
اگر روزی پای غرور و شخصیت در کار باشد،  شاید ناگهان پول زیادی هزینه کند اما در کل مخارجش همیشه کمتر از درآمد او است، یکی از سوالاتی که به هنگام ازدواج از شما می پرسد این است :شما چقدر پول در بانک پس انداز کرده اید ، صحبت درباره پول بهترین سوژه برای گفتگو با اوست . البته اگر مرد دلخواه و مورد پسند او پول زیادی در بانک هم نداشته باشد او را رها نمی کند ، مشروط بر اینکه تشخیص بدهد مرد مورد پسند او راه و رسم پول در آوردن را بلد است. این ویژگی را به نوعی در مرد متولد تیر ماه نیز می توان یافت . 
برای منحرف کردن فکر زن تیر ماهی از اضافه حقوق، اضافه کار، رهن، نزول، مخارج زندگی و ... در شب مهتابی او را برای گردش به کنار دریا ببرید چرا که این شب و محل آن برای زن تیر ماهی بهترین نقطه روی زمین است . چنین به نظر می رسد که قرص ماه تمام افکار مادی او را از سرش بیرون می کشد ، او را یک پارچه شعر و احساس می کند و موجب تغییرات خلق و خوی او می شود 
در مدتی که هلال ماه به باریکترین حالت ممکن می رسد طوری تبدیل به دختری خجول و سر به زیر می گردد که تعجب شما را برانگیخته خواهد کرد. اما همین دختر خجالتی و منزوی شبهایی که قرص ماه کمی کامل است قابلیت های شگفت انگیز خود را به نمایش خواهد گذاشت .شاید در میان جمع صد نفریرقص و آواز سر دهد، شعر بسیار زیبایی بسراید، آهنگ بسیار دلنشینی بنوازد و با ابراز عقاید فلسفی جالب خود در طول مدت مزبور، مهمانی را تبدیل به محیط بسیار شاعرانه و جذاب  کند . این خصوصیت در مرد متولد خرداد و کمی مردان تیر ماهی نیز به چشم می خورد. 
اخلاق زن تیری
زن  متولد ماه تیر خسیس هستند؟ 
 عملکرد زنان تیر ماهی مانند بانک است ، تلاش شما را برای بدست آوردن پول بیشتر تحسین می کنند و امانت دار خوب و مطمئنی برای نگهداری  پول شما در زندگی می باشند. 
زنان متولد تیر ماه  لزوما خسیس نیستند اما می توان برخی از نشانه های خساست را در آنها مشاهده کرد.البته می توان او را بیشتر فردی صرفه جو و دور اندیش نامید. 
زن تیر ماهی از نگه داشتن بندهایی که روی جعبه ها می بندند، تکمه ها، قوطی های خالی روغن نباتی، کفش های کهنه و لباس کهنه و… خجالت نمی کشد. کسی چه می داند، شاید همه آنها روزی به کار آید . علاقه او به جمع کردن وسایل دور ریز تنها به دلیل کارآمدی آنها در آینده نیست ، اگر خوب دقت کنید متوجه خواهید شد او نسبت به اشیاء کهنه نوعی علاقه مندی ذاتی دارد و به نحوی خاطره انگیز است. این امر بالطبع شامل حال شما به عنوان همسر نیز ، می گردد. تلاش او برای حفظ شما بیش از اینکه از روی حسادت باشد به خاطر حس مالکیتی است که نسبت به شما دارد.  
انتقاد پذیری در زنان تیر ماه 
زنان متولد تیر ماه هرگز انتقاد پذیر نیستند و تاب و تحمل شنیدن هیچ گونه انتقادی را ندارند. اما با تمام تلاش خود برای هر آنچه که در زندگیشان مثبت است را بدست خواهند آورد که نشان دهنده مسئولیت پذیری آنان در برابر خواسته و انگیزه شان است.  آنها از صبر و مقاومت بالایی برای رسیدن به خواسته هایشان برخوردار هستند اما در عین حال این صبر و مقاومت به معنای جنگیدن خودشان نیست، آنها فردی را انتخاب میکنند که برای رسیدن به هدف هایشان بجنگد و صبورانه نظاره گر اعلام نتیجه خواهند ماند . 
خواسته های زنان تیر ماهی
زنان متولد تیر خواسته های خود را با صبر کردن از دیگران به دست می آورند، منبع رسیدن به خواسته ها برایشان کسی است که او را برای زندگی انتخاب میکنند. بنابراین منفعت طلبی و انتخابگری یکی دیگر از خصلت های زنان تیر ماه است که در عین حال میتواند آنها را به زنان صبور و مقاومی تبدیل کند. 
این گر وه از زنان برای رسیدن به خواسته هایشان قدم بر میدارند و تمام عیار منتظر اعلام نتیجه هستند و با هیچ نشانه غیره منتظره ایی دست از پا نمیکشند. 
 زنان تیر ماهی ، همراه همیشگی 
در واقع اگر بخواهید همواره یک همراه در زندگی خود داشته باشید زنان متولد تیر مه گزینه مناسب برای فکر کردن می باشند چرا که منفعت و دستاوردهای شما را ماننددستاوردهای خود خواهند دانست . 
نیاز به جلوه گری در زنان متولد تیر ماه 
از خصوصیات بارز دیگر در زنان تیر ماهی می توان به  بها دادن آن هابه ظواهر زندگی و نشان دادن دستاوردهایشان به دیگران اشاره کرد. پول کلیدی ترین و آرامش بخش ترین منبع برای زنان تیر ماهی است .اما باید توجه داشت که زنان متولد تیر ماه ، خود تلاشی برای بدست آوردن پول انجام نمی دهند بلکه همیشه فردی را انتخاب میکنند که برای به دست آوردن پول تلاش میکند. 
پول دوستی
رابطه مادران متولد تیر ماه با فرزندان 
مادران تیر ماه به گونه ای به فرزند تازه متولد شده اش عشق می ورزد که باعث به وجود آمدن این توهم در ذهن شوهرشان می شود که شاید مانند سابق مورد علاقه همسرشان نیستند. 
بدون اغراق می توان گفت زن متولد تیر ماه بهترین مادران دنیا است.اما به دلیل انحصار طلبی آنان در زمانی که فرزندان از خانواده جدا می شوند دچار دلشوره و اضطراب می گردند .زیرا این جدایی برای خودشان نیز سخت بوده است و با وجود ازدواج ، بیشتر وقتشان را با خانواده و فامیل خود می گذرانند. 
ویژگی های دختران تیر ماهی برای ازدواج
چنانچه در این بخش از طالع بینی ماههای مختلف در نمناک گفته ایم دختران تیر ماهی بعد از ازدواج نیز دارای تغییرات گاه و بیگاه می شوند که ممکن است با تاثیر بر روی زندگی مشترک شما، ثبات زندگی تان را بر هم  زند. شاید شما مایل به داشتن شغلی ثابت باشید و با شیوه یکسانی را به مدت طولانی زندگی کنیداما دختر متولد تیر این اجازه را به شما نمی دهد. 
دختران تیر ماهی خانه دارهای خیلی خوبی هستند و از انجام کارهای منزل لذت می برند .در واقع دوست دارند که رفاه کامل برای افراد خانواده به وجود آورند . 
سعی کنید بعد از ازدواج در مورد دوستان او که مورد تائید شما نیستند زیاد بحث نکنید چرا که او را خشمگین خواهید کرد . هر حال احتمال اینکه خودش به زودی آن ها را کنار بگذارد زیاد است. 

