بهترین راه پولدار شدن
رویای یک شبه پولدار شدن واقعا محقق نمیشود و نیازمند تلاش و دانستن نکات کسب و کار است. اما به واقع چطور میتوان به آسانی و سرمایه زیاد پولدار شد؟ با ما همراه باشید.

چگونه با همان سرمایه ای که داریم پولدار شویم؟

هیچ فردی وجود ندارد که از پول بیزار باشد و تقریبا همه به دنبال پول و ثروت هستند و تلاش می کنند که راه پولدار شدن را بیابند. برخلاف تمام رویاها ، کسی یک شبه پولدار نمی شود و برای ثروتمند شدن باید فرد در مسیری قرار گیرد که منجر به کسب درآمد گردد و سپس با سرمایه گذاری، صرفه جویی در هزینه و کاهش هزینه های زندگی خود، طریقه پس انداز کردن را بیاموزد تا به تدریج پولدار و ثروتمند گردد. پولدار شدن آسان نیست، اما با کمی صبر و هوشمندی قطعا امکان پذیر است. در این بخش از موفقیت نمناک به شما می گوییم که چگونه پولدار شوید.

راهکارهایی برای پولدار شدن

در بازار بورس سرمایه گذاری کنید

نام دیگر بازار بورس بازار سهام است. بازار بورس به بازاری گفته می شود که در آن سهام شرکت های سرمایه گذاری خدماتی و تولیدی خرید و فروش می شود. سرمایه گذاری در بازار بورس برای سرمایه گذاران منفعت هایی دارد ، با سرمایه گذاری در بورس با پول خود سرمایه ای می خرید و از این راه سود کرده و پولی به جیب می زنید. شما با هر میزان پول می توانید وارد بازار بورس شوید.

در املاک و مستغلات سرمایه گذاری نمایید

برای ثروتمند شدن می توانید املاک یا زمین بخرید زیرا ملک و املاک همیشه در حال رشد است. برای این کار ابتدا اطلاعات زیادی در مورد املاک و زمین ها و … جمع آوری کنید و با توجه به مقدار پولی که میخواهید سرمایه گذاری کنید بدنبال ملک مورد نظرتان بگردید. می توانید خانه را به قیمتی بالاتر از قیمت که خریدید بفروشید و با سود مازاد آن ملکی دیگر بخرید و یا خانه را بازسازی کرده و اجاره دهید، سپس از بانک برای خانه بازسازی شده وام بگیرید و مبلغ وام و پول پیش خانه را بر روی یک ملک بزرگ تر سرمایه گذاری کنید و با مبلغ ماهانه پرداختی مستجر اقدام به بازپرداخت قسط بانکی کنید.

روش پولدار شدن

شغل خود را عوض کنید

اگر حقوق شما کم است و دوست دارید پول بیشتری به دست آورید ، ریسک نمایید و شغل جدیدی انتخاب نمایید پس شرکت های مختلف را تجربه کنید تا با تغییر شغل و محیط ، حقوق خود را افزایش دهید . اگر شما یک کارمند ارزشمند هستید، کارفرمای شما برای نگه داشتن و استفاده از تجربیات شما ممکن است حقوقتان را افزایش دهد و یا مزایای دیگری را ارائه نماید.

کارمند بهتری باشید

در عرصه کاری خود برای کسب درآمد بیشتر ، کارهایتان را بهتر انجام دهید و توانایی ها خود را اثبات نمایید و از فرصت ها استفاده نمایید تا ترفیع رتبه بگیرید و درآمدتان افزایش یابد. در هر شرکت های بزرگ و موفق فرصت های بیشماری برای شما وجود دارد که تنها با نشان دادن خودتان به عنوان یک فرد معتمد، توانا و مسئولیت پذیر می توانید به آنها دست پیدا کنید.

هزینه ها، پس انداز و سرمایه گذاری را مدیریت کنید

برای ثروتمند شدن باید بتوانید پس انداز کنید. برای پس انداز کردن باید هزینه های خود را مدیریت کنید. اگر مدیریت هزینه برای تان سخت است خود را با خریدن چیز ارزشمندی و پرداخت قسط بابت آن جلوی خرج های اضافه خود را بگیرید. بعد از پس انداز نمودن سرمایه گذاری کنید و از سرمایه گذاری نترسید.

پولدار شدن

کسب و کار راه اندازی کنید و کارآفرین شوید

اگر می خواهید یک درآمد بالا داشته باشید و سرمایه ی بزرگی را برای آینده ی خود رقم بزنید، کسب و کار راه بیندازید. برای راه اندازی یک کسب و کار موفق باید اطلاعاتی در حوزه ی کاری مورد نظر به دست آورید و بازار هدف خود را بشناسید، در مورد آن تحقیق کنید و ویژگی های مختلف آن را بررسی کنید. وقتی کسب و کار خود را شروع می کنید، باید آماده پذیرش ریسک ها و چالش های متعددی باشید. برای اینکه کسب و کار موفقی داشته باشید برای یادگیری و به روز کردن اطلاعات خود هزینه کنید. این هزینه ها را هزینه های بیهوده ندانید؛ بلکه به آنها، به چشم نوعی سرمایه گذاری نگاه کنید.

به مشتری اهمیت دهید

هر کسب و کاری که دارید برای کسب درآمد بیشتر و پولدار شدن همیشه رضایت مشتری را به عنوان هدف در نظر داشته باشید. همیشه به این فکر کنید که کالای تولیدیتان کیفیت بهتری داشته باشد و یا خدمتی که ارائه می دهید، رضایت مشتری را جلب کند پس در هر کاری مشتری مداری را هدف خود قرار دهید تا با جذب مشتری های بیشتر پولدارتر شوید.

از طریق اینترنت پولدار شوید

یک وبلاگ را بسازید، آن را رشد دهید، آن را به صورت استراتژیک کسب درآمد کنید و از آن سالها درآمد کسب کنید. وبلاگ نویسی از شغل های پردرآمدی است که در همه جای دنیا طرفداران زیادی دارد و بسیاری هستند که از طریق آن امرار معاش می کنند. بعد از به راه انداختن یک وب سایت برای مدتی به صورت مرتب به نوشتن بپردازید و موضوع خاصی مثل آشپزی، موفقیت یا تکنولوژی انتخاب کنید و جنبه تخصصی تری به نوشته هایتان بدهید. اگر سایتتان بازدید مناسبی داشته باشد ، شرکت های تبلیغاتی بسیاری مشتری فضای تبلیغاتی در وب سایت شما می شوند و از این راه نیز می توانید کسب درآمد نمایید.

پولدار شدن بدون سرمایه

از خریدی که احتمالا به سرعت در حال کاهش است ، اجتناب نمایید

هیچگاه سرمایه اولیه خود را صرف خریدی نکنید که ارزش خود را از دست می دهد مثلا خرید ماشین سبب می شود پس از مدتی از قیمت ماشین کاسته شود و شما نتوانید خودروتان را به همان اندازه ای که خریده اید بفروشید.

زمان را از دست ندهید

تفاوت شما با افراد موفق و پولدار این است که آنها هیچ گاه فرصت ها و زمان خود را از دست نمی دهند. این افراد به جای اینکه ساعت ها وقت خود را صرف فکر کردن به پولدار شدن کنند، کارهایی برای پولدار شدن می کنند مثلا با سرمایه گذاری و ایجاد کسب و کار و ریسک کردن درآمد زایی می کنند.

سیاه چاله های مالی را در نظر بگیرید

پولتان را صرف چیزهایی کنید که ارزش دارند پس همیشه چیزهایی که پولتان را صرف آن می کنید ارزیابی کنید و پولتان را بیهوده صرف چیزهای بی ارزش نکنید و هدر ندهید تا پولدار شوید.

به دنبال تحصیلات باشید

برای افزایش حقوق خود در کنار کار کردن ، تحصیلاتتان را ادامه دهید زیرا معمولا هر چه تحصیلات شما بالاتر رود ، منجر به افزایش حقوق می شود.

نحوه پولدار شدن

مکان مناسب را انتخاب کنید

اگر در شهر کوچکی زندگی می کنید و می خواهید پیشرفت مالی کنید ، تغییر مکان دهید زیرا معمولا فرصت های بسیار بیشتری در شهرهای بزرگ وجود دارد تا مناطق روستایی و کم جمعیت.

رهنمودهای مالی خود را کاهش دهید

برق، گاز و سایر خدمات می تواند به شدت بر بودجه ماهانه شما تأثیر بگذارد. پس در مورد راه هایی برای نگه داشتن خانه خود سرما در تابستان و گرما در زمستان، هوشمند باشید. شما می توانید سرمایه گذاری در ساخت پانل های خورشیدی را انجام دهید تا انرژی طبیعی خورشید را به برق هدایت کنید.

از شکست نترسید

از شکست نترسید و بدانید جلوگیری از همه ی اشتباهات و مشکلات غیرممکن است. این شکست ها تجربیاتی به همراه دارند . بزرگترین فرصت ها در شرایطی به وجود می آیند که دیگران از شکست می ترسند.