طالع بینی ازدواج متولد ماه تیر با سایر ماه ها 

تیر با فروردین :
زندگی پر فراز و نشیبی را تجربه خواهند کرد. ایده آلیست بودن این افراد، عامل اصلی بروز مشکل خواهد بود. 
تیر با اردیبهشت :
نقاط مشترک فراوانی خواهند داشت. این دو می توانند زندگی مشترک بسیار خوبی را تجربه کنند. 
تیر و خرداد :
دارای تضاد های فراوانی هستند. تیرماهی ها غالبا صبور و آرام و خردادی ها با انرژی هستند. زندگی مشترک متولدین این دو ماه، دست خوش فراز و نشیب هایی خواهد شد. 
متولدین تیر با یکدیگر :
پیمان زناشوئی ببندند، زندگی مشترک خوبی خواهند داشت. 
تیر و مرداد :
دارای خصوصیات مشترک فراوانی هستند و می توانند زندگی مشترک بسیار خوبی را تجربه کنند. 
تیر با شهریور:
ماهی ها نیز زندگی مشترک بسیار خوبی خواهند داشت. خصوصیات اخلاقی این دو، مکمل یکدیگر است. 
تیر و مهر:
انسان هایی مهربان و کمک رسان هستند و اگر با یکدیگر پیمان زناشویی ببندد، می توانند تا پایان عمر با یکدیگر در صلح وآرامش زندگی کنند. 
تیر با آبان :
زندگی نرمالی خواهند داشت؛ اما میان این دو بر سر مسائل مالی جر و بحث هایی شکل خواهد گرفت. 
تیر و آذر :
توصیه می شود که از ازدواج با یکدیگر پرهیز کنند. این افراد هیچ درکی از خواسته های هم نخواهند داشت. 
تیر و دی ماه :
روحیات یکدیگر را به خوبی درک می کنند و می توانند زندگی مشترک خوبی داشته باشند. 
تیر با بهمن :
در صورت ازدواج باید تمامی همت خویش را به کار گیرند تا به یک زندگی نرمال و آرام دست پیدا کنند. 
تیر و اسفند :
زندگی مشترک بسیار موفقی خواهند داشت . آنها تا پایان عمر، عاشقانه به یکدیگر عشق می ورزند. 
در کل می توان ماههای مناسب و نامناسب با زنان تیر ماه را این گونه شرح داد : 