مشاغل زودبازده ، پولدارتان می کند

مشاغلی که نیاز به سرمایه گذاری کمتر دارند و بازده آنها سریع تر است ، شما را پولدار می کند. اگر بخواهید شغلی را ایجاد کنید که تا رسیدن به درآمد زمان زیادی ببرد، باید در این مدت از جیبتان هزینه کنید بنابراین از انجام این کار پشیمان می شوید. پس قبل از ایجاد شغل تخمین بزنید شغلتان چه زمانی به بازدهی می رسد و آن وقت کار را کلید بزنید. مشاغل زودبازده دایره گسترده ای دارند و چند نمونه از آنها عبارت است از :صنایع دستی، پوشاک سنتی، صنایع دستی چرمی-چوبی-حصیری-سنگی، سفال و سرامیک، صنایع غذایی، کسب و کارهایی با گرایش فناوری اطلاعات، فعالیت های فرهنگی هنری مثل خطاطی، ویراستاری، نویسندگی (داستان – شعر – فیلم نامه – نمایشنامه آموزشی و…)، تصویرگری کتاب کودک و...

 شغل های پردرآمد خانگی

شغل های خانگی در دراز مدت پولدارتان می کنند:

با سرمایه اندک می توانید در خانه شغلی را راه اندازی نمایید. مشاغل خانگی زودبازده هستند و شما می توانید در مدت کوتاهی درآمد خوبی از این شغل ها داشته باشید . چند نمونه از شغل های خانگی که می توانید در خانه از طرسق آنها درآمد کسب نمایید عبارتند از :

آرایشگری :

اگر در آرایشگری مهارت دارید با تهیه وسایل اولیه می توانید ابتدا در خانه شروع به کار کنید تا شناخته تر شوید. برای شناخته شدن تبلیغات را شروع کنید و مشتری جذب نمایید. خواهید دید پس از مدت کوتاه می توانید لوازم بهتر و بیشتری تهیه کنید و یک سالن آرایش اجاره نمایید.

 پولدار شدن

تهیه غذا های خانگی:

با سرمایه کم در خانه می توانید مربا ، ترشی ، غذا های خانگی در خانه با رعایت نکات بهداشتی تهیه نمایید و به فروش برسانید. اگر در آشپزی ماهر باشید و کیفیت را در نظر بگیرید پس از مدتی مشتری های دائمی پیدا خواهید نمود .

خرد کردن و سرخ کردن :

با توجه به شاغل شدن بسیاری از خانم ها ، آنها وقت کمتری برای تهیه مواد لازم برای پختن غذا دارند و ترجیحمی دهند مواد را به صورت آماده تهیه کنند . شما می توانید با در نظر گرفتن این موضوع کسب درآمد کنید. شما با اندکی سرمایه کمی توانید سبزی و روغن خریداری کنید، در خانه تمیز و سرخ کنید در بسته بند های مرتب تحویل خریداران بدهید.خرد کردن و سرخ کردن سبزی های مخصوص انواع غذا ها کار بسیار وقت گیر و طولانی برای کسی است که شاغل باشد. می توانید محصولات خود را در فروشگاه نزدیک خانه بفروشید.

با سرمایه کم در خانه این محصولات را تهیه کنید و به فروش برسانید:

  • پیازداغ
  • قند خردشده
  • بادمجان و کدو سرخ شده
  • غذا های آماده مثل دلمه، کوفته، انواع پیراشکی
  • انواع سبزی های مثل هویج، لوبیا، باقلا، نخودفرنگی و..

نکته :برای اینکه سود بیشتری از مشاغل خانگی داشته باشید نحوه خرید کردن باید اصولی باشد. برای این که حداکثر سود لازم را ببرید، باید با تولید کننده اصلی در ارتباط باشید و از دلال ها خرید نکنید.

مشاغل دیگر زودبازده که می توانید در خانه داشته باشید :

اگر صاحب خانه هستید، می توانید خانه خود را به مسافرین اجاره دهید.

اگر تجربه کافی در زمینه بهداشت و سلامت دارید، می تواند با شرکت های بیمه قرارداد ببندید و از این راه به مشتری در امور تغذیه و سلامت مشاوره بدهید.

شغل ویراستاری را یکی از بهترین مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان است که نیازی به سرمایه اولیه و ابزار خاصی ندارد.

چگونه پولدار شویم ؟ بهترین پاسخ اینجاست

4.141
این مطلب مفید بود ؟347
منبع : بخش سبک زندگی نمناک/ح.ب/ن
وبگردی