ماه های جور با دختر متولد تیر ماه: 

مرد متولد آبان ماه :

دارای قدرت رهبری 

مرد اسفندی :

همراه

 مرد متولد اردیبهشت :

پر تکاپو

 مرد متولد شهریور ماه :

ساعی و کوشا 

ازدواج زن تیری

ماه های ناجور با دختر متولد تیر ماه: 

مرد متولد فروردین ماه :
پر حرف
 مرد آذر ماه :
افسرده
مرد بهمن ماه و خرداد ماه :
دوشخصیتی  
رابطه شما با متولدین سایر ماه ها رابطه ای میانه است . 
علایق زن تیر ماهی
متولدین تیر ماه به گل ها علاقه بسیاری دارند و عاشق اشیا کهنه و قدیمی هستند. آنها عاشق لباس های شیک و تجملاتی هستند و علاقه ای به لباس های اسپرت ندارند . هم چنان به نقاشی و مجسمه سازی  نیز علاقه زیادی دارند.  رنگهای سنگین را برای لباس می پسندند و  از بکار رفتن نقش و نگار در لباس های خود بیزار هستند  مناسب ترین هدیه برای زنان تیر ماهی ، وسایل تزئینی است . زنان متولد تیر ماه به آشپزی ، داستان و کتاب نیز علاقه وافری دارند . 

مقایسه زنان تیر ماه با کهن الگوی یونگی 

برای مقایسه زنان تیر ماهی با کهن الگوی یونگی می توان زنی با خصلت آتنایی را تصور کرد .زنان آتنایی، زنانی پول دوست هستند که تما تلاش خود برای به دست آوردن پول را به کار می گیرند و معیاراصلی آنها به دست آوردن پول برای هر آسایش و راحتی خیال می باشد. 
اما نکته مهم و مورد توجه این است که زنانی با کهن الگوی آتنا خود در تلاشی مداوم و خستگی ناپذیر برای به دست آوردن پول و بهتر کردن  وضع اقتصادی خود هستند، اما زنان متولد تیر به دنبال فردی هستند که بتوانند نیازهای اقتصادیشان را با او برطرف و کامل کنند. در واقع زمانی که حرف از پول دوستی و تلاش برای به دست آوردن پول میشود تفاوت کهن الگوی یونگی و زنان متولد تیر واضح می شود. 
زنان با کهن الگوی هرا 
زنان متولد تیر ماه را می توان شبیه به کهن الگوی هرا دانست .با تعاریف کهن الگوهای یونگ اگر یک زن بخواهد تمام تلاش خود را خرج به دست آوردن یک مرد و نگه داشتن او در زندگی بکند  به طور یقین زنی با کهن الگوی هرا می باشد. 
وجه تشابه زنان تیر ماهی با کهن الگوی آتنا و هرا 
زن  تیر ماهی میان کهن الگوی آتنا و کهن الگوی هرا در نوسان است. در واقع در کهن الگوی آتنا ، زن متولد تیر ماه پول دوستی و حفظ منفعت و تلاش برای به دست آوردن را در اولویت می داند و در کهن الگوی هرا ، زن متولد تیر ماه به دنبال فردی است که بتواند نیاز قلبی او را برآورده سازد. 
زن متولد تیر ماه

سوالات متداول در مورد زن متولد تیر ماه 

1. خصوصیات بارز زن متولد تیر ماه چیست؟ 
از خصوصیات بارز زنان تیر ماهی می توان به احساس دلبستگی مداوم و چسبندگی به مردانشان اشاره کرد. زنان متولد تیر ماه بدون مردان خود احساس خوشایندی ندارند و تمام توان خود را به همراه بودن در کنار مردانشان به کار می بندند. 
2. مردان مناسب برای زنان تیر ماه چه کسانی هستند؟ 
مردانی که  تلاش کنند تا رابطه شان متعهد و منسجم باقی بماند  اغلب مورد مناسب برای زنان تیر ماهی هستند . البته نباید مردان ثروتمند را نیز فراموش کرد . 
3.  رگ خواب زنان تیر ماه چیست؟ 
به وجود آوردن احساس امنیت  و آرامش و اینکه هرگز آنها را رها نخواهید کرد ، رگ خواب زنان تیر ماه می باشد.

طالع بینی کامل و خصوصیات زن و دختر متولد تیر در عشق و زندگی

4.5966
این مطلب مفید بود ؟87195
منبع : بخش سبک زندگی نمناک/ن/م.ح
برچسب : شخصیت شناسی
2 نظر به ثبت رسیده است
Mahdi mazroui1402-01-09
زن من تیر ماهی عاشقشم
612
رامین رضایی1402-10-21
زن تیرماهی اکثرا بد هستن خودخواه
اصلا هم با وفا نیستن اهلدروغ و ریا
526
وبگردی